Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä vaatii, että yksi kaverini käyttää meillä ollessaan kertakäyttöastioita, koska on "sen näköinen että siitä voi tarttua joku tauti"

Vierailija
11.01.2020 |

Ei millään uppoa kaaliin, että kaikilla tum ma ihoi silla ei ole mitään hiviä tms. joka mystisesti tarttuisi jos henkilö käyttää samoja astioita. Onko muilla yhtä urpoja kumppaneita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö miehesi ravintolaan omat astiat mukanaan?

Vierailija
2/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet tuollaisen urpon kanssa mistä syystä?

Vierailija
4/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi voi nuolaista miehesi naamaa tervehdykseksi, sanoo että se on kohteliasta heidän heimossaan.

Vierailija
5/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko trolleissa olla edes hivenen verran todenmukaisuutta? Tämä nyt on ihan surkea.

Vierailija
6/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sä tätä oot aiemminkin valitellut. Yritätkö siis mollata miehiä, vaiko herättää sopimatonta keskustelua m a m u i s t a?

Vierailija
7/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa sentään tulla kylään. Mun avomies on kieltänyt mun tummaihoisen siskon (adoptoitu) käymisen meillä, koska ei luota sen näköisiin ihmisiin.

Vierailija
8/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se saa sentään tulla kylään. Mun avomies on kieltänyt mun tummaihoisen siskon (adoptoitu) käymisen meillä, koska ei luota sen näköisiin ihmisiin.

Alan pikkuhiljaa uskomaan näihin palstajuttuihin siitä että naisia kiinnostaa vain jännittävät ääliömiehet, jos kerran tuollainenkin mies on kelvannut.

Vierailija
9/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat siskon kans puhuun jotain keksittyä kieltä ja sitten etsitte terävimmät kokkiveitset, mitä talosta löytyy. Samalla silmäilette ukkoa arvioiden päästä varpaisiin. Laitatte suurimmat kattilat vettä täyteen ja kiehumaan hellalle...

Perheesi adoptoi ulkomaalaisen (iik) mutta sinä olet tainnut naida sian. Onnea!

Vierailija
10/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lähde rasismikeskustelu lentoon, eikö? Ottaakko kupoliin?

Vierailija
11/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta iso musta d i l d o jolla harrastat itseksesi kaiket yöt.