Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eucalyptus

Vierailija
11.01.2020 |

Kävin juuri citymarketissa. Etsiskelin keittiöpyyhkeitä ja seisoskelin siinä hyllykön aivan toisessa päässä, jossa myydään saunatuoksuja & tarvikkeita. En tuota asiaa edes ajatellut, kun yht'äkkiä humahti sellainen eucalyptuksen mentholimainen tunne lähinnä sääriin ja siitä tajusin katsoa ympärilleni, että tuossahan myydään noita saunatuoksuja.

Jalat on yhä "tulessa".. (ei nyt ihan oikea sana kuvaamaan), vaikka olen kotiutunut jo tunti sitten. Miten ihmeen voimakas eucalyptus oikein on ja miten voin tuollaisen tuulahduksen siitä saada, vaikka en edes ollut ihan siinä hyllyköllä?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu joku pullo auki tai sitten kaatunut maahan sitä saunatuoksua tai sitten vaan kuvittelet? Mulla on ollut tuota joskus saunassa ja se on hurjan voimakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukalyptus on aika stydiä. Totesin pari päivää sitten mun yöllisten vatsaongelmien  johtuneenkin siitä että mulla on ollut tapana iltaisin sängyssä kirjoja lukiessa imeskellä eucalyptus/menthol-karkkeja. Lopetin tavan ja heti katosi vatsaongelmat. Mulla ei olekaan koalan sisäelimistöä joka osaisi eucalyptyksen käsitellä ja koalallakin menee 18-22 tuntia vuorokaudessa nukkumiseen jolloin se elimistö eukalyptukset käsittelee,

Vierailija
4/6 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukalyptus on trendikukka tällä hetkellä sisustuksessa. Sitä näkee paljon instagramkuvissa, jne. Tuleeko kimpusta samanlainen viilentävä vaikutus kuin eteerisestä öljystä?

Vierailija
5/6 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan myös sille olla allerginen ja se aiheuttaa reaktion. Itse tykkään ja eri tavoin käytänkin mutta sitä ei kannata käyttää liikaa. Siitä ei myöskään kaikki eläimet pidä ja se onkin hyvä kun pitää ne poissa.

Vierailija
6/6 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucalyptus suorastaan räjähtää palaamaan juurikin sen haihtuvan öljyn vuoksi, ja siksi Australian maastopalot ovat niin vaikeita hallita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi