Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä (tinder) ja mies ei sanonut mitään positiivista mun ulkonäöstä

Vierailija
11.01.2020 |

Mistä tässä on kyse? En siis odottanut mitään ylistystä, mutta joku kommentti olis ollut kiva treffien aikana tai jälkeen. Aiemmin teksteissä kehunut. Enkö näytä kuviltani? Olen lähettänyt myös vähän "huonompia" kuvia toki valikoiden enkä osaa muokata mitään. En tiedä voiko ne olla niin epärealistisia. Vai onko tää joku taktiikka, että nainen miettii mikä on itsessä vikana? Jäi kumminkin mulle se olo, että en halua uusia treffejä, jos mies ei tykännytkään/ei aio koskaan kehua. Hän kuitenkin ehdotti heti treffien jälkeen, että tavattaisiin uudestaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nykyään ohjeisteta, ettei ulkonäköä saa kehua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuitko sinä hänen ulkonäköä?

Vierailija
4/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kysyä niinpäin, että näyttääkö joku nainen niiltä kuviltaan? Sivusta seurannut tätä filtteröintiä, joskus en tunnista edes tuttaviani 😆

Vierailija
5/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tullut ajatelleeksi, jos riitti mielenkiintoista jutusteltavaa. Osaamme olla kömpelöitä kehujemme kanssa ja osin varommekin ulkonäkökeskusteluja negatiivisten kokemuksiemme vuoksi.

Vierailija
6/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä tullut ajatelleeksi, jos riitti mielenkiintoista jutusteltavaa. Osaamme olla kömpelöitä kehujemme kanssa ja osin varommekin ulkonäkökeskusteluja negatiivisten kokemuksiemme vuoksi.

No tämä. Ymmärrän AP että kehuja tai ainakin yksi kehu olisi kiva saada ja se tuntuisi hyvältä, mutta hän sentään ehdotti toisia treffejä. Jos olisi pettynyt näkemäänsä, tuskin ehdottaisi enää tavata uudelleen. 

Vierailija
7/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ulkonäössäsi ei sitten ole mitään kehumisen arvoista.

Vierailija
8/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en miehenä ole uskaltanut tuntemattomien naisten ulkonäköä kommentoida millään lailla moneen kymmeneen vuoteen, ainoastaan hyvin tuntemilleni naisilleni uskallan kohteliasuuksia kertoa. Ikinä ei voi tietää tuntemattomista millainen Iiris Suomela hänessä asuukan ja miten hän kohteliaisuudetkin osaa vääntääkin. Ihan itsesuojeluvaistosta kyse.

Vierailija
9/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei ole pälkähtänyt mieleenkään ottaa ongelmaa tuollaisesta.

Tapasin mieheni treffipalstan kautta vuosi sitten, enkä muistaakseni ole koskaan kuullut häneltä mitään ulkonäkööni liittyää kehua, mutta enpä minäkään ole hänen ulkonäköään kehunut. Tai olen minä pari kertaa kehunut miehen täydellisessä tikissä olevaa vartaloaan. Tiedän itse oman ulkoäköni puutteet ja vahvuudet. Ei niitä tarvitse kenenkään muun enää minulle toistella. Kelpaan itselleni hyvin tällaisena, eikä se siitä muuksi muutu kehuja saamalla. Meillä on hyvä parisuhde ja ollaan edelleen rakastuneita.

Vierailija
10/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota kehuja, mutta odotan kehuja ja jalustalle nostamista. Noloa

Vierailija
11/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma kokemukseni on että juuri ne kovaan ääneen kiihkeästi ulkonäköä kehuvat ovat vaan pil***un perässä...

Vierailija
12/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ensi treffit on epäonnistuneet, jos pitää ulkonäöstä puhua. Se on täytepuhetta, kun ei oo muuta puhuttavaa ja ei sit tuukka toisia treffejä. Perustuu kokemukseen.

Vierailija
13/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Ymmärrän AP että kehuja tai ainakin yksi kehu olisi kiva saada ja se tuntuisi hyvältä, mutta hän sentään ehdotti toisia treffejä. Jos olisi pettynyt näkemäänsä, tuskin ehdottaisi enää tavata uudelleen. 

