Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille: kaksi miestä samalla kertaa, mikä on/olisi mielestäsi paras yhdistelmä?

Vierailija
11.01.2020 |

Käytettävissäsi on kaksi miestä samaan aikaan. Sinulla on vapaa valinta, mites päin laitetaan?
Jos ei threesome kiinnosta, niin jätä vastaamatta. Tai jos tämä riippuu jostain esim. kalujen koosta, kerro.

Naisille: kaksi miestä samalla kertaa, mikä on/olisi mielestäsi paras yhdistelmä?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies panee ja toinen nuolee.

Vierailija
2/17 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on niin paksu, että sallin peppuvierailun vain 2-3 kertaa vuodessa. On liikaa parantelemista jälkeenpäin. Siksi on ollut ajatuksissa, että siinä, kun ratsastan miehelläni, tulisi joku pitkä- mutta ohutaseinen takaapäin anukseen. Nyt joudun tyytymään miehen keskisormeen, kun peppuleluja ei ole saatu oikein toimimaan. Mutta haluaisin kokeilla oikeaa. Miehelläni ei ole kuulemma mitään yhtä kertaa vastaan. Haluaisi tietää, kiristynkö vieläkin kireämmäksi, jos anuksessa on pitkä kalu. Jatkosta olen antanut miehelle luvan päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on niin paksu, että sallin peppuvierailun vain 2-3 kertaa vuodessa. On liikaa parantelemista jälkeenpäin. Siksi on ollut ajatuksissa, että siinä, kun ratsastan miehelläni, tulisi joku pitkä- mutta ohutaseinen takaapäin anukseen. Nyt joudun tyytymään miehen keskisormeen, kun peppuleluja ei ole saatu oikein toimimaan. Mutta haluaisin kokeilla oikeaa. Miehelläni ei ole kuulemma mitään yhtä kertaa vastaan. Haluaisi tietää, kiristynkö vieläkin kireämmäksi, jos anuksessa on pitkä kalu. Jatkosta olen antanut miehelle luvan päättää.

Mikä ettei peppulelut toimi? Eikö ihan perustappikaan?

Vierailija
4/17 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat miehet vartaloni kimpussa palvomassa, nuolemassa ja hieromassa joka paikasta niin, että saisin ensin suuseksillä ja sormin vähintään yhden orgasmin.

Siis tässä alussa nuolisivat varpaani, tissit/nännit, pillun, pepun, hieroisivat antaumuksella peppua ja rintoja ym. ja antaisivat intohimoista suuseksiä.

Sen jälkeen minä siirtyisin altavastaajaksi, hieroisin heitä ja nuolisin heidän nännejä, ottaisin molemmilta miehiltä suihin/panisivat minua kurkkuun, jonka jälkeen panemista eri asennoissa niin pilluun, peppuun kuin suuhunkin, mutta ei yhtäaikaa kahta kullia yhteen reikään tai muutenkaan mitään venytysjuttuja.

Kaksi miestä yhtäaikaa ei ole mikään unelmani ja fantasiani, mutta jos saisin valita kaksi jotain aivan uber hyvännäköistä ja seksikästä miestä kenestä maailman miehestä vaan, niin tollasen setin voisin vetää.

Vierailija
5/17 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen täytyy saada perinteisellä tyylillä pilluun. Toisen voin ottaa pebaan, mutta vain jos ei ole kovin iso, ettei ole tuskaista. En muuten kauheasti pidä kakkosesta, mutta haluaisin kokeilla molempiin koloihin yhtäaikaa, olen kuullut huhua että tuntuu kivalta.

Jos toinen muna on liian iso, tai jos on erityisen herkullisen näköinen, niin sitten suuhun.

Vierailija
6/17 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nuorena päätynyt gang bang tilanteeseen ja kokeiltiin niin, että yksi mies oli alla (pilluun), toinen takaa (peppuun, ei mennyt tosin eli runkkasi takana) ja kolmatta imin. Voi vitsi kun olisin sinkku niin voisi taas!!

Olisi ollut kiva jos miehet olisivat koskeneet toisiinsakin vaikka toisaalta aika onnekkaassa asemassa sain olla kun kaikki halusivat minua. :D Jäi kyllä ihan pieni pelkotila tuosta illasta kyllä...

Ykkösfantasia olisi kahden kanssa eri asentoja vaihdellen, haluaisin vaihdella miesten välillä monta kertaa ja mieluiten samalla hierontaa. Koska itselleni anaali ei ole se juttu voisi miehet painaa myös toisiaan anaaliin ja kiihottaisi jos bottom nuolisi minua samalla ja mittasuhteista riippuen voisi kielaroida topin kanssa (kielarit on mulle se juttu todellakin varsinkin jos mies tekee sen asenteella!). Luultavasti varma orgasmi ja voisin siitä hivuttautua runkkaamaan/imemään alempaa miestä.

Fantasia, jonka haluaisin toteuttaa!

Vierailija
7/17 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen mies panee ja toinen nuolee.

Joo, kieltämättä tuo vaihtoehto olisi pitänyt lisätä kyselyyn.

Onko joku erityinen asento mielessä?

AP

Vierailija
8/17 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa 2m+n milloin vain huvittaa / suostuu. Ei ole mikään fantasia minulle, mutta voisihan sitä.

Jos alan tähän, niin molemmat saavat ensin hyväillä ja kiihottaa minua. Kaksi suuta ja neljä kättä...kyllä kiitos. Ensimmäinen orgasmi nuolemalla. Sen jälkeen kovaa panoa.

