Ehdottakaa HBO:lta tai Netflixistä katottavaa! Dokumentti tai leffa
Kunhan EI mitään teinikomedioita tissi-kakka-pieruhuumoreineen. 40-vuotiaalle naiselle.
Kommentit (44)
Netflix:
explained -sarjat
Black mirror
Better call Saul
Breiking bad
Näin alkuun jos ei ole vielä nähnyt. Ja sitten tarjoan leffan jos ei ole vielä nähny: The Matrix
Mites ois se Laundromat? Erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
The Act ja When they see us
Jatkan vielä... Unbelievable
Kaikki tositapatumiin perustuvia. Aivan uskomattomia! Ja ahdistavia!
Mutta niiiin hyviä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyylisestä pidät ap?
Vaikea tiivistää 😅
No näistä olen pitänyt, mm.- Isänmaan puolesta (Homeland)
- Chernobyl
- Game of Thrones
- Little big lies
Aloituksessa pyysit elokuvaa tai dokumenttia. Miksi kaikki ehdottavat sarjoja ja nyt itsekin kysyt?
Netflixistä elokuva Gerald’s game, perustuu Stephen Kingin romaaniin. Alussa saattaa vaikuttaa joltain muulta kuin mitä on, todella paljon käänteitä loppua kohden.
Blacklist <3 Prison Breakin jälkeen mun ehdoton lempparisarja. Pitää otteessaan.
Netflix tanskalainen elokuva jossa perheen vauva kuolee mutta..mutta...onpa järkyttävän dramaattinen ja lopputulos vieläkin järkympi. Nimee en muista. Kaiken katsoneena annan 10+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyylisestä pidät ap?
Vaikea tiivistää 😅
No näistä olen pitänyt, mm.- Isänmaan puolesta (Homeland)
- Chernobyl
- Game of Thrones
- Little big lies
Little big lies oli hyvä! Vielä kun en yleensä tykkää tuontyyppisistä sarjoista/elokuvista niin se oli minulle yllätys. Mutta onhan siinä ihan mahtava näyttelijäkaartikin.
The Game Changers
Loppuu lihan ja maidon syönti...
Netflixistä OA. Jos tykkää scifistä ja rinnakkaistodellisuus-jutuista.
Netflix: Don't f**k with cats
Oli aika järkky mini dokkari sarja. Mutta suosittelen kuitenkin katsomaan
Löytyykö lisäsuosituksia HBO maxille? Sarjat erityisesti, mutta myös hyvät leffat. Tykkään jännityksestä, dekkareista, mysteereistä jne
Netflixistä The Dig. Todella hyvä.
Chernobyl on viime vuosilta ylivoimaisesti parhain
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö lisäsuosituksia HBO maxille? Sarjat erityisesti, mutta myös hyvät leffat. Tykkään jännityksestä, dekkareista, mysteereistä jne
Mare of Easttown -minisarja?
Leffapuolelta esim. Arrival, Children of Men, Inception, Tenet.
HBO:lla Person of Interest. On jo vähän vanhempi sarja, mutta puolisoni suositteli ja nyt olen ahminut ekaa kautta.
Vierailija kirjoitti:
Netflix tanskalainen elokuva jossa perheen vauva kuolee mutta..mutta...onpa järkyttävän dramaattinen ja lopputulos vieläkin järkympi. Nimee en muista. Kaiken katsoneena annan 10+.
Jaaha, kuinkas tämän sitten löytäisi?
Tää olikin tosi hyvä, katsoin yhdeltä istumalta loppuun. Parempi kuin kehuttu You.