Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suudellaan?

Vierailija
10.01.2020 |

En varmaan enää osaisi, mies halunnut esim.seksiä viimeksi kesällä-17 eikä sen jälkeen ole edes suudeltu kertaakaan, halattukin muistaakseni ehkä pari kertaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2015 viimeks, en muista. Kai se jotenkin suuhun liitty.

Vierailija
2/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suut laitetaan yhteen ja maistellaan toisen huulia tunnustellen, mistä se pitää. Silmät menee automaattisesti kiinni.

Vierailija
4/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat laittaa huulet tötterölleen näin :-* ja sitten painetaan ne yhteen. Jos tuntuu kivalta niin voi vähän kielellä toisen kieltä lipitellä.

5/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunpa saisin suudella Arthuria...

”I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a fuckin’ comedy.”

Arthur Fleck on elämäni rakkaus.

Vierailija
6/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se siitä.

Vierailija
7/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen kerran oon kokenu, kun mies oikeasti aistii oikean hetken ja "ottaa" suudelman. Jssus kun menee ytimiin!

(Kyseessä on työkaveri, liian erilaisia, homma piti "ajaa alas", sänkyyn asti ei päädytty, mutta unohda en)

Vierailija
8/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään muista.

Vierailija
9/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhen kerran oon kokenu, kun mies oikeasti aistii oikean hetken ja "ottaa" suudelman. Jssus kun menee ytimiin!

(Kyseessä on työkaveri, liian erilaisia, homma piti "ajaa alas", sänkyyn asti ei päädytty, mutta unohda en)

Oon kokenut tuollaisen suudelman kerran unessa ja meni tosiaan ytimiin unessakin.

Vierailija
10/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä miettimään enkä edes muista milloin viimeksi olisi ollut tuollainen "luihin ja ytimiin" suudelma. Niitä on kyllä ollut pari sillä muistan tunteen.

Tulipa ikävä sitä tunnetta kun ensimmäistä kertaa suutelee jotakuta kenen suutelemisesta on ehtinyt haaveilemaan jo pidemmän aikaa.

Vierailija
11/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että melko limaista touhua, sellaista kahden ihmisen syljen sekoittelua. Kuulostaapa seksikkäältä.

Vierailija
12/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaisi. Jotain 13 vuotta viime kerrasta.

Vierailija
13/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen pussaa perkule yök. Koko sextailu on muutenkin yliarvostettua. Notta siittäpä piän minä huolen että vanhana poikana kuolen.

Vierailija
14/14 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen on ehkä yksi isoimmista jutuista itselleni läheisyyden osoittamisessa ja kun edetään pidemmälle. Kaikkien kanssa ei löydy yhteistä suutelun säveltä ja jotkut ei osaa suudella.

Olen kaksi kertaa kohdannut oikein hyvän suutelijan, ja silloin ei malta oikein lopettaa sitä ollenkaan.