Tapailemallani miehellä on lava-auto :o
Olipa yllätys. Nyt muutamien treffien jälkeen kutsuin hänet kotiini. Hän saapui sovittuun aikaan pihaan sellaisella avolava-autolla jossa on vain kaksi istumapaikkaa. Eikö tuollaiset ole tosi juntteja? Tämä on kuitenkin yliopistokaupunki! Miten kieltäytyä jos hän tarjoaa kyytiä jonnekin? En kestäisi jos kaverit näkevät minun tuollaisesta nousevan! Lisäksi, voiko se olla merkki ettei haluakaan sitoutua kun ei ole autoa jolla voisi perhettä kuljettaa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Onko hanskalokerossa nippusiteitä, roudarinteippiä ja diapameilla terästettyä muumilmpsaa?
Ei ei ei, ne on pakettiauton kuskilla!
Niin joo, koska jos omistaa nyt perheettömänä sinkkuna kaksipaikkaisen lava-auton, niin sitten se on vaan ihan mahdotonta vaihtaa mahdollisesti tulevaisuudessa perheellisenä sitä tavalliseen henkilöautoon.
Ja sut saa kuumaksi laatikkofillaribenjaminit?
Mä tiedän perheenisän, jolla on lava-auto. Kauhistus! Meinaakohan se erota?
No sehän on lämmin auto ja vielä turvallinenkin!
T. N30
Jotenkin ymmärrän sen, että tuollaisesta ulos astuminen, ja tuollaisessa liikennevaloissa istuminen on naiselle kova paikka. Annoin yläpeukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hänellä myös maastokuvioiset housut ja katkaistu haulikko pussissa auton lavalla?
Ei vaan farkut mutta kertoi että tuollla on joskus kuljetettu ammuttua hirveä
Oudompaa olisi kuljettaa hirveä, jos sitä ei olisi ammuttu!
Zinccis
Ei oo Suomeen kovin praktikaalinen kun taivaalta tulee milloin mitäkin. Vaikka kyllä eilen mulderissa tuli taivaalta sammakoitakin!
Johonkin missä aurinko paistaa 300 pvä vuodessa paljon käytännöllisempi.
Zinccis
Isännällä oli lavaauto kun alettiin tapailla. Oli vähän viritetympi kuin normaalit. Tykkäsin. Nyt on Mersu.
Lava-auto voi olla hyvin edullinen omistaa koska se on rekisteröity pakettiautoksi.
Oi että, olen aina haaveillut joko Dodge Ramista tai Chevy Silveradosta. Kunhan noi mukulat kohta lentää pesästä, niin hommaan viimeinkin sellaisen!
Älä ole milläsikään, ei ole sentään skoda (ei tee tietääkseni lava-autoja)
Vierailija kirjoitti:
Älä ole milläsikään, ei ole sentään skoda (ei tee tietääkseni lava-autoja)
Olen pahoillani, mutta:
https://www.google.fi/search?client=safari&channel=ipad_bm&source=hp&ei…
Se keräilee kuolleita eläimiä tien varsilta ja tekee niistä sulle ruokaa.
Keräilee myös liftareita ja tekee niistäkin ruokaa.