Eivät miehetkään osatta jää, mutta tämä on mitä minä haluan. Grillivartaat, dp:t tms eivät kiinnosta yhtään.

Luonnollisesti miesten täytyy olla taitavia nuolemaan ja sormettamaan ja hyvin varusteltuja.

Vierailija
9/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

upsis

Vierailija
10/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päässyt moista kokeilemaan ja kivaahan se oli. Toinen nuoli ja toiselta otin suihin. Kun olin saanut, niin toinen pani ja toiselta edelleen otin suihin. Dp:tä en uskaltanut koittaa, mut jos uudelleen ois tilaisuus niin ehkä voisin. Ja olihan tuossa kerrassa sit muitakin variaatioita, nuolivat huolella ja panivat. Mielellään ottaisi uusinnan, ujo vaan kysymään.

Vierailija
11/17 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupeliä kahden miehen kanssa.

Seisoin miesten keskellä haarat levälläni, toinen nuoli edessäni klitoristani ja toinen takanani peppuaukkoa. Orkkujeni jälkeen he seisoivat minun molemmin puolin ja minä otin vuorotellen suihin ja runkkkasin, eli toinen kalu oli kädessä ja toinen suussa ja vaihtelin. Annoin heidän laueta rinnoilleni (isot dd-kupit) ja lähes samaan aikaan laukesivat.

Vierailija
12/17 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ottaa sekä pimppaan että peppuun, ja laukean molemmista melko helposti. Ollaan tehty muutama kerta niin että mies panee toiseen ja dildottaa toiseen, mutta jostain syystä se ei ole toiminut. Sitten kerran tuli tilaisuus saada sitä aitoa molempiin, ja odotin saavani jättiorgasmit, mutta olipa pettymys, en saanut oikein mitään, jotenkin tuntui ettei kumpikaan toiminut niin kuin piti.

Siispä valitsin tuon "grillivartaan" (hassu nimi!). Ja vielä haluaisin vaihdella niin että saan molempia kumpaankin päähän.

Vierailija
13/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei peppulelut toimi? Eikö ihan perustappikaan?

Liian vähän lämmittelyä. Kokeilepa niin että.saat kunnon orgasmin tai pari jo ennen peppuun koskemista. Sitten runsaan liukkarin kanssa rauhassa venytellen ja samalla koitat rentouttaa anuksen, niin kyllä se siitä. Puolison pyllyyn on tällä keinoin mennyt viisi sormea rystysiin saakka, vaikka se on tiukka ja mulla iso käsi.

Vierailija
14/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kokemus oli kun istuin toisen miehen kasvoillahänen nuollessa mua, ja toinen mies pani takaapäin. Nuolija hoiti mut urhoollisesti loppuun asti. Urhoollisesti siksi, että tämän jälkeen hän sanoi, että vähän ällötti nuolla kun suu otti kontaktia toisen miehen elimeen ja kivekset läpsyi leukaa vasten.

Vierailija
15/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kokemus oli kun istuin toisen miehen kasvoillahänen nuollessa mua, ja toinen mies pani takaapäin. Nuolija hoiti mut urhoollisesti loppuun asti. Urhoollisesti siksi, että tämän jälkeen hän sanoi, että vähän ällötti nuolla kun suu otti kontaktia toisen miehen elimeen ja kivekset läpsyi leukaa vasten.

:)

Ei kai takaapäin panija ehtinyt saada ennen sinua? Muuten taisi nuolija saada vielä mällitkin sieltä.

No, sattuuhan näitä. Aina roiskuu kun rapataan...

Vierailija
16/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisoin miesten keskellä haarat levälläni, toinen nuoli edessäni klitoristani ja toinen takanani peppuaukkoa. Orkkujeni jälkeen he seisoivat minun molemmin puolin ja minä otin vuorotellen suihin ja runkkkasin, eli toinen kalu oli kädessä ja toinen suussa ja vaihtelin. Annoin heidän laueta rinnoilleni (isot dd-kupit) ja lähes samaan aikaan laukesivat.

Viesti lähti liian nopeasti matkaan eli mainitsin tuossa kuppikokoni, sillä molemmilta miehiltä laukes niin paljon mällliä että se määrä peitti molemmat isokokoiset rintani. Sen perusteella voitte kuvitella tilanteen ja kiihotuksen tason ;D Sairaan kiihottavan näköistä oli ja tekisin uudestaan jos olisi mahdollisuus.

Vierailija
17/17 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti lähti liian nopeasti matkaan eli mainitsin tuossa kuppikokoni, sillä molemmilta miehiltä laukes niin paljon mällliä että se määrä peitti molemmat isokokoiset rintani. Sen perusteella voitte kuvitella tilanteen ja kiihotuksen tason ;D Sairaan kiihottavan näköistä oli ja tekisin uudestaan jos olisi mahdollisuus.

Itselläni on fetissi siemensyöksyihin ja tekstisi sai minut ihan levottomaksi. Olen ihan hulluna mieheni syöksyihin ja pyydän melkein aina häntä laukeamaan vartalolleni, yleensä tisseilleni, sekstailun päätteeksi. Hänellä on ihanan voimakkaat syöksyt, ja usein sperma lennähtää tisseilleni monta kertaa. Minulle olisi ihana fantasia kokea tuollainen tilanne kahden miehen kanssa, joista toinen olisi oma mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi