Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna nukkua. Alkanut sabotoida nukkumista.

Vierailija
11.01.2020 |

Olen järkyttynyt, mutta samalla jo itkuinen ja lopussa. Jos menen takkahuoneeseen nukkumasn tulee sinnekkin kiusaamasn hereille. Midtä tälläinen voi johtua? Mitään muuta muutosta ei ole, kuin minulla alkanut kuntoilu vuoden alusta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rajat miehelle. Jos nukkuminen ei kotona onnistu niin lähdet jonnekin muualle yöksi ja sillä tavalla osoitat missä rajasi menee. 

Vierailija
2/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan kade sinulle tai ehkä sillä on jokin oma käsittelemätön ongelma. En katselisi kumppaniltani moista käytöstä kovin pitkään. Tekisi mieli sanoa av:n vakiovastaus: Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Siis tulee siihen viereen tökkimään ja kolistelemaan vai? Karjaiset sille, että joko annat minun nukkua rauhassa tai meidän on muutettava eri asuntoihin. 

Vierailija
4/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt oikeasti. Tuo on todella vakavaa ja seuraavaksi saat pelätä henkesi edestä. Pakene vielä kun ehdit. 

Vierailija
5/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske hänetkin kuntoilemaan niin lähtee läski ja vitutus samalla kertaa. Ja kysy suoraan mikä häntä noin vituttaa. Ja aseta todellakin ne rajat mitä käytöstä ja kohtelua siedät, ihme pelleilyä tuollainen häiriköinti. Lähde muualle nukkumaan, turhaa sä sitä kotona itkeskelet.

Vierailija
6/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Tuleeko sanomaan, että ylös siitä, vai miten sen tekee?

Tiesitkö, että valvomaan pakottaminen on tunnettu kidutuskeino.

Vierailija
7/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä ukkosi on? Onko hän sitten lihava? Miten lihava itse olet? Onko hän niitä, jotka syöttävät parisuhteessa toisen ylilihavaksi koska hänellä fetissi?

Vierailija
8/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane mies kuriin tai eroa.

Vierailija
9/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummallista käytöstä mieheltä, sabotoiko päivä vai yöunia?.Ei auta kai kuin puhua miehelle ja, jos ei usko niin lähteä. Ei ilman unta kukaan jaksa.

Vierailija
10/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ilmeisesti sinun herättelevän häntä useamman kerran yön aikana ja varsinkin silloin, kun olisi itse unen tarpeessa?

Vierailija
11/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuteni heikkoitsetuntoinen avokkini oli tuollainen. Yritti kaikin tavoin lytätä itsetuntoani ensin haukkumalla ja valehtelemalla, että muutkin olivat haukkuneet minua. Jos ei saanut seksiä silloin kun halusi, niin en antanut minun nukkua. Kerran tällaisen riidan yhteydessä tuli veitsen kanssa sängyn viereen ja siinä samalla minun mittani tuli täyteen. Olisi pitänyt tajuta lähetä jo paljon aikaisemmin. Tuhlasin elämästäni 2 vuotta tuollaisen idiootin kanssa. Onneksi tiesin paremmastakin, sillä minut oli kasvatettu hyvällä itsetunnolla varustetuksi ja olin aikaisemmin saanut kokea terveen pariruhteen, joten tämä hullu ei saanut minua murrettua, vaikka sitä kovin yrittikin. Nukkumisen estäminen alkaa olla jo aika äärimmäistä kontrollointia, kiusaamista ja vallan halua sellaista ei pidä kenenkään sietää. 

Ainoa neuvoni sinulle on: LÄHDE!

Vierailija
12/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki samaa, huom. exä!

Vierailija
13/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo käytöksensä syyksi?

Vierailija
14/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän enemmän infoa!

Oletko sanonut miehellesi: "Älä herätä"?

Miten mies herättää?

Mihin kellonaikaan herättää?

Miksi herättää?

Paljonko nukut vuorokaudessa?

Onko teillä lapsia?

Valvottavatko lapset?

Vierailija
15/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...siis mitä? Nyt kuulostaa pimeältä touhulta. Voisiko näitä aloituksia edes yrittää tehdä vähän vähemmän epämääräisesti ja antaa infoa hieman enemmän?

Vierailija
16/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se kiusaa sut hereille? Hieman vaikea auttaa, kun ap:n aloitusviesti ei kerro juuri mitään.

Vierailija
17/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tehdä aloitus jos ei aio vastata mitään. Taitaa olla trollin tuotosta taas tämäkin.

Vierailija
18/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit ja narsistit tekee tuota. Pitkään jatkunut unideprivaatio helpottaa aivopesua, eli hulluksi tekemistä. Hänen tarkoitus on siis tehdä sinusta mielisairas. Valvottaminen on yksi käytetyimmistä kidutusmuodoista ja luokitellaan henkiseksi väkivallaksi. Se on tehokas tapa murtaa ihmisen psyyke nopeasti.

Vierailija
19/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tähän aikaan saa jo herätäkin.

Vierailija
20/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen väkivallan muoto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme