Viimeinkin on löytynyt vauvapalstalaisten ihannemies
Kommentit (38)
Jos hän on ihmisenä kiva, mikäs siinä.
Tutkintoja on. Hienoa.
Tutkinnot eivät tee kenestäkään ihmistä.
Vaikuttaa melko ylisuorittajalta, mutta kaikkea hyvää hänelle.
En tiedä. Itse olen laiska hedonisti. Ihannemies olisi ehkä joku risupartainen tuurijuoppo, joka sattuisi olemaan myös hyvännäköinen ja kohtalaisen varakas.
Liian nuori eikä kovin komea. Koulutus kyllä nappaa.
Vau mikä tyyppi. Loistava asenne ja kyky keskittyä olennaiseen. Hän pääsee elämässään pitkälle.
Jutun perusteella en kiinnostunut. Jättäisin treffit hänen kanssaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on ihmisenä kiva, mikäs siinä.
Tutkintoja on. Hienoa.
Tutkinnot eivät tee kenestäkään ihmistä.
Miksi naiset sitten seuranhakuilmoituksissaan ja tällä palstallakin ensimmäisenä mainitsevat olevansa maistereita?
Kiva kun tuo parikymppinen poika löytää itsestään arvostelut vauvapalstalta. Mutta joo, ehkä liian nuori useimmalle täällä.
Ei näytä päivääkään alle 40 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun tuo parikymppinen poika löytää itsestään arvostelut vauvapalstalta. Mutta joo, ehkä liian nuori useimmalle täällä.
Tuskin hän ehtii palstaa selailla.
En nyt ihan tajunnut: jos valmistuu peruskoulusta 16-vuotiaana, toisen asteen tutkinto on 3 vuotta, alempi korkeakoulututkinto 4 vuotta ja siihen päälle DI-koulutus muistaakseni 3 vuotta. Tällöin nuorin mahdollinen DI on 26-vuotias. Noita lukuja ei tietääkseni voi nopeuttaa vaikka kuinka itseopiskelisi koska ne tentit ovat tiettyinä aikoina ja muistaakseni läsnäolovelvoitekin on.
Mä arvostan mun mieheltä perhekeskeisyyttä. Tältä luultavasti ei sellaista löydy kun on aina kiire itsensä kehittämisessä työn ohella.
Vautsi kiinnostuisin! Mutta ei hänellä varmaan ole aikaa suhteelle. Eihän hän ehdi edes nukkumaan tai mitään muutakaan.
Mutta jees, nostan hattua!
Vierailija kirjoitti:
No ei täällä viisaat ihmiset hengaa ikinä, joten tuskin huolta. Ja jos käviskin, niin tajuais et on vain kateellisten länkytystä.
Tykkään asenteesta. Etenkin tuosta huomiosta, että työ voi olla myös projektiluontoista eikä tasaista suorittamista joka arkipäivä samaan aikaan. Tuohon suuntaan uskon koko yhteiskunnan olevan vielä menossa.
Jos olisi kymmenen vuotta vanhempi, niin kelpaisi mulle kyllä.
Mun mielestä itse asiassa yks toinen Ylen jutussa taannoin esiintynyt on ihannemiesainesta: https://yle.fi/uutiset/3-11121546
Terveisiä Sankarille, jos satut lukemaan. <3
No ei ainakaan minun, sori.