Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin elää hetken tällaista jet set - elämää

Vierailija
11.01.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006368651.html

Oma aika: Ylellistä seurapiirielämää viettänyt tv:stä tuttu Pauliina Littorin erosi bisnesmiehestään – muutti Kämp-hotelliin

En ole aiemmin kuullut tästä parista ja nyt googlasin tuon naisen ja aloin vähän fanittaa häntä. Tottakai on selvää, että siinä miehessä on kiinnostanut varakkuus ja yltäkylläinen elämäntapa. Ja onhan se erikoista muuttaa nimenomaan hotelli Kämpiin, missä liikkuu muita rikkaita ihmisiä. Muttatoisaalta nainen on itsekin todella menestynyt, väitellyt tohtoriksi ja tehnyt uraa ja kirjoittanut kirjoja, ja hän on todella kauniskin.

Olensiis yhtä aikaa sekä kateellinen että toisaalta haluaisin tulla itse samanlaiseksi. En kuitenkaan ole noin menestynyt uralla, enkä noin kaunis ja laiha, enkä osaa / jaksa laittautua. Haluaisin kuitenkin näyttää sellaiselta. Haluaisin tutustua rikkaisiin miehiin ja osallistua tuollaisiin juhliin ja päästä sellaisille matkoille.

Oma seurusteluhistoriani on sellainen, ettei kukaan mies ole edes tarjonnut minulle edes kahvilassa mitään. Kukaan ei ole Valentinen päivänäkään tarjonnut illallista, vaan olen itse maksanut omani. Olen ollut avoliitossa ja hieman elättänyt lokki-miestä. En ole ikinä saanut lahjaksi koruja tai matkoja tms mieheltä. Ihan masentaa, haluaisin elää tuollaista jet set -elämää vaikka vain yhden vuoden tai yhden kuukauden ajan. En koko elämääni, mutta yhden hetken edes. Miten ihmeessä? Vinkkejä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aiemminkin huomannut tämän pariskunnan ja ihmetellyt naisen makua. Kaunis ja menehtynyt nainen. Miksi ihmeessä on vallinnut tuollaisen ulkoisesti Hallla-ahoa muistuttavan olmin?

Vierailija
22/23 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aiemminkin huomannut tämän pariskunnan ja ihmetellyt naisen makua. Kaunis ja menehtynyt nainen. Miksi ihmeessä on vallinnut tuollaisen ulkoisesti Hallla-ahoa muistuttavan olmin?

Ei taida viisi- ja kuusikymppisissä miehissä olla hirveästi menestyneitä, oikeissa piireissä liikkuvia mallikomistuksia tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja olen työni puolesta paljon tekemisissä paikallisten superrikkaiden kanssa. He lentelevät yksityiskoneilla, kotitalon aulasta löytyy aitoa Picassoa ja sunnuntai-autona on Rolls-Roycen Phantom.

Rahaa löytyy mielin määrin ja suurin osa naisista ei ole ikinä töitä tehnytkään. Joskus olen tottakai kateellinen siitä rahan määrästä mutta en missään nimessä siitä muusta jota raha tuo tullessaan. Miehet hyppivät vieraissa ja naiset ovat tietoisia asiasta mutta hyväksyvät tilanteen. Jatkuvia illallisia joissa naiset puhuvat uusista ostoksistaan ja miehet bisneksistä. Loputtomia kauneusoperaatioita jotta 60-vuotiaana näytettäisiin oman lapsen sisarukselta. Ystäviä, joita ihastellaan ja kehutaan mutta selän takana vihataan. Kilpavarustelua siitä kenellä on uusinta, hienointa ja etenkin kalleinta. Koti täynnä palvelijoita, joita kohdellaan kuin arvottomia räsynukkeja. Ja Niin paljon surullisia naisia, jotka pitkästymiseensä, pettymykseensä ja turhautumiseensa juovat itsensä sivistyneeseen humalaan joka ainut ilta.