Deitti kurvasi pihaan Skodalla!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda äkkiä parempaa päälle!
Mikä vika tässä asussa, villasukat ja kaikki. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika tässä asussa, villasukat ja kaikki. ;)
Vaihda villasukat Crockseihin.
Hyppäät sinne Skodaan kyytiin! Skodaa hankkii nykyään uutena myös korkeastikoulutetut ja hyvin toimeentulevat tyypit. Esim Diplomi-insinööreillä aika yleinen auto.
Jos olet nainen: tasa-arvo on jo sillä tasolla, että voit itse töitä tekemällä ansaita varat sellaisen auton ostamiseen, jonka haluat. Joten ihan sama millä deitti ajaa!
Jos olet mies: pystyt myös töitä tekemällä ansaita varat sellaiseen autoon, jonka itse koet sopivaksi. JOTEN IHAN SAMA MILLÄ DEITTI AJAA!
Vieläkö se autossaan odottaa kun sinä kyselet täältä neuvoja.
Riippuu vähän mikä vuosimalli...joku 105/120 A-sarja ei säväyttäisi...
Minusta ei mitään ongelmaa, jos auto on rekisterissä, katsastettu, tankissa polttoainetta ja trafi-vero maksettu sekä vakuutukset kunnossa. Jos kuski on selvä ja hänellä on voimassa oleva ajokortti niin se on selvää bonusta. Luultavasti auto on vielä oma.
Ne mersuilla, audeilla ja bemareilla ajavat tappelee osamaksujensa kanssa.
Sinähän voit hankkia ihan millaisen auton haluat! Niitä myydään autokaupoissa, joten pätäkkää vaan tiskiin.
Hyvä sun on sanoa, kun itse et edes autoa omista!
Vierailija kirjoitti:
Valot pois ja verhot kiinni!
Asap
Voithan ehdottaa, että menette daciallasi! Ai niin, sehän ei käynnisty, Skodassa sentään on saksalainen laatutekniikka, eikä mikään patonkiuuni pellin alla!
Vierailija kirjoitti:
Hyppäät sinne Skodaan kyytiin! Skodaa hankkii nykyään uutena myös korkeastikoulutetut ja hyvin toimeentulevat tyypit. Esim Diplomi-insinööreillä aika yleinen auto.
Alapeukuttajille muistin virkistykseksi. Skoda Octavia oli Suomen ylimmän tuloluokan eniten ostama automalli vuonna 2012. https://www.is.fi/autot/art-2000000467604.html