Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille: kaksi naista (oma ja vieras) samaan aikaan, mihin haluat laueta?

Vierailija
11.01.2020 |

Vaimollasi (tmv. kumppani) on ihan mukiin menevä ystävätär yökylässä, ja jossain vaiheessa sinulle tehdään selväksi että nyt olisi sitten sitä aina toivomaasi kimppakivaa tiedossa, ja pääset vielä paljaalla panemaan as nature intended (eikä ole pelkoa raskaudesta tai taudeista). Siinä sitä onkin yhdelle kullille tekemistä kun kaksi naista tyydytät, ja jätän sen sinun ongelmaksesi (kiva ongelma!) miten tämän hoidat.
Varsinainen kysymys kuuluu, minne pumppaat lastisi? Ja vielä sen verran tiukennetaan sääntöjä, että jostain kumman syystä on vain yksi lati luvassa, eli ei sitten mitään "molemmille daameille joka reikään" -vastauksia.
Voit vielä kertoa kommenteissa, miksi valitsit juuri tuon kohteen.

Miehille: kaksi naista (oma ja vieras) samaan aikaan, mihin haluat laueta?

Vaihtoehdot

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vois olla kivaa että naiset pitelisivät rintojaan jotenkin vierekkäin ja sitten ruiskisin niiden päälle. Tai sitten niin että naiset pitelisivät rintojaan vastakkain. Jotenkin tosi miellyttävä ajatus saada neljä ihanaa tissiä siihen eteen ruiskittavaksi. Yrittäisin varmaan parhaani pitkittää laukeamistani, että saisin ammuttua vähintään yhden sykäyksen joka rinnalle.

Vierailija
42/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti molempien suihin ja päälle! On niin ihanaa kaiken sen panemisen ja nuolemisen jälkeen purkautua holtittomasti molempien naisten päälle ja saada hellä kahden suun loppu puhdistus! Näitä saisi tulla lisää, olen päässyt kokemaan sen vain kahdesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ajatusleikki 😁. Ehdoton ykkönen olisi oman naisen suuhun vieraan naisen kieli oman naisen pillussa se. laukeaminen olisi samanaikainen. Mutta ihan kivoja olisi myös

* Oman naisen pilluun vieraan naisen kieli oman naisen pepussa

* Oman naisen pilluun vieraan naisen kieli omassa pepussa

* Oman naisen suuhun vieraan naisen kieli omassa pepussa

Mutta kaikki em vaihtoehdot kävisi, mieluiten niin, että neljänä peräkkäisenä päivänä kokeiltaisiin kaikki nuo kombot.

Vierailija
44/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on kuin ladattu ase, se voi laueta ennen aikojaan Mielummin vieraan pilluun, mutta ei ole paha jos ruiskauttaa oman naisen pilluun.

Vierailija
45/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottava ajatusleikki 😁. Ehdoton ykkönen olisi oman naisen suuhun vieraan naisen kieli oman naisen pillussa se. laukeaminen olisi samanaikainen. Mutta ihan kivoja olisi myös

Mutta kaikki em vaihtoehdot kävisi, mieluiten niin, että neljänä peräkkäisenä päivänä kokeiltaisiin kaikki nuo kombot.

Sen kerran kun olen ollut 2N + 1M kimpassa, niin mies nuoli mua, ja hänen vaimo otti mieheltä samaan aikaan suihin. Kun laukesin miehen suuhun, niin mies laukesi melkein heti vaimonsa suuhun.

Vierailija
46/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, olikin kysymys miehille, mutta ainaki tuo mies laukesi vaimonsa suuhun

Vierailija
47/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan pönttöön!

Vierailija
48/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos pääsisin tuohon tilanteeseen vaimoni ja vaimoni ystävättären kanssa niin lauleaisin ensin vaimoni pilluun sitten hänen ystävättären pilluun sitten vaimoni peppuun ja lopuksi ystävättären peppuun

Näin vaimoni ystävätär saisi kunnon kyydit enkä laukeaisi liian nopeasti häneen mikä muuten tapahtuisi koska hän on niin kiihottava nainen.

Tästä olen haaveillut jo vuosia.

Vierailija
49/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotenkin ihmeellisesti näin upeaan tilanteeseen päätyisin, niin menisin varmaan tilanteen mukana enkä sen kummemmin miettisi mihinkä lopuksi laukeaisin. Useampi kertakin varmaan menisi helposti.

