Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helsinkiläiset sinkkunaiset eivät muuta maalle miesten perässä?

Vierailija
10.01.2020 |

Onko se 8-4 toimistotyö oikeasti parempi kuin rakastava aviomies ja lapset?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se 8-4 toimistotyö oikeasti parempi kuin random-aviomies ja lapset?

On.

T. viisikymppisenä katkeroitunut ja muita työpaikkakiusaava mamma

No, mulle löytyi stadilainen mies, loppujen lopuksi. Ja mä autan muita töissä, en kiusaa.

Ei toi aloituksen idea niiin huono ole, jos siellä maalla olisi järkevä, hyväpalkkainen duuni, harrastusmahdollisuuksia ja ihmisiksi käyttäytyvä miehen suku. Ja tietty se maailman paras mies.  Ja saisi rauhassa, ilman typeriä kommentteja syödä kasvisruokaa ja äänestää jotain muuta kuin Kepua.

Vierailija
22/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin harkita jos mies elättää mut.

Johan tuli hiljasta... sitähän minäki, ei oo aviomiesmateriaalia.

Tuskin olet sen arvoinen, ei sitä nyt mitä tahansa rämehirviötä aleta elättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän perheet päätä itse missä asuvat.

Vttuako se sulle kuuluu?

Jotkut tutut on muuttaneet maalle (pohjoiseen) mutta heillä on erikoinen elämäntapa mikä ei monelle kelpaa.

Luontoa riittää, mutta eipä paljon muuta.

Vierailija
24/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet sen arvoinen, ei sitä nyt mitä tahansa rämehirviötä aleta elättämään.

Et tiedä kenelle puhut.

Vierailija
25/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no pitäs niitä tuloja olla ihan hyvin, että voisi harkita elättämistä. Eivät halua maksaa paljoa tällaiselle rivikoodarille (brutto 3k3€). Mut eipä siinä, olen jo valmistaunut olemaan lopun elämää yksin.

Tuohan on jo ihan kiitettävä palkka. Eikös maalla ole myös paljon halvempaa asuminen ja kaikki...

Vierailija
26/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nurinkurinen kysymys. Miksi helsinkiläisnainen jättäisi työpaikkansa ja muuttaisi työttömän miehen luokse maalle, missä ei ole hänellekään töitä?

Kysymys kuuluu, miksi ne peräkammarinpojat pysyy siellä äidin helmoissa eikä muuta kaupunkeihin, missä on sekä töitä että naisia.

Vierailija
27/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maalaismiehet eivät muuta naisten perässä kaupunkeihin?

Vierailija
28/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuttaisin mihinkään miesten perässä? Terveisin onnellinen sinkku.

Vierailija
29/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla voisi olla kiva asua, jos työkuviot saisi järjestettyä. Mutta kun olen tällainen vihreä, poliittisesti vasemmalle kallistuva, ulkomaanmatkoja ja uusiin kulttuureihin tutustumista rakastava, turkistarhausta ja tehomaataloutta vastustava kasvissyöjä ja radikaalifeministi, niin minusta tuntuu ettei sieltä maaseudulta paljon seuraa löydy meikäläiselle.

Vierailija
30/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuttaisin mihinkään miesten perässä? Terveisin onnellinen sinkku.

Ei nainen voi olla ihan täysin onnellinen ilman miestä.

Vierailija
31/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla voisi olla kiva asua, jos työkuviot saisi järjestettyä. Mutta kun olen tällainen vihreä, poliittisesti vasemmalle kallistuva, ulkomaanmatkoja ja uusiin kulttuureihin tutustumista rakastava, turkistarhausta ja tehomaataloutta vastustava kasvissyöjä ja radikaalifeministi, niin minusta tuntuu ettei sieltä maaseudulta paljon seuraa löydy meikäläiselle.

Ulkomaanmatkasi teet varmaankin junalla?

Vierailija
32/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Opinnot ja työt täällä. Sitäpaitsi ei minulla musiikin maisterina ole mitään yhteistä jonkun peräkammarin pojan kanssa. 

