Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu ruman miehen kanssa

Vierailija
11.01.2020 |

Olen kuukaudessa rakastunut mieheen, joka itsekin ilmoitti jo seuranhakuilmoituksessaan ettei ole mikään kaunis mies. Hänellä ei ollut kuvaa, mutta jokin hänen tekstissään vetosi minuun. Alkoi intensiivinen pitkien viestien vaihto. Olin jo ihan ihastunut näiden perusteella. Sovimme treffit ja vaihdoimme numerot. WhatsApp:ssä oli hänen kuvansa. Säikähdin; hän oli oikeasti ruma! Hänet oli aikaisemminkin jätetty siinä vaiheessa kun oli näyttänyt kuvansa, minä en halunnut loukata häntä sillä tavalla. Katselin hänen kuvaansa niin paljon kuin mahdollista ennen treffejä, halusin tottua hänen ulkonäköönsä etten vain millään spontaanilla ilmeilyllä loukkaisi häntä. Lähdin treffeille sillä mielellä, että ei tästä mitään tule, mutta voisimme ystävystyä.
Meillä oli todella mukavaa! Pari tuntia vierähti nopeasti ja lähtiessä halasin häntä ja olisin voinut jäädä siihen halaukseen...
Nyt olemme tunteneet kuukauden ja pidämme todella tiiviisti yhteyttä ja olemme molemmat ihan sellaisessa vaaleanpunaisessa pilvessä. En enää pidä häntä yhtään rumana (vaikka en komeanakaan). Luulen että olen löytänyt loppuelämän kumppanin.
Itse olen hyvinkin viehättävän näköinen nainen hoikalla ja melko timmillä kropalla. Mies sanoi juuri eilen ettei voi käsittää miten minun näköiseni nainen voikin ihastua hänenlaisensa mieheen. Mutta hän onkin lempeä, arvostava, huokuu sellaista tyyntä itsevarmuutta ja luottamusta. Hän on älykäs ja erittäin hyvä kirjoittamaan. Hän on avoin ja osoittaa kiinnostusta ja tunteensa (mutta ei ahdistavalla tavalla). Hän on erittäin hyvä sängyssä. Me vain kertakaikkiaan sovimme toisillemme. En olisi uskonut vielä vähän aikaa sitten, että saisin kokea vielä tässä iässä tällaista huumaa!
En oikein tiedä miksi tein tämän aloituksen. Ehkä valaakseni uskoa kaikkiin teihin, jotka ajattelevat etteivät ole tarpeeksi komeita tai kauniita seurusteluun. Tai kaikkiin niihin jotka pelkäävät etteivät enää löydä sitä oikeaa kumppania hieman vanhempana. Antakaa mahdollisuus...

N46

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samat muutama kk sitten. Mies ei ole ruma, mutta hänessä on useimpia naisia häiritseviä ominaisuuksia. Ne eivät lopulta minua kauaa häirinneet, kun rakastuin häneen ihmisenä aivan täysin. Olen aiemmin seurustellut sellaisten miesten kanssa, jotka on todella suosittuja naisten keskuudessa. Ja saanut pahasti siipeeni. On hienoa huomata kehittyneensä ihmisenä niin, että näkee pinnan taakse ja nyt olen oikeasti onnellinen. Joskus mietin, että mitähän muut ajattelevat, mutta kohta mieleni täyttää vain ylpeys siitä, että uskallan tehdä oikeita valintoja.

Vierailija
2/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet, joille ei jokainen nainen ole tyrkyllä, osaavat myös ihan eri tavalla arvostaa naistaan. Oma kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, että päiväyksen ohittaneellekin naiselle löytyy joku. 

Vierailija
4/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on merkitystä, totta kai, mutta itselleni se ei ole kuitenkaan ollenkaan kärkipäässä, kun etsin mahdollista kumppania. Luonne on ensisijainen ja kyllä, se on näkynyt myös tähänastisissa suhteissani. Kaikki miehet ovat ovat olleet kilttejä (erittäin tärkeää) ja arvostavia ja hyviä sängyssä (tärkeää). Lapinlahden Linnut sen aikoinaan jo tiesi laulussaan Rumat miehet osaa rakastaa.

Vierailija
5/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa mallia heidi klumpista. Äijällään sealilla on leijonan raatelema lärvi, mutta kelpaa huippumallille.

Vierailija
6/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tarkalleen on ruma mies? Olen itse mielestäni todella komea mies, mutta voin olla väärässä, siksi kiinnostaa.

Vierailija
7/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi plääh kun kulunut heitto. Minulla on ollut vientiä enemmän kuin tarpeeksi. Mutta tiedän mitä tarvitsen parisuhteessa, jotta olisin onnellinen, ja jotta suhde voisi hyvin. Niitä ominaisuuksia tai sitä vetovoimaa ei löydy jokaisesta miehestä vaikka olisivat kuinka kivoja muuten. Tämän miehen kanssa tuntui kuin olisi tullut kotiin. Mutta parannettuun versioon kodista. Hänen kanssaan koin heti turvallista kumppanuutta ja kutkuttavaa seikkailullisuutta. Ei tällaista kontaktia tule kovinkaan usein, jos koskaan, vastaan. Toivottavasti sinäkin saat joskus kokea tämän. Ja toivottavasti et kävele onnesi ohi takertumalla liikaa toisarvoisiin seikkoihin.

Ap

Vierailija
8/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa ole mitään erikoista, naisia kiihottaa enemmän miesten henkinen kuin fyysinen puoli. Vähän kuin mies kirjoittaisi, että löysin kauniin idiootin, mutta hyväksyn nyt sen idiotismin kun se on niin kaunis.

Vierailija
9/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa mallia heidi klumpista. Äijällään sealilla on leijonan raatelema lärvi, mutta kelpaa huippumallille.

Jaaha?  Heidi ja Seal erosivat yli 5 vuotta sitten ja Heidi on nykyaan naimisissa melkein 20 vuotta nuoremman kanssa,  

Vierailija
10/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet, joille ei jokainen nainen ole tyrkyllä, osaavat myös ihan eri tavalla arvostaa naistaan. Oma kokemus.

Aijaa, minun ex joka oli ruma, petti heti ensimmäisen tilaisuuden tullen koska ”ei minulle ikinä tule tilaisuuksia, pakkohan se oli käyttää!!”

Vierailija
11/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tarkalleen on ruma mies? Olen itse mielestäni todella komea mies, mutta voin olla väärässä, siksi kiinnostaa.

Tähän on tavallaan vaikea vastata. Minä ajattelin ensin, ettei voi oikeasti olla ruma, lähinnä persoonallisen näköinen. Mutta esim tämä tapaamani mies: suurin ulkonäköhaitta olivat ehkä todella roikkuvat posket ja silmäluomet. Ihosairauden aiheuttamat ihon arvet ja hilseily eivät myöskään juuri auttaneet. Lisäksi hieman epämääräinen puolikalju sekä neliskulmaiset insinöörilasit....

Mutta, hän pukeutuu hyvin, on aina puhtaan ja raikkaan oloinen, hänellä on todella hyvä sisustusmaku ja pienellä vihjeellä hän alkoi kasvattamaan partaa, joka peittää kätevästi pienileukaisuuden ja osittain ne posket. Hän on lähiaikoina myös vaihtamassa silmälasikehyksiä, ja uskon että niiden mallilla voidaan vaikuttaa entisestään suotuisasti ulkonäköön. Ja hän on siis 49- vuotias.

Vierailija
12/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä juttu nyt sitten samaa tasoa kuin se kun kerran palstan naiset sanoivat että ihan tavallinen sporttinen keho jonka voi saada lentopalloa pelaamalla riittää miehellä eli naisten mukaan Magic Mike elokuvan miehen keho joka oli lihaksikas noin 10% rasvoissa oleva miehen keho eli että tuo mies jota ap tapailee ei nyt välttämättä ole edes ruma vaan ihan tavallinen mies ehkä jopa hyvänkin näköinen?

Vierailija
13/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, minun ex joka oli ruma, petti heti ensimmäisen tilaisuuden tullen koska ”ei minulle ikinä tule tilaisuuksia, pakkohan se oli käyttää!!”

Minäkin olen kuullut vastaavia tarinoita. Mutta silloin miehellä on kylläkin ollut huono itsetunto. Luulen...

