millainen nainen ei löydä tinderistä komeaa miesseuraa?
En usko että sellaista naista on olemassa. Sori nyt vaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No itse en kyllä saanut sieltä yhtään minkäänlaista seuraa. Puolessa vuodessa kymmenen mätsiä eivätkä nämäkään vastanneet mun keskustelunaloituksiin. Olen ihan normaalipainoinen, normaalipituinen, normaalinnäköinen, normaalihiuksinen nainen ja mulla oli ihan normaalit kuvat. Mussa ei siis ole mitään instantteja turn-oneja muttei myöskään mitään kuuluisia turn-offeja, kuten shokkivärejä, tatuointeja tai lävistyksiä.
Mutta tinder on vain tinder. Irlissä on aina tarjontaa riittänyt ja nykyinenkin löytyi sitten saman harrastuksen parista.
Ootko itse kovin nirso? Siis monestako itse sinä aikana tykkäsit? Ihmettelen vähän tätä ja kävin laskemassa, 15 mätsiä viikossa ja en ole ollut erityisen aktiivinen, kun on jo yks kiva jonka kanssa kirjoittelen. Ei olla vielä nähty edes niin toki välillä oon muitakin selaillut, mut laiskasti. Annan tykkäyksen ehkä noin 1/10 miehelle. En mitään komistuksia etsi vaan "tavallinen" mies jolla on kivoja lempeän näköisiä kuvia on mieleen ja hyvä teksti. Ehkä 1/50 voin antaa tykkäyksen pelkän kuvan perusteella, mut silloin siinä on oltava jotain tosi hyvää eli just mun makuun ulkonäkö. Alkuun olin itsekin Tinderissä lähinnä vaan katselemassa, että mikäs paikka tämä on, eikä tullut laitettua mitään tekstiä varmaan pariin viikkoon niin ajattelen, että ehkä joku sellainen juttu tms, ja muutenkaan en yhden profiilin perusteella tee liian nopeita johtopäätöksiä. Jos mies on ihan ok niin voin antaa mahdollisuuden. Ja toisaalta jos kuvat ei oo niin onnistuneita, jos nyt niin voi sanoa, mut teksti tosi hyvä niin tykkään siitäkin. En itsekään ole mikään muu kuin tavis. Ikää yli 40v ja lapsia 3. :D
Vierailija kirjoitti:
No esim. pienellä paikkakunnalla asuva. Eikä täällä Tampereellakin ole komeita miehiä, kyllä ne on pääasiassa pk-seudulla.
Itse taidat olla missiainesta. 🙄
Jouduin menee Kreikkaan T. se paljon pelätty ruma ja kookas
Itse en saanut tinderistä yhtään matchia viikossa. Yritin pyyhkiä oikealle lähinnä jotain ”oman tasoisia” eli ei mitään komeita, mut ei silti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täysipäistä, mukavaa, naista arvostavaa, fiksua, omillaan toimeen tulevaa, terveellisesti elävää ja liikunnallista miestä. Ei löytynyt.
Kyllä meitä siellä on, ei vaan satuttu toistemme etäisyyksille.
Mitä minä olen kuullut kavereilta, niin suurin osa miehistä pistelee sydämiä tinderissä todella reilulla kädellä. Uskon että näin on myös mun ystäväpiirin ulkopuolella ja olen kuullut miehistä jotka pistää sydämiä ihan kaikille ja eivät silti saa juurikaan matcheja. Toisaalta suurin osa naisista tuntuu pihistelevän niitä sydämiä ja eivät löydä kuuleman mukaan "laadukkaita" miehiä. Kuitenkin tällä palstalla kuulen jatkuvasti kuinka miehillä on rimat liian korkealla ja heidän pitäisi laskea rimaa entisestään. Palstamammat varmaan osaa sanoa miten todella suurella ikähaitarilla ja etäisyydellä kaikki oikealle swaippaava kaverini pystyisi laskemaan rimaansa vielä entisestään? Vai tarkoittavatkohan he kuitenkin niitä todella suosittuja kavereita joilla varaa pitää rimaa todella korkealla koska heille riittää silti naisia? Kuitenkin "kaikki" miehet on niitä jotka etsivät vain sitä kaunista alle 25 vuotiasta, kun taas naisen kriteereissä ei ole mitään vikaa, vaan ne kaikki muut 99% miehistä on vaan laadutonta kuraa. Tämän mun viestin pitäisi saada ennätysmäärä yläpeukkuja, kun vain kokoan yleiset palstammojen mielipiteet yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä olen kuullut kavereilta, niin suurin osa miehistä pistelee sydämiä tinderissä todella reilulla kädellä. Uskon että näin on myös mun ystäväpiirin ulkopuolella ja olen kuullut miehistä jotka pistää sydämiä ihan kaikille ja eivät silti saa juurikaan matcheja. Toisaalta suurin osa naisista tuntuu pihistelevän niitä sydämiä ja eivät löydä kuuleman mukaan "laadukkaita" miehiä. Kuitenkin tällä palstalla kuulen jatkuvasti kuinka miehillä on rimat liian korkealla ja heidän pitäisi laskea rimaa entisestään. Palstamammat varmaan osaa sanoa miten todella suurella ikähaitarilla ja etäisyydellä kaikki oikealle swaippaava kaverini pystyisi laskemaan rimaansa vielä entisestään? Vai tarkoittavatkohan he kuitenkin niitä todella suosittuja kavereita joilla varaa pitää rimaa todella korkealla koska heille riittää silti naisia? Kuitenkin "kaikki" miehet on niitä jotka etsivät vain sitä kaunista alle 25 vuotiasta, kun taas naisen kriteereissä ei ole mitään vikaa, vaan ne kaikki muut 99% miehistä on vaan laadutonta kuraa. Tämän mun viestin pitäisi saada ennätysmäärä yläpeukkuja, kun vain kokoan yleiset palstammojen mielipiteet yhteen.
Se että pillu kelpaa vaikka naisilta joita inhoaa ja halveksuu ei kyllä ole mitään kovin järjellistä ja kunnioitettavaa käytöstä.
En etsinyt tinderistä komeaa miesseuraa, vaan täysipäistä, mukavaa, naista arvostavaa, fiksua, omillaan toimeen tulevaa, terveellisesti elävää, liikunnallista miestä. Ei löytynyt.