Sitä minäkin mietin, että kun kumminkin halusi nähdä uudestaan (mutta sen perään aioin miettiä, että kyllähän jotkut "keräilee" naisia esim varapanoiksi). Tai toisaalta ehkä toi "voitaisiin nähdä joskus uudelleen" on jotain mitä helposti tulee sanottua, vaikka ei olisi mitään väliä tuleeko toista kertaa.

Ja siis hän oli kehunut viesteissä mun kuvia (ihan kohtuullisesti) joka kerta, joten sikäli en odottanut, että olisi livenä ollut ujo ainakaan. Tosiaan en osaa filtteröidä tai mitään, valitsen vaan sellaisen missä on paras ilme ja kuvakulma onnistunut. Mutta onhan se livenä eri tilanne. Olen vanhanaikainen ja olisin toivonut, että mies olisi sanonut kohteliaisuuden ensin, itsekin olisin sitten kyllä sanonut. Ehkä odotan, että tuleeko oikeaa treffikutsua päivämäärän kanssa ja sitten jos, niin katson, vastaako hän minun antamaani kohteliaisuuteen vilpittömän oloisesti :D Ap

Vierailija
14/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja neidin ikä on?

Vierailija
15/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajatteli, että kehuminen olisi jotenkin niljakasta. Antaisi kuvan, että hän haluaa vain seksiä. Katso rauhassa parit seuraavat treffit.

Vierailija
16/34 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan ainakin ne miehet jotka on olleet eniten musta kiinnostuneita sitten pidemman paalle,  eivat ole todellakaan lausuneet kohteliaisuuksia heti kattelyssa.  Valttelivat myos suutelemista alussa.

Vierailija
17/34 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että mua olisi koskaan kukaan mies kehunut millään treffeillä. Jossain baarissa pokaillessa miehet nyt tietty lirkuttelee vaikka ja mitä yhteisen yön toivossa, mutta ei mun mielestä varta vasten nähdessä. Ei se jotenkin kai edes kuulu siihen asiayhteyteen, voisi jopa vaikuttaa limaiselta tai epätoivoiselta.

No ehkä jonkin yleisen hyvältänäyttämiskommentin voisi esittää, siis jos toinen on selvästi panostanut laittautumiseen vaikka illallistreffeille, niin olisihan se sellainen vaivan noteeraaminen ja sitä kautta peruskäytöstapoja todeta asia ääneen. Mutta noin muuten en ehkä ymmärrä, miksi olisi olennaista. Eikö treffeillä pyritä jo tutustumaan toiseen, ei sitä enää valloittaa tarvitse.

Miksi tämä olisi aloittajalle tärkeää? Tuskin se mies sua rumana pitää kun kerran toistekin haluaa nähdä. Miettisit ennemmin sitä, miten hyvää seuraa olet – sehän se on ratkaisevaa.

Vierailija
18/34 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, että mua olisi koskaan kukaan mies kehunut millään treffeillä. Jossain baarissa pokaillessa miehet nyt tietty lirkuttelee vaikka ja mitä yhteisen yön toivossa, mutta ei mun mielestä varta vasten nähdessä. Ei se jotenkin kai edes kuulu siihen asiayhteyteen, voisi jopa vaikuttaa limaiselta tai epätoivoiselta.

No ehkä jonkin yleisen hyvältänäyttämiskommentin voisi esittää, siis jos toinen on selvästi panostanut laittautumiseen vaikka illallistreffeille, niin olisihan se sellainen vaivan noteeraaminen ja sitä kautta peruskäytöstapoja todeta asia ääneen. Mutta noin muuten en ehkä ymmärrä, miksi olisi olennaista. Eikö treffeillä pyritä jo tutustumaan toiseen, ei sitä enää valloittaa tarvitse.

Miksi tämä olisi aloittajalle tärkeää? Tuskin se mies sua rumana pitää kun kerran toistekin haluaa nähdä. Miettisit ennemmin sitä, miten hyvää seuraa olet – sehän se on ratkaisevaa.

Mistä voi tietää, että nainen on selvästi panostanut laittautumiseen? Siis niinku tavallista enemmän? Mistä tietää miten paljon se tavallisesti panostaa?

Vierailija
19/34 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ap, et antanut sille p.illua?

Vierailija
20/34 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäköä heti vuolaasti kehuvat miehet ovat niitä jotka laskettelevat samat luritukset kaikille naisille. Minusta on ehdottomasti parasta jos mies tuntuu viihtyvän seurassanin ja olevan rento oma itsensä. Silloin koen että hän pitää minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi