Viimeinkin on löytynyt vauvapalstalaisten ihannemies
Kommentit (38)
Etevä ja liikunnallinen nuori mies. Onnea ja menestystä jatkossakin!
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus tyyppi, ei mitään ihmeellistä. Tuollaisia miehet on.
Eivät valitettavasti ole. Valtaosa muistuttaa miehiä, joita jutun kohde nakkasi ulos kapakasta.
Melkonen poika. Mustat vyöt judossa ja taekwondossa ja jonkin verran yliopistotitteleitäkin ja ikää vasta 24v. Hattua nostan.
Toivottavasti tämän jälkeen keskittyy olennaiseen ja perustaa perheen
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus tyyppi, ei mitään ihmeellistä. Tuollaisia miehet on.
Eivät valitettavasti ole. Valtaosa muistuttaa miehiä, joita jutun kohde nakkasi ulos kapakasta.
Valtaosa kapakkojen ihmisistä on kuitenkin ihan tavallisia miehiä ja naisia, jotka haluavat käydä vähän tuulettumassa. Artikkelissa vihjaillaan, että heitä olisi syytä paheksua, koska 1% saattaa aiheuttaa ongelmia.
Tämä nuorimies tarvitsee rinnalleen kyllä erityisen naisen!
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki av palstalla sopisi omasta mielestään tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on naiseton mies manspleinaamassa mitä naiset haluaa. Onko ikinä tullut mieleen, että jos oikeasti tietäisit ja tajuaisit mitä naiset haluaa, et olisi yksin?
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttärelläni on pian kasassa kaksi maisterintutkintoa ja musta vyö taekwondossa, mutta hän on kyllä varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiitos. Meillä ei varmaan paljoa olisi yhteistä. Ihan kuin eri maailmoista.
Aika harva haluaa ylisuorittajan puolisokseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva haluaa ylisuorittajan puolisokseen.
Ylisuorittajan rinnalla saattaisi tuntea itsensä riittämättömäksi, jos ei itse ole yhtä tehokas. Luulen, että yleensä nämä haluavatkin mieluiten kumppanikseen toisen samanlaisen.
Toi itsensä brändäys ja ihan kaiken arvottaminen kertoo jo sen ettei olisi yhteensopiva mun kanssani. Ei siinä mitään sinänsä pahaa ole kun itse viihtyy elämässään, mutta väkisin miettii odottaako hän esim sitten lapsiltaan vastaavaa suorittamista ja itsekuria. Vähän luovuutta ja hulluutta toisi vähän tasapainoa kokonaisuuteen.
Olisi kiva nähdä kuvat hänen aivoistaan. Erityisesti niiden aktiivisuus kiinnostaa.
Osaakohkata halkoja, ym kotitöitä, pihatöitä ?
Gaydar hälyttää vahvasti. Tai sitten on bi. Jokin vaan ei oikein natsaa, jotain outoa kaverissa on selvästi.
Hienoa että on tavoiteellisuutta ja kurinalaisuutta. Uutisesta jäi kuva että hän olisi luonteeltaan harkitseva joka sanomisen kanssa, toivottavasti rentoutuu avoimeen keskusteluun parisuhderintamalla
Vierailija kirjoitti:
Osaakohkata halkoja, ym kotitöitä, pihatöitä ?
Mustista vöistä päätellen ei ole ihan kädetön, eikä narukäsi.
Jos rahaa on, kursseja ja tutkintoja voi teetättää myös haamukirjoittajilla. Yleensä korkean statuksen ammattien ihmisillä on enemmän tai vähemmän varakkaat vanhemmat, jotka voivat rahoittaa tuollaiset temput. En sano että tässä olisi niin tapahtunut, mutta lopullista totuutta ei voi tietää. Aina pitää huomioida tällainen mahdollisuus jos joku näyttää edistyvän erityisen nopeasti.
Urheiluharrastukset on sitten taas oma juttunsa; siellä samanlainen temppu ei taida onnistua tai en ainakaan ole kuullut sellaisesta.