Vinkkejä miehille naisten lähestymiseen
Lauantain kunniaksi ja miesten yksinäisyyttä käsittelevän ketjun innoittamana, ajattelin, että voisimme kerätä yhteen ketjuun vinkkejä siitä, miten naisia kannattaa lähestyä. Näitä sitten harjoittelemaan!
Ensimmäinen vinkki:
Pyri kohtaamaan ihmiset, niin naiset kuin miehetkin, ihmisinä. Eli ole kiinnostunut ihmisestä, hänen ajatuksistaan ja tarinastaan, äläkä niinkään siitä, miten voit hyötyä ko ihmisestä, lähteekö hän mukaasi, saatko jallitettua tms.
Kommentit (59)
Ei oikein koske minua kun olen parisuhteessa, mutta jos olisin esim baarissa, toivoisin miehen lähestyvän minua normaalisti. Ei mitään ”käytsä usein täällä tai voinko ostaa sulle juoman”Vaan ihan vaikka sanomalla sen kamalan moin. Ja sitten vaikka jonkun pienen kohteliaisuuden, vaikka että Kattelin sua hetken ja oot ihanan hymyileväinen tms tilanteeseen sopivan vaihtoehdon (hymyily ei toimi jos puhut naiselle joka on murjottanu nurkassa Koko illan) eikä missään tapauksessa mitään ”oot kaunein nainen jonka oon ikinä nähny” jos nainen on melko tavallisen näköinen. Tulee vaan sellanen olo että yritetään vedättää.
Sitte jos tähän lähestymiseen regoidaan suopeasti, jatka juttua vaikka kommentoimalla musiikkia tai juomaa tai vaikka elokuvaa jonka katsoit edellisenä päivänä. Tämä sitten jo kiinni kemioista yms jatkuuko keskustelu vai kuoleeko homma siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein koske minua kun olen parisuhteessa, mutta jos olisin esim baarissa, toivoisin miehen lähestyvän minua normaalisti. Ei mitään ”käytsä usein täällä tai voinko ostaa sulle juoman”Vaan ihan vaikka sanomalla sen kamalan moin. Ja sitten vaikka jonkun pienen kohteliaisuuden, vaikka että Kattelin sua hetken ja oot ihanan hymyileväinen tms tilanteeseen sopivan vaihtoehdon (hymyily ei toimi jos puhut naiselle joka on murjottanu nurkassa Koko illan) eikä missään tapauksessa mitään ”oot kaunein nainen jonka oon ikinä nähny” jos nainen on melko tavallisen näköinen. Tulee vaan sellanen olo että yritetään vedättää.
Sitte jos tähän lähestymiseen regoidaan suopeasti, jatka juttua vaikka kommentoimalla musiikkia tai juomaa tai vaikka elokuvaa jonka katsoit edellisenä päivänä. Tämä sitten jo kiinni kemioista yms jatkuuko keskustelu vai kuoleeko homma siihen paikkaan.
Voi luoja mitä kuraa.
Te, jotka kommentoitte muiden vinkkien olevan kuraa, voisitteko lisätä viestiin oman toimivaksi todetun vinkkinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaa muistaa, et jos naista lähestyy, niin ei aloteta pelkällä ”Moi”, liian tylsä eikä nainen jaksa kiinnostua
Muista nyt sinäkin, että kaikki eivät ole säälittävässä panosovelluksessa, jonne kerääntyy vain jämämiehet ja jämänaiset.
Öö kyllä noita löytyy ihan kaduiltakin...
Eri
No ei todellakaan löydy.
Ja jos löytyisikin, niin ruusupuskan kanssako pitäisi polvistua eteesi vai mitä vittua?
Kyllä mua on ainakin moimoteltu monta kertaa tuntemattoman toimesta.
Ei tarvitse polvistua tuntemattomien eteen (Tietenkään) mutta pitäisi olla jotain asiaa jos meinaa puhua...Eli moi ei saa sanoa, mutta luonteva keskustelu pitää aloittaa välittömästi.
Kerro miksi sana moi on niin kamala? Ja mistä kanssasi pitää keskustella?