Tällä minun tapailemallani miehellä on ollut useampia suhteita, joista pisin lähes yhdeksän vuotta. Eli tuntee kyllä arvonsa ja tietää kuinka arvokas asia hyvä suhde on. On tarpeeksi kokenut ja osaa nauttia pitkästä parisuhteesta ja suhteesta jossa on syvyyttä.

Ap

Vierailija
14/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä juttu nyt sitten samaa tasoa kuin se kun kerran palstan naiset sanoivat että ihan tavallinen sporttinen keho jonka voi saada lentopalloa pelaamalla riittää miehellä eli naisten mukaan Magic Mike elokuvan miehen keho joka oli lihaksikas noin 10% rasvoissa oleva miehen keho eli että tuo mies jota ap tapailee ei nyt välttämättä ole edes ruma vaan ihan tavallinen mies ehkä jopa hyvänkin näköinen?

Ulkonäköhän on tietenkin melko subjektiivinen asia, mutta ei, ei hän kyllä ole hyvän näköinen millään tyypillisillä mittareilla mitattuna. Ei ole myöskään urheillut, tai edes kauheasti liikkunut pariin vuoteen. Mutta ei ole läski, vaikka vähän kaljamahaa onkin. Hyvä halaamaan kylläkin pitkillä käsivarsillaan :). Kuvailin siis häntä jossain aijemmassa viestissä, unohdin laittaa ap:n...

ap

Vierailija
15/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Seal ei ole ruma. Piirteiltään kuitenkin ihan hyvännäköinen.

Minä olen seurustellut rumien miesten kanssa, ja kyllä on sikamaisia pettureita jne. olleet, joten en enää mene siihen lankaan että osaisivat sitten arvostaa kun jonkun löytävät.

Enää en edes lähtisi sokkona tutustumaan, kyllä se on tärkeää ettei se toisen ulkonäkö inhota, se on aika ikävää sitten kun ne vaaleanpunaiset lasit tippuu silmiltä ja se naama alkaa vaivata.

Ei minua kyllä sinällään huvita muutenkaan enää yrittää, huonostihan siinä käy kuitenkin.

Vierailija
16/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rumahko mies ja vaikkei tietaakseni pettanytkaan, niin esitti kuitenkin sikamaisia huomioita (toisistakin) naisista  ja oli sovinistinen.    Seksi oli pelkka tyontoa ja vetoa.  

Nykyaan mulla on omaa silmaa erittain paljon miellyttava mies joka kohtelee kivasti ja ottaa huomioon (sangyssakin)

Etta ei noi rumat aina mitaan kultakimpaleita ole.  

Vierailija
17/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/25 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ihmisen luonne ulkonäköön juuri liity. Kaikenlaisia ihmisiä kulkee kaikenlaisissa nahoissa, en oikein ehkä edes ymmärrä aloituksen pointtia.

Elämäni miehet:

- ex 1 oli kaikilla mittareilla mitattuna ruma: iso nenä, pienet silmät, huono iho (aknea ja aknearpia), lyhyt ja leveärakenteinen, lihava. Oli myös ilkeä, omahyväinen, huonokäytöksinen, itsekäs, kaikkitietävä.

- ex 2 oli pitkä ja peruskomea, korkealle koulutettu ja arvostetussa työssä. Todella mukava ja ihana, mutta petti ensimmäisessä välissä.

- ihastus 1 oli ehkä parhaimman näköinen mies ikinä. Aivan polvet notkauttanut tapaus. Luonteeltaan hän oli ujo, ystävällinen, kohtelias ja aivan mielettömän fiksu. Harmittaa vieläkin, kun kiinnostus ei ollut molemminpuolista.

- ihastus 2 oli persoonallisen näköinen. Ensivilkaisulta ei ehkä komeinta mahdollista, mutta ajan kanssa silmä löysi viehättäviä piirteitä. Oli myös tosi fiksu ja kiva, mutta suhtautui muihin hiukan ylimielisesti ja ivallisesti, mikä oli mulle iso turn-off.

- tapailumies tässä hetkessä: tosi kiva, kivannäköinen ja aivan älyttömän kohtelias. Tämän pidän, jos se vaan mitenkään onnistuu.

Vierailija
19/25 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikö olekin lohdullista? Ehkä sinäkin vielä löydät jonkun.

Vierailija
20/25 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä moneen junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi