Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miehille naisten lähestymiseen

Vierailija
11.01.2020 |

Lauantain kunniaksi ja miesten yksinäisyyttä käsittelevän ketjun innoittamana, ajattelin, että voisimme kerätä yhteen ketjuun vinkkejä siitä, miten naisia kannattaa lähestyä. Näitä sitten harjoittelemaan!

Ensimmäinen vinkki:
Pyri kohtaamaan ihmiset, niin naiset kuin miehetkin, ihmisinä. Eli ole kiinnostunut ihmisestä, hänen ajatuksistaan ja tarinastaan, äläkä niinkään siitä, miten voit hyötyä ko ihmisestä, lähteekö hän mukaasi, saatko jallitettua tms.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensimmäinen vinkki:

Pyri kohtaamaan ihmiset, niin naiset kuin miehetkin, ihmisinä. Eli ole kiinnostunut ihmisestä, hänen ajatuksistaan ja tarinastaan, äläkä niinkään siitä, miten voit hyötyä ko ihmisestä, lähteekö hän mukaasi, saatko jallitettua tms."

Surkea vinkki joka takaa ettei tule olemaan kemiaa, ellei mies ole huipputasoa ulkonäöllisesti tai statuksen osalta.

Syy miksi ap antaa tämän vinkin on se että hän ajattelee jo alitajuisesti miehet joille pitää antaa vinkkejä epäkiinnostaviksi, eikä tietenkään halua heiltä muita kuin kaverillisia lähestymisiä.

Vierailija
22/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää olla se, joka lähestyy? Aloittaja voisi kertoa tämän sieltä itse itselleen kuvittelemaltaan jalustalta näin aluksi. 

Siksi, että muutkin miehet lähestyvät ja siten naisten ei tarvitse. Naiselta lähestymistä toivova änkyrämies jää ilman, ellei ole 25v kalsarimallin näköinen tai julkkis. Minusta tällaisesta biologisesta tekijästä on hedelmätöntä keskustella.

Muutenkin mitä paremman näköinen nainen, sitä enemmän hän saa huomiota ja valitsee parhaat päältä, joten eritoten hyvännäköisen naisen haluavan miehen on oltava itse aktiivinen lähestymispuuhissa ja samalla oltava parempi kuin muut, sadat ehdokkaat.

Uskomatonta puppua. Tuolla strategialla ne kauniit naiset saavat niitä julmia kusipäänarsisteja, joista he ilmeisesti biologiselta kantilta sitten niin kovasti tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa muistaa, et jos naista lähestyy, niin ei aloteta pelkällä ”Moi”, liian tylsä eikä nainen jaksa kiinnostua

Jos nainen itse lähestyy, mikä on epätodennäköistä, "moi" tietysti riittää hyvin.

Vierailija
24/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ensimmäinen vinkki:

Pyri kohtaamaan ihmiset, niin naiset kuin miehetkin, ihmisinä. Eli ole kiinnostunut ihmisestä, hänen ajatuksistaan ja tarinastaan, äläkä niinkään siitä, miten voit hyötyä ko ihmisestä, lähteekö hän mukaasi, saatko jallitettua tms."

Surkea vinkki joka takaa ettei tule olemaan kemiaa, ellei mies ole huipputasoa ulkonäöllisesti tai statuksen osalta.

Syy miksi ap antaa tämän vinkin on se että hän ajattelee jo alitajuisesti miehet joille pitää antaa vinkkejä epäkiinnostaviksi, eikä tietenkään halua heiltä muita kuin kaverillisia lähestymisiä.

200 iq tarjoilu.

Vierailija
25/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesoletettu on feministi, ei hän voi lähestyä naisoletettua, koska silloin hän ilmentäisi patriarkaalista ylivaltaa ja peilaisi toksista maskuliinisuuttaan alistamalla naisoletetun itsemääräämisoikeuden oman tahtonsa alle.

Eli fiksu tolkun ihminen odottaa, että sisko tekee aloitteen ja lähestyy. Näin naisoletettu voimaantuu ja saa mahdollisuuden nousta jäykkien sukupuoliroolien yläpuolelle ilmentäen naisellista alkuvoimaansa ja otta elämänsä kohtalon omiin käsiinsä.

Vierailija
26/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei. Tämä mies ei ole koskaan, eikä tule koskaan, lähestymään naista.

Nyt elämme vuotta 2020 ja on naisten vuoro hoitaa lähestymiset. Pakko ei tietenkään ole, mutta tosin päin ei tule tapahtumaan.

Miksi?

Vierailija
27/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa muistaa, et jos naista lähestyy, niin ei aloteta pelkällä ”Moi”, liian tylsä eikä nainen jaksa kiinnostua

Muista nyt sinäkin, että kaikki eivät ole säälittävässä panosovelluksessa, jonne kerääntyy vain jämämiehet ja jämänaiset.

Vierailija
28/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut ja tämä koko palsta ei innosta minua lähestymään yhtäkään naista tänäänkään.

Ja kyllä, se ON ihan niiden naisten menetys.

Vierailija
29/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää olla se, joka lähestyy? Aloittaja voisi kertoa tämän sieltä itse itselleen kuvittelemaltaan jalustalta näin aluksi. 

Siksi, että muutkin miehet lähestyvät ja siten naisten ei tarvitse. Naiselta lähestymistä toivova änkyrämies jää ilman, ellei ole 25v kalsarimallin näköinen tai julkkis. Minusta tällaisesta biologisesta tekijästä on hedelmätöntä keskustella.

Muutenkin mitä paremman näköinen nainen, sitä enemmän hän saa huomiota ja valitsee parhaat päältä, joten eritoten hyvännäköisen naisen haluavan miehen on oltava itse aktiivinen lähestymispuuhissa ja samalla oltava parempi kuin muut, sadat ehdokkaat.

Uskomatonta puppua. Tuolla strategialla ne kauniit naiset saavat niitä julmia kusipäänarsisteja, joista he ilmeisesti biologiselta kantilta sitten niin kovasti tykkäävät.

Eivätkä saa, elleivät itse ole vähän sekaisin. Normaaliin tunne-elämään kasvatettu tunnistaa nopeasti epäilyttävät ihmiset.

Vierailija
30/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En voi käsittää tuntemattomia moimottelijoita. Mitä he odottavat? Sitten vaikka vastaisit niin eivät yleensä edes sano enää mitään.

Vierailija
31/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista nyt sinäkin, että kaikki eivät ole säälittävässä panosovelluksessa, jonne kerääntyy vain jämämiehet ja jämänaiset.

Öö kyllä noita löytyy ihan kaduiltakin...

Eri

Vierailija
32/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ensimmäinen vinkki:

Tämä on vinkki, joka toimii minulle ja siksi kirjoitin sen tänne. Jos mies ryhtyy selvästi pokailemaan, minulle tulee paineita siitä, miten minun tulisi reagoida ja keskityn arvioimaan, onko mies potentiaalinen ehdokas ja mitkä ovat hänen tarkoitusperänsä. Jos taas keskustelu on ihmisenä ihmiselle, vapaudun näistä alitajuisista paineista ja voin antaa keskustelun viedä tutustumiseen. Mieskään ei tällaisessa tilanteessa tunnu epätoivoiselta vaan mielenkiintoni saa herätä rauhassa. Jos mielenkiinto ei herääkään, en koe tuottavani toiselle pettymystä. Kyse ei siis ole kaupankäynnistä vaan aidosta tutustumisesta. Toki keskusteluun kannattaa ujuttaa sopivasti hymyä, silmiinkatsomista yms. kemioita lisäävää flirttiä.

Näin alkoi nykyinen parisuhteeni!