Vierailija
50/64 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan naisen rinnoille, jotka oma nuolisi puhtaaksi. Ihan kiihottava ajatus olisi kyllä sitä katsella ja kokeilla. Sen jälkeen oma voisi puhdistaa minutkin, kun siitä tykkää.

Vierailija
51/64 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kerran kun olen ollut 2N + 1M kimpassa, niin mies nuoli mua, ja hänen vaimo otti mieheltä samaan aikaan suihin. Kun laukesin miehen suuhun, niin mies laukesi melkein heti vaimonsa suuhun.

Meillä on ollut pari kertaa nuorempi nainen jota vaimoni halunnut nuolla ja minä panna. Parasta on ollut, kun olen pannut tätä nuorta naista takaapäin, ja vaimoni meidän alla nuollut sekä mun palleja, että naisen pillua mun naidessa ja lauetessa. 

Vierailija
52/64 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan naisen pilluun viimeistä tippaa myöten.

Vierailija
53/64 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiihottavaa, kun naisten tissit ovat niin erilaisia. On aina mieluisaa miettiä että millaiset kenelläkin tarkemmin ottaen mahtavat olla. Niinpä vastaan, että vieraan naisen rinnoille - pitkän puimisen ja naimisen jälkeen, tietysti. Oma naiseni voisi hyväillä ja tyrkyttää toisen naisen tissejä minua kohti, ja tämä voisi hoidella minut kädellään loppuun asti. Ehkä niissä tisseissä olisi vielä jotain erityisen ihanaa, jonka poikkeuksellisuuden myös oma naiseni tunnistaisi ja joka häntä kiihottaisi, ja joka toimisi orgasmin triggeröivänä tekijänä.

Vierailija
54/64 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiihottavaa, kun naisten tissit ovat niin erilaisia. On aina mieluisaa miettiä että millaiset kenelläkin tarkemmin ottaen mahtavat olla. Niinpä vastaan, että vieraan naisen rinnoille - pitkän puimisen ja naimisen jälkeen, tietysti. Oma naiseni voisi hyväillä ja tyrkyttää toisen naisen tissejä minua kohti, ja tämä voisi hoidella minut kädellään loppuun asti. Ehkä niissä tisseissä olisi vielä jotain erityisen ihanaa, jonka poikkeuksellisuuden myös oma naiseni tunnistaisi ja joka häntä kiihottaisi, ja joka toimisi orgasmin triggeröivänä tekijänä.

Itse en ole niin tissimiehiä, vaikka kivat ne onkin. Loppujen lopuksi pillut tuntuvat samassa iässä, samankokoisilla ja samassa kunnossa olevilla naisilla aika samalta. Mutta sen sijaan suutuntumassa naisilla on todella isoja eroja. Joillakin on ihanat pehmeät ja hellät huulet, joillakin on huulet ohuet ja melkein kylmät. Kaikkein isoin ero on siinä, mitenkä aktiivinen ja himokas nainen on ottamaan suihin. Ja jos vieras nainen on tässä hyvä, niin satavarmasti haluan laueta sinne vieraan naisen suuhun.

Vierailija
55/64 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin molempien naisten tisseille!

Vierailija
56/64 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn hyvin ymmärtämään. Itse kun nuolen, ja nainen laukeaa suuhuni, niin itsekin olen silloin todella lähellä. Jos kaluni olisi silloin jonkun suussa, niin varmasti lähtisi lasti saman tein.

Vierailija
57/64 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraskoreena vieraan pilluun pumppaisin.

Vaimokin olis ylpeä minusta, kun olisin niin kohtelias.

Vierailija
58/64 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita samanlainen mutta laita siihen millaisissa asuissa naiset on seksissä vai ovatko alasti

Vierailija
59/64 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuviossa on vain yksi häviäjä. Vaimo. Hän ei saanut mitään. Miehen täytyy olla jo todella kyrpiintynyt omaan naiseensa että ei kelpuuta tätä enää muuhun kuin poskeen ottajaksi kun itse nauttii toisesta naisesta.

Vierailija
60/64 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraaseen ehdottomasti! Oma nainen on jo niin nähty ja koettu. Uusi on aina uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi