millainen nainen ei löydä tinderistä komeaa miesseuraa?
En usko että sellaista naista on olemassa. Sori nyt vaan.
Kommentit (28)
Keski-ikäinen ylipainoinen yh-äiti. Minä.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva jostakin samannäköisestä niin katotaan voinko tulla hoitelemaan sut myöhemmin tänään.
Sellainen joka ei halua harrastaa seksiä ennen avioliittoa
Vierailija kirjoitti:
Tällainen juttu mainos tuli. Sopisi sulle.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/45-vuotias-naine…
En usko, että kuka tahansa nainen löytää sieltä komeaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei halua harrastaa seksiä ennen avioliittoa
Ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kuka tahansa nainen löytää sieltä komeaa seuraa.
Löytää ne. Miksei muka?
No esim. pienellä paikkakunnalla asuva. Eikä täällä Tampereellakin ole komeita miehiä, kyllä ne on pääasiassa pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
No esim. pienellä paikkakunnalla asuva. Eikä täällä Tampereellakin ole komeita miehiä, kyllä ne on pääasiassa pk-seudulla.
Päässä on vikaa jos ei isosta kaupungistä löydy yhtäkään komeata miestä. Voi tätä nyky naisten nirsoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva jostakin samannäköisestä niin katotaan voinko tulla hoitelemaan sut myöhemmin tänään.
Laitas oma kuvas niin katsotaan ootko komea?
No yhdeksi yöksi varmasti koska miehelle kelpa reikä kuin reikä
Sen sun kuvan tahtoisin nähdä edelleen
Kuinka monta komeaa suomalaismiestä tunnet? Mä tunnen ehkä max 5. Niin, ja ne eivät etsi seuraa tinderistä.
No itse en kyllä saanut sieltä yhtään minkäänlaista seuraa. Puolessa vuodessa kymmenen mätsiä eivätkä nämäkään vastanneet mun keskustelunaloituksiin. Olen ihan normaalipainoinen, normaalipituinen, normaalinnäköinen, normaalihiuksinen nainen ja mulla oli ihan normaalit kuvat. Mussa ei siis ole mitään instantteja turn-oneja muttei myöskään mitään kuuluisia turn-offeja, kuten shokkivärejä, tatuointeja tai lävistyksiä.
Mutta tinder on vain tinder. Irlissä on aina tarjontaa riittänyt ja nykyinenkin löytyi sitten saman harrastuksen parista.
Minkä maan Tinderiä tarkoitat? Norjan, Ruotsin vai Italian?
Tinder-seuraa ei varmasti löydy, jos ei edes käytä Tinderiä, eikä ole koskaan käyttänyt. Meitäkin on.
Niinpä. Sitä epäilinkin. Vaikka mammat yrittää provoilla niin ei sellaista naista ole.