Mies ei anna nukkua. Alkanut sabotoida nukkumista.
Olen järkyttynyt, mutta samalla jo itkuinen ja lopussa. Jos menen takkahuoneeseen nukkumasn tulee sinnekkin kiusaamasn hereille. Midtä tälläinen voi johtua? Mitään muuta muutosta ei ole, kuin minulla alkanut kuntoilu vuoden alusta.
Kommentit (34)
Jos tämä on totta, niin ei voi kuin ihmetellä että mistä te tällaisia helmiä löydätte 🙄
Minunkin ex teki tuota. Potkaisi sängynlaitaan ja piti tyynyä naaman päällä etten saanut hengitettyä ym sairasta touhua. Häntä jotenkin ärsytti kun nukuin eri aikaan kun hän , siis menin aikaisemmin illalla nukkumaan tai en herännyt yhtäaikaa hänen kanssa. Joskus ihan keskellä yötäkin yllättäen - hän ei ollut saanut unta niin ei minunkaan kuulunut nukkua. En sitten uskaltanut nukkua oikein ollenkaan. Sitten kun kuristi minua nukkuessani tajusin viimein että pakko lähteä suhteesta.
Tein tuota teininä vanhemmilleni, kun en saanut uusia farkkuja. Silkkaa kiusaamista sen oman halun takia. Vonkaako mies seksiä yöt?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin ei voi kuin ihmetellä että mistä te tällaisia helmiä löydätte 🙄
Niin, ottakaa palstan klttimies! Klttimies on ihana ja arvostaa jokaista naista (ihan helkkaristi), pitää heitä ihmisinä (ihan helkkaristi) ja muutoinkin ovat kuulkaas semmoisia taivaanlahjoja naiskunnalle (oi me siunatut).
Mutq eiku kato jännamies pitää olla, uli uli
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä kukaan jatkaa parisuhdetta tuollaisessa tilanteessa?
Äitini harrasti samaa kun olin lapsi. Eipä olla tekemisissä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pane mies kuriin tai eroa.
Nimenomaan PANE ! Niin kauan että ei eväkään värhdä, kun ei pysty koska kupeet niin tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ex teki tuota. Potkaisi sängynlaitaan ja piti tyynyä naaman päällä etten saanut hengitettyä ym sairasta touhua. Häntä jotenkin ärsytti kun nukuin eri aikaan kun hän , siis menin aikaisemmin illalla nukkumaan tai en herännyt yhtäaikaa hänen kanssa. Joskus ihan keskellä yötäkin yllättäen - hän ei ollut saanut unta niin ei minunkaan kuulunut nukkua. En sitten uskaltanut nukkua oikein ollenkaan. Sitten kun kuristi minua nukkuessani tajusin viimein että pakko lähteä suhteesta.
Pystyy näkemättäkin sanomaan että, aika varmasti olet ja olit kaiken tuon ansainnutkin. Ihan Oma Syy !!
Mielisairaiden touhua tuollaiset valvottamiset ja kuristamiset yms. Lähtekää heti jos koette tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kummallista käytöstä mieheltä, sabotoiko päivä vai yöunia?.Ei auta kai kuin puhua miehelle ja, jos ei usko niin lähteä. Ei ilman unta kukaan jaksa.
sekä että. Tänään sain nukkua, kun oli kaverillaan käymässä. Tosiaan ihan laittaa valot päälle ja tulee jotain esim. kysymään. Avaa ja sulkee ovea kovaäänisesti. Soittaa musiikkia yms. Tosiaan outoa käytöstä ja kyllä lähden heti rahaa saatuani hotelliin. AP
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista on, pääsikö ap vihdoin nukkumaan, vai viekö muut trollikeskustelut ajan?
Nukuin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kummallista käytöstä mieheltä, sabotoiko päivä vai yöunia?.Ei auta kai kuin puhua miehelle ja, jos ei usko niin lähteä. Ei ilman unta kukaan jaksa.
sekä että. Tänään sain nukkua, kun oli kaverillaan käymässä. Tosiaan ihan laittaa valot päälle ja tulee jotain esim. kysymään. Avaa ja sulkee ovea kovaäänisesti. Soittaa musiikkia yms. Tosiaan outoa käytöstä ja kyllä lähden heti rahaa saatuani hotelliin. AP
Omituinen juttu. Pyydä nyt ihan ensimmäiseksi lopettamaan, jos ole jo pyytänyt. Jos hän tekee tuota, vaikka olet selittänyt hänelle haluavasi nukkua, kyse on tosiaan tietoisesta henkisestä (ja tavallaan ruumiillisestakin) väkivallasta. Silloin tilanteessa ei varmaan auta kuin toisessa paikassa yöpyminen, ja jos tilanne jatkuu, asumusero?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hiljaista on, pääsikö ap vihdoin nukkumaan, vai viekö muut trollikeskustelut ajan?