Kävin treffeillä (tinder) ja mies ei sanonut mitään positiivista mun ulkonäöstä
Mistä tässä on kyse? En siis odottanut mitään ylistystä, mutta joku kommentti olis ollut kiva treffien aikana tai jälkeen. Aiemmin teksteissä kehunut. Enkö näytä kuviltani? Olen lähettänyt myös vähän "huonompia" kuvia toki valikoiden enkä osaa muokata mitään. En tiedä voiko ne olla niin epärealistisia. Vai onko tää joku taktiikka, että nainen miettii mikä on itsessä vikana? Jäi kumminkin mulle se olo, että en halua uusia treffejä, jos mies ei tykännytkään/ei aio koskaan kehua. Hän kuitenkin ehdotti heti treffien jälkeen, että tavattaisiin uudestaan.
Kommentit (34)
Ei ole kysymys siitä että olisi pitänyt vuolaasti kehua. Näytät kivalta/näytät yhtä söpöltä kuin kuvissa tms. yksi kommentti olisi riittänyt poistanaan minulta epävarmuueen siitä, että vastaanko odotuksia vai olenko odotettua huonompi, mutta silti olisi ok polkaista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on ulkonäkökeskeinen, se on paha asia. Kun mies ei ole ulkonäkökeskeinen, sekin on paha asia. Ota nyt sitten selvää.
Joo, vaihtoehdot kun ovat ei mitään kehuja tai luetella "Hyvä perä. Nätit rinnat. Kauniit silmät. Kivat huulet" jne. 🙄 Ap
No jos et ollut niin kivan ja söpön näköinen, kuin hän kuvien perusteella odotti? Ei voinut valehdellakaan.
Noh, kuules AP.
Jos olet vartavasten lähettänyt kuvan itsestäsi, siihen "kuuluu" kommentoida jotain koska olet, juurikin, vartavasten lähettänyt kuvan itsestäsi. Jolloin koko sen pointti on vain se kuva ja sun ulkonäkö siinä kuvassa.
Kun taas livenä tämä jannu onkin huhsentään keskittynyt koko sinuun, ei pelkästään ulkonäköön.
Ensitreffeillä ei ehkä muutenkaan saa sanottua kaikkea mitä haluaa tai "pitää", koska ensimmäistä kertaa tavatessa on luonnostaan kömpelömpi kun ei ehdi sanomisiaan miettiä samalla tavalla kuin viestitellessä.
Nyt nappaat siitä miehestä kiinni, ja pyydät toisille treffeille. Ja lakkaa naps, murehtimasta TÄYSIN turhia asioita. Keskity mielummin siihen mieheen kokonaisuutena, eikä johonkin pienen pieneen yksityiskohtaan sanomiseen tai sanomattomuuteen jolla SINÄ pilaat teidän mahdollisen yhteisen tulevaisuuden?
M39, ja kokemusasiantuntija siinä miten jotkin (eipäs yleistetä) neidot saattavat ylianalysioida ja sabotoida omia suhteitaan aika ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, että mua olisi koskaan kukaan mies kehunut millään treffeillä. Jossain baarissa pokaillessa miehet nyt tietty lirkuttelee vaikka ja mitä yhteisen yön toivossa, mutta ei mun mielestä varta vasten nähdessä. Ei se jotenkin kai edes kuulu siihen asiayhteyteen, voisi jopa vaikuttaa limaiselta tai epätoivoiselta.
No ehkä jonkin yleisen hyvältänäyttämiskommentin voisi esittää, siis jos toinen on selvästi panostanut laittautumiseen vaikka illallistreffeille, niin olisihan se sellainen vaivan noteeraaminen ja sitä kautta peruskäytöstapoja todeta asia ääneen. Mutta noin muuten en ehkä ymmärrä, miksi olisi olennaista. Eikö treffeillä pyritä jo tutustumaan toiseen, ei sitä enää valloittaa tarvitse.
Miksi tämä olisi aloittajalle tärkeää? Tuskin se mies sua rumana pitää kun kerran toistekin haluaa nähdä. Miettisit ennemmin sitä, miten hyvää seuraa olet – sehän se on ratkaisevaa.
Mistä voi tietää, että nainen on selvästi panostanut laittautumiseen? Siis niinku tavallista enemmän? Mistä tietää miten paljon se tavallisesti panostaa?
Siis etkö todella näe eroa siinä, kun nähdään lounaalla vs illallisella? Koko pukukoodi on eri.
Eipä sitä näin me too -aikakaudella uskalla enää naisille mennä sanomaan mitään näiden ulkonäöstä. Turvallisempaa on keskustella vaikkapa päivän säästä.
Tämän on pakko olla trolli.
Itse en todellakaan oleta että kukaan uusi ihminen kommentoisi yhtään millään tavalla ulkonäköäni. Eihän se kuulu kellekään! Vai oletko joku aivan poikkeuksellisen kaunis ja tottunut siihen että kaikki aina kehuvat ulkonäköäsi? Olisit tyytyväinen jos vihdoin löydät jonkun joka on valmis näkemään pintaa syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä näin me too -aikakaudella uskalla enää naisille mennä sanomaan mitään näiden ulkonäöstä. Turvallisempaa on keskustella vaikkapa päivän säästä.
Ennen wanhaan sitä vasta ei saanutkaan kommentoida. Ikinä ei ole ollut niin sallittua kommentoida naisen ulkomuotoa kuin nykyään.
Seksistiset heitot ja kähmiminen toki ovat edelleen paheksuttava asia.
Hänhän ehdotti uusia treffejä vai kuinka? No eikö se kerro sulle yhtään mitään?
Nykyään miesten on pitänyt ryhtyä niin puheissaan kuin teoissaankin vähän varovaisemmiksi. Etenkin jos on treffeillä tositarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, että mua olisi koskaan kukaan mies kehunut millään treffeillä. Jossain baarissa pokaillessa miehet nyt tietty lirkuttelee vaikka ja mitä yhteisen yön toivossa, mutta ei mun mielestä varta vasten nähdessä. Ei se jotenkin kai edes kuulu siihen asiayhteyteen, voisi jopa vaikuttaa limaiselta tai epätoivoiselta.
No ehkä jonkin yleisen hyvältänäyttämiskommentin voisi esittää, siis jos toinen on selvästi panostanut laittautumiseen vaikka illallistreffeille, niin olisihan se sellainen vaivan noteeraaminen ja sitä kautta peruskäytöstapoja todeta asia ääneen. Mutta noin muuten en ehkä ymmärrä, miksi olisi olennaista. Eikö treffeillä pyritä jo tutustumaan toiseen, ei sitä enää valloittaa tarvitse.
Miksi tämä olisi aloittajalle tärkeää? Tuskin se mies sua rumana pitää kun kerran toistekin haluaa nähdä. Miettisit ennemmin sitä, miten hyvää seuraa olet – sehän se on ratkaisevaa.
Mistä voi tietää, että nainen on selvästi panostanut laittautumiseen? Siis niinku tavallista enemmän? Mistä tietää miten paljon se tavallisesti panostaa?
Siis etkö todella näe eroa siinä, kun nähdään lounaalla vs illallisella? Koko pukukoodi on eri.
Et vastannut kysymykseen. Mistä voi tietää, että onko nainen selvästi panostanut laittautumiseen kyseiseen tilanteeseen? Mistä voi tietää, miten paljon nainen normaalisti laittautuu kyseisenkaltaisia tilanteita varten. Esimerkiksi siis illallista. Onko nainen tälläkertaa panostanut laittautumiseen juuri tätä illallista varten enemmän, kuin illallisia varten keskimäärin?
Kaikki pitää rautalangasta vääntää. Taidat olla nainen.
Jos kuvasi olivat perinteisesti yläviistosta otettuja, peittäen kaikki kauneusvirheet, niin ehkä ei ollut aihetta kehua. Saattoihan olla että olit kuitenkin niin mukava ettei ne ulkonäön puutteet estäneet pyytämästä toisille treffeille.
Minusta siinä ei ole mitään erikoista, ettei kehu ulkonäköä ensimmäisillä treffeillä. Aika harva mies niin kokemukseni mukaan tekee. Oletan että jos mies haluaa uusille treffeille, on ulkonäkökin ollut riittävästi mieleen. Itse en ainakaan jatkotreffejä sellaisen miehen kanssa sovi, joka ei myös ulkoisesti ole ollut miellyttävä.
Toisaalta minulle on tapahtunut sellaistakin, että mies halusi jatkotreffit ja alkoi sitten vihjailla kuinka parempiakin olisi tarjolla (nimenomaan ulkoisesti parempia). Tällöin voi olla aika varma, että on vain jokin varavaihtoehto, johon mies hetkellisesti tyytyy.
Kun mies on ulkonäkökeskeinen, se on paha asia. Kun mies ei ole ulkonäkökeskeinen, sekin on paha asia. Ota nyt sitten selvää.