Jumalauta että naiset osaa olla idiootteja
Tällaista asennetta kannattaa ainakin välttää. (Vaikka olisi jostakin asiasta eri mieltä.)
Mies: älä lähesty.
Naiset ovat kertoneet että he kyllä lähestyvät jos olet riittävän kiinnostava.
MGTOW on oikeasti varsin hyvä ajatusmalliltaan.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen ei halua, että hänet nähdään naisena vaan ihmisenä?
Jep, kunnes tulee hetki jolloin hänet pitää nähdä naisena jotta hän tuntisi olonsa naiselliseksi eikä vain inhimilliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka kommentoitte muiden vinkkien olevan kuraa, voisitteko lisätä viestiin oman toimivaksi todetun vinkkinne?
1. Demonstroi että olet riittävän tasokas
- useimmilla miehillä riittävän komea ulkonäkö
- raha ja status auttavat jos niitä on kunnolla ja ne voi mieluiten tuoda esille ilman rehentelyä
- ole kaveriporukassa esillä
2. Ole itsevarma, määrätietoinen ja rento. Omaa naiskokemusta. Ellei sitä ole, hae jostain vauhtia
3. Lähesty heti. Älä odottele. Kolmen sekunnin sääntö
4. Aloita heti pelimiesmaneerit kuten silmiin tuijottelu, merkitsevät hymyt, käsivarsikoskettelu ja "peilaaminen"
5. Varmista että tilanne etenee, eikä jumitu paikoilleen. Etene niin nopeasti kuin juuri kyseinen nainen sallii - ei nopeammin, mutta ei myöskään paljoa hitaammin
Siinä.
Vinkkini on, että älä lähesty tuntematonta, joka ei ole millään lailla viestittänyt kiinnostuksestaan tai edes huomannut sinua. Siis jos et ihan väkisin halua saada pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän samoilla linjoilla siinä, että taitaa olla naisten vuoro lähestyä miehiä, jos pariutua haluaa. Viime vuosien miituu-liike on saanut aikaan sen, etteivät miehet enää uskalla, varsinkin, jos eivät kuulu ns. "A-ryhmään". Ennen kelpaamaton mies sai vain tylyt pakit, nyt voi seurata paljon pahempaakin, jos sattuu lähestymään väärää naista.
T. Tasa-arvoa kannattava nainen
Ei kyse ole mistään metoo liikkeestä.
Itselläni oli ongelmana että riittävästi pakkeja (olen tavis, naiset olivat taviksia) lannistutti. Siihen auttoi se, että lakkasi välittämästä. Tämä siis 90-luvun puolella, joten "sä vaan stalkkasit instabeibejä" menee sinänsä huti ettei ollut mitään hiton instabeibejä.
MGTOW: pitäkää miehet huoli itsestänne, älkää piitatko mitä muut (sisältää naiset) teistä ajattelevat, kunhan olette itse tyytyväisiä. Ette tarvitse naista onnellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tää on ihan hyvä neuvo. Ongelma vaan on siinä, että monella miehellä normaalit keskustelutaidot on ihan hukassa. Ei oikein itse vaivauduta jatkamaan keskustelua ja vastataan vaan kysymyksiin, jotka nainen esittää. Tämä johtaa usein siihen, että sitten tulee puhuttua vain miehestä, sillä mies ei ymmärrä esittää vastakysymyksiä. Mulla on käynyt näin usein treffeillä. Jälkikäteen mies on kehunut, kuinka kivat treffit oli. Mulle jäi vaan ikävä fiilis. Keskustelun ylläpitäminen yksin on tosi rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ketjut ja tämä koko palsta ei innosta minua lähestymään yhtäkään naista tänäänkään.
Ja kyllä, se ON ihan niiden naisten menetys.
Jos olisi suurikin menetys, ne naiset eivät jättäisi väliin vaan lähestyisivät sinua ihan oma-aloitteisesti. Ilmeisesti niin ei kuitenkaan tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saivat #metoo-psykooseillaan aikaan sen, että yksikään järkevä mies ei lähesty naisia
No sitten täytyy olla yksin, Eiks je!
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole munaa tehdä aloitetta, niin ei kiinnosta sellainen vässykkä.
