Miehille: kaksi naista (oma ja vieras) samaan aikaan, mihin haluat laueta?
Vaimollasi (tmv. kumppani) on ihan mukiin menevä ystävätär yökylässä, ja jossain vaiheessa sinulle tehdään selväksi että nyt olisi sitten sitä aina toivomaasi kimppakivaa tiedossa, ja pääset vielä paljaalla panemaan as nature intended (eikä ole pelkoa raskaudesta tai taudeista). Siinä sitä onkin yhdelle kullille tekemistä kun kaksi naista tyydytät, ja jätän sen sinun ongelmaksesi (kiva ongelma!) miten tämän hoidat.
Varsinainen kysymys kuuluu, minne pumppaat lastisi? Ja vielä sen verran tiukennetaan sääntöjä, että jostain kumman syystä on vain yksi lati luvassa, eli ei sitten mitään "molemmille daameille joka reikään" -vastauksia.
Voit vielä kertoa kommenteissa, miksi valitsit juuri tuon kohteen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei pysty tyydyttämään kahta naista eli ihan höpö hommaa. Kaksi miestå ja yksi nainen voisi jo mennäkin.
Anteeks mitä..Eka höpöhöpö feminatsi saapui :D ja nainen ei voi olla 24 h kitisemättä ja tyytyväinen eikä myöskään ilman kaksinaismoralismia. Sinä tuskin pystyt tyydyttämään edes yhtä miestä ollenkaan yhtään kun noin katkeran hiekkasta tekstiä. Niille miehilles tulee fiilis mennä fiksumpiin naisiin ja vink ei kukaan tuollaselle ajatusmallille orgasmeja tarjoilekkaan kun löytyy parempia naisia...
Se koira älähtää johon keppi kalahtaa vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei pysty tyydyttämään kahta naista eli ihan höpö hommaa. Kaksi miestå ja yksi nainen voisi jo mennäkin.
Kuinka törkeästi voikaan yleistää....Jos tosissaan omaa tällaisen ajatusmallin niin ei mikään ihme ettei niitä orgasmeja ja tyydystystä tarjoilla kun puistattaa tekstikin . Olet vaan selkeesti niin tyhmä kuin saapas ja että turhaa vääntää rautalangasta
Ja ihmettelet kun et saa naista kun noin kauniisti puhutkin?
Tässä ketjussa selvä enemmistö miehistä (ehkä odotetusti) haluaisi laueta siihen vieraaseen naiseen, ja useimmat nimenomaan pilluun. Toisessa ketjussa naisista enemmistö on melko lailla tuota vastaan (joka on ymmärrettävää, mutta tuli silti ainakin minulle hieman yllätyksenä). Eli jos 2N+M -kimppaan ryhtyy, niin kannattaa ilmeisestikin sopia etukäteen pelisäännöt tämän(kin) osalta, ettei tule jälkeenpäin sanomista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa selvä enemmistö miehistä (ehkä odotetusti) haluaisi laueta siihen vieraaseen naiseen, ja useimmat nimenomaan pilluun. Toisessa ketjussa naisista enemmistö on melko lailla tuota vastaan (joka on ymmärrettävää, mutta tuli silti ainakin minulle hieman yllätyksenä). Eli jos 2N+M -kimppaan ryhtyy, niin kannattaa ilmeisestikin sopia etukäteen pelisäännöt tämän(kin) osalta, ettei tule jälkeenpäin sanomista.
AP
Ehkä se ero tälläisissä kuvioissa on, että nainen ajattelee "vaikka me tässä kolmistaan pidetään hauskaa, niin mun mies on viime kädessä mun mies, ja totta kai sen täytyy haluta mua eniten". Kun taas mies ajattelee "kiva kiva, pääsen panemaan vierasta oikein vaimon suostumuksella!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ehkä se ero tälläisissä kuvioissa on, että nainen ajattelee "vaikka me tässä kolmistaan pidetään hauskaa, niin mun mies on viime kädessä mun mies, ja totta kai sen täytyy haluta mua eniten". Kun taas mies ajattelee "kiva kiva, pääsen panemaan vierasta oikein vaimon suostumuksella!"
Olen nainen ja vaimo ja minusta miehen pitää olla tässä tarkkana. Itseäni kiinnostaisi enemmän parinvaihto, kyllähän vaihtelu virkistää naistakin yhtä paljon kuin miestä. En haluaisi osallistua kolmen kimppaan naisen kanssa. Parinvaihdossa olisi miehenkin minun puolestani ok laueta toisen pilluun jos ehkäisy on oikeasti kunnossa, vasektomia sopisi parhaiten + ei tauteja. Mutta jos itse olisin mukana eli kimppa niin en helpolla pääsisi yli pettymyksestä, että mieheni ei virkistävässä tilanteessa hekuman hetkellä halua minua erityisesti vaan enemmän vieraan pillua. Olisin kuitenkin alkanut kimppahommaan yhteisenä juttuna enkä yksinomaan miehen mieliksi. Ehkä vielä jotenkin menisi jos tulisi toisen naisen pilluun samalla kun minulle nuollaan O. Ehkä... Toiseen saisi tulla kun minuun ei voi tulla eli en ole siinä todistamassa.
