Seurustelu ruman miehen kanssa
Olen kuukaudessa rakastunut mieheen, joka itsekin ilmoitti jo seuranhakuilmoituksessaan ettei ole mikään kaunis mies. Hänellä ei ollut kuvaa, mutta jokin hänen tekstissään vetosi minuun. Alkoi intensiivinen pitkien viestien vaihto. Olin jo ihan ihastunut näiden perusteella. Sovimme treffit ja vaihdoimme numerot. WhatsApp:ssä oli hänen kuvansa. Säikähdin; hän oli oikeasti ruma! Hänet oli aikaisemminkin jätetty siinä vaiheessa kun oli näyttänyt kuvansa, minä en halunnut loukata häntä sillä tavalla. Katselin hänen kuvaansa niin paljon kuin mahdollista ennen treffejä, halusin tottua hänen ulkonäköönsä etten vain millään spontaanilla ilmeilyllä loukkaisi häntä. Lähdin treffeille sillä mielellä, että ei tästä mitään tule, mutta voisimme ystävystyä.
Meillä oli todella mukavaa! Pari tuntia vierähti nopeasti ja lähtiessä halasin häntä ja olisin voinut jäädä siihen halaukseen...
Nyt olemme tunteneet kuukauden ja pidämme todella tiiviisti yhteyttä ja olemme molemmat ihan sellaisessa vaaleanpunaisessa pilvessä. En enää pidä häntä yhtään rumana (vaikka en komeanakaan). Luulen että olen löytänyt loppuelämän kumppanin.
Itse olen hyvinkin viehättävän näköinen nainen hoikalla ja melko timmillä kropalla. Mies sanoi juuri eilen ettei voi käsittää miten minun näköiseni nainen voikin ihastua hänenlaisensa mieheen. Mutta hän onkin lempeä, arvostava, huokuu sellaista tyyntä itsevarmuutta ja luottamusta. Hän on älykäs ja erittäin hyvä kirjoittamaan. Hän on avoin ja osoittaa kiinnostusta ja tunteensa (mutta ei ahdistavalla tavalla). Hän on erittäin hyvä sängyssä. Me vain kertakaikkiaan sovimme toisillemme. En olisi uskonut vielä vähän aikaa sitten, että saisin kokea vielä tässä iässä tällaista huumaa!
En oikein tiedä miksi tein tämän aloituksen. Ehkä valaakseni uskoa kaikkiin teihin, jotka ajattelevat etteivät ole tarpeeksi komeita tai kauniita seurusteluun. Tai kaikkiin niihin jotka pelkäävät etteivät enää löydä sitä oikeaa kumppania hieman vanhempana. Antakaa mahdollisuus...
N46
Kommentit (25)
Sen oon miehenä kokenut että oikein ruma nainen,hän antaa seksiä niin että aamulla ei meinaa jalat kantaa.
Joskus rumat kohtelee naisia huonosti ns. kostosta, koska naiset eivät kiinnitä heihin riittävästi huomiota ja/tai eivät saa haluamiaan naisia.
Oma mies ei myöskään ehkä ole kaikkein komein, nykyisin kaljuuntunutkin, mutta hyvä huumorintaju, älykkyys ja taidot sängyssä ovat iän myötä yhä tärkeämpiä piirteitä. Ja jostain syystä meillä on vieläkin yli 13 vuoden jälkeen todella intohimoisia hetkiä <3.
Onnea ap, pidä hyvästä kiinni :). Ja kerro miehelle silloin tällöin hänen olevan komea.
Olen seurustellut parin heikkoitsetuntoisen ruman miehen kanssa. Siitä ei tullut yhtään mitään, koska miehet yrittivät lytätä minua nostaakseen omaa itsetuntoaan. Avioliitossa olin poikkeuksellisen komean miehen kanssa ja rakkautta riitti, kunnes kuolema erotti. Nykyään olen parisuhteessa ruman miehen kanssa. Hän ei ole katkeroitunut, vaan sydän on puhdasta kultaa ja suhteemme toimii loistavasti. Osaamme molemmat näin yli nelikymppisinä arvostaa toisen luonteen hyvyyttä ulkonäön edelle.
Ihanaa... Aloin kohota vaaleanpunaisiin pilviin... Onnellista oloa teille💖
N45
Katkeraa rutinaa ja kyllä sullekkin joku voi löytyä.. Rakkauden voima on ihmeellinen❤️