Eipä kiinnosta kyllä nainenkaan, että tasoissa ollaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää on ihan hyvä neuvo. Ongelma vaan on siinä, että monella miehellä normaalit keskustelutaidot on ihan hukassa. Ei oikein itse vaivauduta jatkamaan keskustelua ja vastataan vaan kysymyksiin, jotka nainen esittää. Tämä johtaa usein siihen, että sitten tulee puhuttua vain miehestä, sillä mies ei ymmärrä esittää vastakysymyksiä. Mulla on käynyt näin usein treffeillä. Jälkikäteen mies on kehunut, kuinka kivat treffit oli. Mulle jäi vaan ikävä fiilis. Keskustelun ylläpitäminen yksin on tosi rankkaa.
Jännä juttu, kun tuollaista se nimenomaan on esim. Tinderissä, kun yrittää naisen kanssa keskustella. Naiset ei jatka keskustelua ja vastailee vain lyhyesti, yritä siinä nyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaa muistaa, et jos naista lähestyy, niin ei aloteta pelkällä ”Moi”, liian tylsä eikä nainen jaksa kiinnostua
Muista nyt sinäkin, että kaikki eivät ole säälittävässä panosovelluksessa, jonne kerääntyy vain jämämiehet ja jämänaiset.
Öö kyllä noita löytyy ihan kaduiltakin...
Eri
No ei todellakaan löydy.
Ja jos löytyisikin, niin ruusupuskan kanssako pitäisi polvistua eteesi vai mitä vittua?
Kyllä mua on ainakin moimoteltu monta kertaa tuntemattoman toimesta.
Ei tarvitse polvistua tuntemattomien eteen (Tietenkään) mutta pitäisi olla jotain asiaa jos meinaa puhua...
Toimesta...
Vierailija kirjoitti:
Vinkkini on, että älä lähesty tuntematonta, joka ei ole millään lailla viestittänyt kiinnostuksestaan tai edes huomannut sinua. Siis jos et ihan väkisin halua saada pakkeja.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuttujen ja kiinnostusta viestittäneiden lähestyminenkään ole ollut sen kummempaa, joten parempi kun ei lähesty ketään kun tuntuu olevan niin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Demonstroi että olet riittävän tasokas
- useimmilla miehillä riittävän komea ulkonäkö
- raha ja status auttavat jos niitä on kunnolla ja ne voi mieluiten tuoda esille ilman rehentelyä
- ole kaveriporukassa esillä2. Ole itsevarma, määrätietoinen ja rento. Omaa naiskokemusta. Ellei sitä ole, hae jostain vauhtia
3. Lähesty heti. Älä odottele. Kolmen sekunnin sääntö
4. Aloita heti pelimiesmaneerit kuten silmiin tuijottelu, merkitsevät hymyt, käsivarsikoskettelu ja "peilaaminen"
5. Varmista että tilanne etenee, eikä jumitu paikoilleen. Etene niin nopeasti kuin juuri kyseinen nainen sallii - ei nopeammin, mutta ei myöskään paljoa hitaammin
Siinä.
Ei ikinä. Nämä tyypit on just niitä, joilla puhutan heti kättä. Mitä ylimielisempi ja omahyväisempi, sitä nopeammat pakit. Just itsenäisyyspäivänä siirryin sivuun keskusteluporukasta, kun en jaksanut kuunnella kahta selkeästi tämänkaltaisia pelimiesohjeita omaksunutta oman elämänsä supersankaria. Niin läpinäkyvää toimintaa, että alkaa vituttaa jo pelkkä älykkyyden aliarvioiminen.
Juuri näiden neuvojen takia sitten ihmettelette täällä, kun naiset on tylyjä baarissa.
Eri
Tuolla päätyy vain friendzonelle. Kokeiltu on ja lopputuloksena naisista saa kyllä kavereita, mutta ei muuta. Ei kavereissa tietenkään vikaa ole, mutta jos haluaa tyttöystävän tai seksiä, niin ei tuo toimi. Ellei sit ole se komea top5% alusvaatemallipankkiiri, joka saisi näitä muutenkin