Vierailija
33/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa tuoreen esimerkin miten EI kannata lähestyä naista. Olen asiakaspalvelutyössä. Sama asiakas kävi toisen kerran kanssani asioimassa ja yritti pitkittää kanssakäymistä. Lopuksi naureskeli hermostuneesti että olisi vielä yksi kysymys. Voisiko lisätä minut facebook kaveriksi, koska haluaisi tutustua minuun enemmän. Jouduin kysymään kahdesti mitä sanoi, koska hermostunut naureskelu sai puheen puuroutumaan käsittämättömäksi. Kerroin ettei minulla ole facebookia (vaikka onkin) ja lähetin miehen matkoihinsa. Huonon tästä lähestymistavasta teki se, että oli selvästi kovin hermostunut (ei itsevarma), yritti iskeä ihmistä työssä ja koska olen naimisissa. Ja vaikka olisin sinkku, en haluaisi että minua töissä yritetään iskeä.

Vierailija
34/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ensimmäinen vinkki:

Tämä on vinkki, joka toimii minulle ja siksi kirjoitin sen tänne. Jos mies ryhtyy selvästi pokailemaan, minulle tulee paineita siitä, miten minun tulisi reagoida ja keskityn arvioimaan, onko mies potentiaalinen ehdokas ja mitkä ovat hänen tarkoitusperänsä. Jos taas keskustelu on ihmisenä ihmiselle, vapaudun näistä alitajuisista paineista ja voin antaa keskustelun viedä tutustumiseen. Mieskään ei tällaisessa tilanteessa tunnu epätoivoiselta vaan mielenkiintoni saa herätä rauhassa. Jos mielenkiinto ei herääkään, en koe tuottavani toiselle pettymystä. Kyse ei siis ole kaupankäynnistä vaan aidosta tutustumisesta. Toki keskusteluun kannattaa ujuttaa sopivasti hymyä, silmiinkatsomista yms. kemioita lisäävää flirttiä.

Näin alkoi nykyinen parisuhteeni!

Olennainen kohta lihavoitu.

Tietysti jätit avausviestissä silmiintuijottelut, iskemishymyt ja käsivarsikoskettelut mainitsematta.

Vinkkihän oli suunnattu miehille jotka eivät saa naisia, ja sen tarkoitus oli varmistaa että siskojen on helppoa päästä heistä eroon jatkossakin.

Vierailija
35/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No ei todellakaan löydy.

Ja jos löytyisikin, niin ruusupuskan kanssako pitäisi polvistua eteesi vai mitä vittua?

Vierailija
36/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä katson silmiin ja hymyilen ihan kaikenlaisissa keskusteluissa, baareissa, työpaikoilla, perheen kesken. Kemiaa ja yhteishenkeä tarvitaan yleisesti ottaen ihmisten välillä, ei pelkästään iskemishommissa.

Vierailija
37/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No ei todellakaan löydy.

Ja jos löytyisikin, niin ruusupuskan kanssako pitäisi polvistua eteesi vai mitä vittua?

Kyllä mua on ainakin moimoteltu monta kertaa tuntemattoman toimesta.

Ei tarvitse polvistua tuntemattomien eteen (Tietenkään) mutta pitäisi olla jotain asiaa jos meinaa puhua...

Vierailija
38/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No ei todellakaan löydy.

No ei tietenkään, sellainen olisi creepyä. Sen sijaan voisi aloittaa ystävällisellä keskustelulla tyyliin mennäänkö meille vai teille.

Vierailija
39/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No ei todellakaan löydy.

Ei tarvitse polvistua tuntemattomien eteen (Tietenkään) mutta pitäisi olla jotain asiaa jos meinaa puhua...

Eli moi ei saa sanoa, mutta luonteva keskustelu pitää aloittaa välittömästi.

Kerro miksi sana moi on niin kamala? Ja mistä kanssasi pitää keskustella?

Jumalauta että naiset osaa olla idiootteja

Vierailija
40/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No ei todellakaan löydy.

Eli moi ei saa sanoa, mutta luonteva keskustelu pitää aloittaa välittömästi.

Kerro miksi sana moi on niin kamala? Ja mistä kanssasi pitää keskustella?

Jumalauta että naiset osaa olla idiootteja

Koska en tunne häntä! Miksi puhua ylipäänsä tuntemattomalle jos ei ole asiaa? Ja yleensä mulla on esim. Kuulokkeet päässä ja sitten toinen säikäyttää ja kun vastaan takaisin niin yleensä eivät enää sano mitään. Miksi pitää turhaan tehdä noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi