Ehdottakaa HBO:lta tai Netflixistä katottavaa! Dokumentti tai leffa
Kunhan EI mitään teinikomedioita tissi-kakka-pieruhuumoreineen. 40-vuotiaalle naiselle.
Kommentit (44)
Netflix two popes.
Ensin ajattelin, että paavit ei kiinnosta, mutta oli leffana laadukas. Hyvät näyttelijät.
Brittisarjoista happy valley. Poliisisarja, mutta vähän erilainen.
Vierailija kirjoitti:
HBO:n Chernobyl pitäisi ihan jokaisen nähdä.
Ja sorry ei ole leffa, vaan minisarja, mutta uskomattoman herättelevä ja upeasti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HBO:n Chernobyl pitäisi ihan jokaisen nähdä.
Ja sorry ei ole leffa, vaan minisarja, mutta uskomattoman herättelevä ja upeasti tehty.
Joo, suosittelen. Eka jakso on aivan kamalaa ja ahdistavaa katsottavaa, mutta kannattaa vaan sinnikkäästi jatkaa. Ei tosiaan ihan dokumentista mene, mutta on sivistävä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyylisestä pidät ap?
Vaikea tiivistää 😅
No näistä olen pitänyt, mm.
- Isänmaan puolesta (Homeland)
- Chernobyl
- Game of Thrones
- Little big lies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tiivistää 😅
No näistä olen pitänyt, mm.- Isänmaan puolesta (Homeland)
- Chernobyl
- Game of Thrones
- Little big lies
Jos GoT upposi niin kannattaa kokeilla Witcher.
Chernobyl veti kyllä sanattomaksi. Todella hieno, upeasti ja tarkasti tehty, hyvät näyttelijät ja tarina, joka on vielä totta. Joitakin juttuja oli hieman hankala katsoa, ovat niin murheellisia ja raskaita. Mutta jos jokin niin tämä on katsomisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tiivistää 😅
No näistä olen pitänyt, mm.- Isänmaan puolesta (Homeland)
- Chernobyl
- Game of Thrones
- Little big liesJos GoT upposi niin kannattaa kokeilla Witcher.
Witcher ei innostanut, katsoin ekan jakson mutta... blaah. Kiitos ehdotuksesta kuitenkin!
Ap
True detective, hyvin tehty, loistavat näyttelijät, ainakin eka kausi. Kakkosesta en niin pitänyt, mutta kuolettavan tylsäksi haukuttu kolmonen oli minusta myös upea, viimeinen jakso oli aivan mieletön miten kaikki nivottiin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Netflix two popes.
Ensin ajattelin, että paavit ei kiinnosta, mutta oli leffana laadukas. Hyvät näyttelijät.Brittisarjoista happy valley. Poliisisarja, mutta vähän erilainen.
Täytyypäs tsekata nämä. Tänks!
Ap
Jos scifi kiinnostaa, niin Black Mirror. Kiva sarja jossa erilliset jaksot, ei siis jatkuvaa tarinaa. Voi katsoa jakson silloin, toisen tällöin.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Olen ikäisesi nainen. Itse pidin Netflixin sarjasta ”Epäuskottava”.
Voin suositella myös Netflixistä leffaa ”Marriage story”.
Googlaat arvostelut ja päätät niiden perusteella sopiiko ne sinun gendreesi.
HBO:n Warrior. Muistaakseni Rolling Stones lehti valitsi vuoden 2019 parhaiden sarjojen joukkoon. Visuaalisesti hieno, hyvin tehty. Sopii myös naisille vaikka mätkimistä onkin.
Netflixista Messias tvsarja