Vierailija
33/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no pitäs niitä tuloja olla ihan hyvin, että voisi harkita elättämistä. Eivät halua maksaa paljoa tällaiselle rivikoodarille (brutto 3k3€). Mut eipä siinä, olen jo valmistaunut olemaan lopun elämää yksin.

Tuohan on jo ihan kiitettävä palkka. Eikös maalla ole myös paljon halvempaa asuminen ja kaikki...

No tunnustettakoon, että en asu missään maaseudulla, vaan eräässä vähän pohjoisemmassa sijaitsevassa kaupungissa. Ja kyllähän tuosta palkasta käteen jää ihan reilusti.

Mutta ihan realistisesti ajatellen, niin eihän kukaan jätä työtänsä ja kavereitansa, jotta pääsee kituuttamaan jonnekin pikkukaupunkiin kotirouvaksi. Enkä halua ketään, joka olisi kanssani ainoastaan koska olen perhe-elämän kustantaja.

Vierailija
34/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttieinarin luo en muuta vaikka maksettais.

On nämä Suomen miehet luusereita verrattuna esim. 60 ja 70- lukulaisiin. Silloin muutettiin työn perässä Ruotsiin ja tänne etelään. Nykyään maataan peräkamarissa.

Vielä aikaisemminkin eli 1900 luvun alkupuolella isän suku lähti Lapista Amerikkaan, teki rahaa ja palasi Lappiin. Oli varaa hankkia iso tuottava maatila, mylly ja poroja.

Inhottaa nämä peräkammarin pojat joita Kela elättää. Vielä heille olisi valtion tai feministien taholta naiset järjestettävä! Haloo!!!!

Vierailija
35/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nurinkurinen kysymys. Miksi helsinkiläisnainen jättäisi työpaikkansa ja muuttaisi työttömän miehen luokse maalle, missä ei ole hänellekään töitä?

Kysymys kuuluu, miksi ne peräkammarinpojat pysyy siellä äidin helmoissa eikä muuta kaupunkeihin, missä on sekä töitä että naisia.

Yritätk sanoa että työllisyys% 70 ja työttömien osuus työvoimasta 11% tarkoittaa että duunia riittää? Miksi ei noille?

Miksi ette työttömät mene töihin??

Vierailija
36/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse lähteä kovin kauas. Jo Espoossa miesenemmistö.

Kyllä siellä pk-seudulla tosiaan Muhammedeja riittää.

Vierailija
37/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaanmatkasi teet varmaankin junalla?

Oikeesti takerrut tuollaisiin pikkuasioihin? Minulla on jalo aate, olen parempi ihminen, minun matkustamista ei siis tarvitse huomioida ollenkaan. Huomioi pelkästään oikeistolaisten lihansyöjäsovinistien matkustelu, se pitäisi kieltää. 

Vierailija
38/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tunnustettakoon, että en asu missään maaseudulla, vaan eräässä vähän pohjoisemmassa sijaitsevassa kaupungissa. Ja kyllähän tuosta palkasta käteen jää ihan reilusti.

Mutta ihan realistisesti ajatellen, niin eihän kukaan jätä työtänsä ja kavereitansa, jotta pääsee kituuttamaan jonnekin pikkukaupunkiin kotirouvaksi. Enkä halua ketään, joka olisi kanssani ainoastaan koska olen perhe-elämän kustantaja.

Vaikutat kyllä mukavalta. Uskon että sinulle löytyisi nainen. :)

Vierailija
39/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nettideiteillä tapaamani miehen ehdotus. Hän asui maalla, minä Hkissä. Hän teki töitä tilallaan, minä teen vuorotyötä, usein vain yksi vapaa viikossa. Hänellä oli auto, minulla ei. Hänen mielestään olisi ollut oiva tapa seurustella kanssani niin, että matkustan julkisilla (useita vaihtoja ja odottelua matkalla) häntä tapaamaan sinne perämetsään. Kyllä se eläminen perämetsässä kiinnostaisi, mutta onko siellä ihmismäisiä miehiä?

Vierailija
40/41 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan Helsingissä on korkeampi työttömyysprosentti kuin monella pikkupaikkakunnalla. Maalla ei ole ihan helppo pitkäaikaistyötöntä alle 40v ikäistä löytää.