Haluaisin tulla oman tyttöystäväni sisään, ja että toinen nainen nuolisi mun sperman tyttöystävästä ja samalla hänelle orgasmin. Tai sitten haluaisin tulla syvälle toisen naisen suuhun samalla hetkellä kun nuolen oman tyttöystäväni orgasmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olen nainen ja vaimo ja minusta miehen pitää olla tässä tarkkana. Itseäni kiinnostaisi enemmän parinvaihto, kyllähän vaihtelu virkistää naistakin yhtä paljon kuin miestä. En haluaisi osallistua kolmen kimppaan naisen kanssa. Parinvaihdossa olisi miehenkin minun puolestani ok laueta toisen pilluun jos ehkäisy on oikeasti kunnossa, vasektomia sopisi parhaiten + ei tauteja. Mutta jos itse olisin mukana eli kimppa niin en helpolla pääsisi yli pettymyksestä, että mieheni ei virkistävässä tilanteessa hekuman hetkellä halua minua erityisesti vaan enemmän vieraan pillua. Olisin kuitenkin alkanut kimppahommaan yhteisenä juttuna enkä yksinomaan miehen mieliksi. Ehkä vielä jotenkin menisi jos tulisi toisen naisen pilluun samalla kun minulle nuollaan O. Ehkä... Toiseen saisi tulla kun minuun ei voi tulla eli en ole siinä todistamassa.
Hyvä yhteensattuma kun mainitsit tuon parinvaihdon, itsellenikin tuli juuri äsken mieleen, että mitenkähän tämä toimisi 2N+2M parinvaihdossa. Eli nekin jotka eivät muuten halua puolisonsa (tms) laukeavan vieraan kanssa, niin muuttuuko tämä jos itse samaan aikaan saa myös tilaisuuden laueta vieraan kanssa. Itsestäni tuntuu, että muuttuu; siinä puntit olisivat paremmin tasan. Muutenkin 2N+2M tuntuu jotenkin kaikin puolin helpommalta ja suorapiirteisemmältä kuin kolmen kimppa (ainakin noin teoriassa — en ole koskaan kokeillut, joten en tiedä).
AP
Erittäin mielenkiintoinen kysymys. Mietin tovin, mikähän olisi tuollaisessa tilanteessa se lopullinen valinta ja valinta olikin yllättävänkin hankala.
Toisaalta olisi mahtava kokemus tulla vieraan naisen pilluun tai peppuun, toisaalta olisi huikeaa laueta vieraan kasvoille, suuhun ja rinnoille. Samat kyllä kiinnostaa yhtä paljon että kohteena on oma vaimo, joten tuskin olisi lopulta väliä.
Ehkä tuhminta olisi, että laukeaisi vieraan pilluun ja vaimo nuolisi vieraalle orgasmin samalla, kun spermaa valuisi ulos.
Joku muu: pyytäisin naiset selinmakuulle toisiaan lähekkäin, ja purkautuisin omin käsin mahdollisimman tasapuolisesti kummankin päälle. :)
Naiseni pilluun, samalla kun vieras nuolisi häntä. Parasta olisi jos molemmat saataisiin samaan aikaan.
Toinen voisi olla että naiseni hoitelisi minut käsin loppuun, vieraan naamalle.
Laukesin oman naisen peppuun ja samalla katselin vierasta. Oli kiva nähdä kun peppupano oli selvästikin kiihoittavaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieraan viehkoon suuhun tietysti. Ja pyydän häntä vielä nielemään satsin.
Jos oma vaimo ei osaa, niin voi näyttää mallia kuinka vieras naisen ottaa viehkoon nieluunsa riittävän syvälle, niin ei tarvitse edes pyytää nielemään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tulla oman tyttöystäväni sisään, ja että toinen nainen nuolisi mun sperman tyttöystävästä ja samalla hänelle orgasmin. Tai sitten haluaisin tulla syvälle toisen naisen suuhun samalla hetkellä kun nuolen oman tyttöystäväni orgasmiin.
Tuo olisi minunkin fantasia. Ja ajatus, että toinen nainen ottaisi multa suihin, laukeaisin sinne ja hän nielisi kaiken samalla kun nuolen vaimolleni orgasmin on jostain syystä todella kiihottava
Panisin vaimoani ja juuri ennen laukeamista siirtyisin suihkuttamaan spermat vieraan naisen suuhun.
Vieraan naisen suuhun, samalla kun oma nainen nuolee persettäni.
Kuka hitto muka vastasi että "oman naisen pilluun"? 😂 Varmaan naisten propagandavastauksia.
No jos on kerran se 100% varmuus, ettei raskautta tulisi, niin aivan luonnollisesti vieraan naisen pilluun eikä mitään muuta vaihtoehtoa olisi edes harkittavissa. Kyllä se oma nainen sen ymmärtäisi, että tuollaista once in a lifetime -korttia ei voi jättää käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on mies ja nainen tyydyttämässä kumpaakin naista.
Jotenkin harmittava tulos. No, enpä ota suurempaa stressiä kun ei miestäkään ole 🤔 Ja jos joskus on, niin riittää että homma pelaa meidän välillä, siihen ei muita tarvita.
Eiköhän useimmilla miehillä, joita vieraan paneminen yleensä kiinnostaa, ole hinku juuri nimenomaan sitä vierasta pillua siementää. Se, että mitä tässä skenaariossa vaimo on siitä mieltä, on eri asia. Ja tietenkin jotkut eivät halua pilluun ampua lainkaan, oli oma tai vieras nainen.