Onko syrjäytyneen elämässä mitään järkeä? T. Ammattivalittaja
Monet syrjäytyneethän on alkoholisteja tms. Itse käytän ani harvoin alkoholia, huumeita en ole ikinä edes kokeillut kuten en tupakkaakaan. Teen vaan näitä kotitöitä ja käyn kaupassa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen jotenkin niin väsynyt tuohon raihnaseen mieheeni? Mietin, että miksi juuri minulle piti taas tulla tuollainen mies? Enkö ansaitse tervettä ja paremituloista miestä? Ap
Sun miehesi on todennäköisesti ollut väsynyt raihnaiseen vaimoonsa jo 10 vuoden ajan. Mitä oikein odotit? Että joku rikas timmi mies olisi ottanut sun kaltaisesi raihnaisen akan itselleen? Ja ei, et todellakaan ansaitse tervettä ja parempituloista miestä, koska et ole itsekään terve ja parempituloinen nainen. Terveillä ja parempituloisilla miehillä on sen verran valinnanvaraa, ettei kukaan huoli jotain monisairasta ylipainoista saamatonta ikivalittajaa. Kas kun ne miehet saavat paljon näpsäkämmänkin vaimon.
Ajattele asiaa toisinpäin: millainen mies ansaitsee sun kaltaisesi vaimon? Ole tyytyväinen, että olet edes jollekin kelvannut.
Miehenihän oli insinöörin töissä tavatessamme. En tosiaankaan olisi häntä ottanut, jos oliai tehnyt noita töitä silloin mitä nykyään tekee, enemmin olisin ollut yksin. T. Ap
Niin varmaan. Sun edellinen miehesi oli väkivaltainen omaishoidettava, nykyinen on kultakimpale siihen verrattuna. Häpeisit, aikuinen akka muuta osaa kuin valittaa.
Joo, hän on erilainen kuin entinen oli. Kuitenkin paremmin meillä silloin meni kun hän teki työtä, mikä sopi hänen kropalleen ja mistä hän piti. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen jotenkin niin väsynyt tuohon raihnaseen mieheeni? Mietin, että miksi juuri minulle piti taas tulla tuollainen mies? Enkö ansaitse tervettä ja paremituloista miestä? Ap
Nonni, mähän sanoin, ettei se autuus kauan kestä, kun vielä keskiviikkona hehkutit kuinka hauskaa teillä oli ollut yhdessä.
Niin ja mä sanoin, että kyllä hän särkyjä ja kipuja alkaa taas valittamaan yms. Ap
Kuten aiemmassa ketjussa ehdotin, mies hakemaan helpompaa työtä vaikka kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiemmassa ketjussa ehdotin, mies hakemaan helpompaa työtä vaikka kauempaa.
Joo, niin hän alkaa hakemaankin. T. Ap
Olet säälittävä ihminen ap. Olen jo tovin lukenut kirjoituksiasi ja aina syyllistät miestäsi kaikesta. Itselläni jos olisi mies, jolla oma firma sekä itselläni siinä työpaikka, lisänä koti(kodit) yms. olisin ikionnellinen ja tukisin miestäni 100%. Sinä vain valitat, kun miehesi on kipeä, päinvastoin kuin voisit auttaa ja tukea häntä parhaasi mukaan. Sinun on pakko olla trolli tai ihmettelen, miksi miehesi ei ole eronnut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä ihminen ap. Olen jo tovin lukenut kirjoituksiasi ja aina syyllistät miestäsi kaikesta. Itselläni jos olisi mies, jolla oma firma sekä itselläni siinä työpaikka, lisänä koti(kodit) yms. olisin ikionnellinen ja tukisin miestäni 100%. Sinä vain valitat, kun miehesi on kipeä, päinvastoin kuin voisit auttaa ja tukea häntä parhaasi mukaan. Sinun on pakko olla trolli tai ihmettelen, miksi miehesi ei ole eronnut sinusta.
Minähän autan noissa miehen kivuissa. Olen tsempannut häntä hakemaan kevyempää työtä. Ei hän valitettavasti pärjää nykyisessä työssään noiden kipujen takia. Olen varannut aikoja hierojalle, lääkäriin ja kiropraktikolle. Mitä muuta voin tehdä? Ap
Miehenihän aikanaan opiskeli, että saa kevyemmän työn selkänsä takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän autan noissa miehen kivuissa. Olen tsempannut häntä hakemaan kevyempää työtä. Ei hän valitettavasti pärjää nykyisessä työssään noiden kipujen takia. Olen varannut aikoja hierojalle, lääkäriin ja kiropraktikolle. Mitä muuta voin tehdä? Ap
Et voi tehdä sen enempää, miehen otettava vastuu, että etsii muuta työtä.
Nonni, mähän sanoin, ettei se autuus kauan kestä, kun vielä keskiviikkona hehkutit kuinka hauskaa teillä oli ollut yhdessä.