Ovatko kaikki tällä palstalla ihan sekaisin?
Miten tuntuu että kaikki ovat ihan pihalla ja sekaisin ja päässä viiraa ja ties mitä? Onko tämäkin vain harhaa? Kirjoitellaan ties mitä ihmeellisimpiä juttuja?
Kommentit (39)
Tässä pitää tietää että valtaosa aloituksista on provoja, loput on sitten oikeasti sekaisin.
Kuussa on tietokoneet, joilla lähetetään alhaista värähtelyä matriisiin. Täydenkuun aikana vaikutus korkeimmillaan.
Tuntuu että nykyään sekaisin olevia on vähän missä tahansa.
Minusta tuntuu että mielenterveyshäiriöt ovat yleistyneet todella paljon 2010-luvulla ja porukka on muutenkin tosi huonivointista, siksi ne purkavat kipeimpiä tuntujaan täällä ja nukahtavat itkuiseen tyynyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on jo kertaalleen kirjoiteltu kaikki järkevät jutut, joten enää on idioottiaiheet jäljellä.
Eikä ole. Yrtti-aloitukseni poistettiin. Järkevät POISTETAAN.
Zincciz
Siksi ei ole kuin baska jäljellä.
En voi väittää omaa päätä mitenkään terveeksi. Ratkaisu on lisää kaljaa.
Anussexistä pitäisi kirjoittaa enemmän.
Jep, mä oon ainakin ja siitä on paperitkin vielä et ylpeäti kohti uusia seikkailuja
Arthur’s Harley kirjoitti:
Is it just me or is it getting crazier out there?
I see what u did there
Eli siis näinhän se taitaa olla, kaikki ovat sekaisin kuin seinäkellot...
No aikamonen ”normaalinkin” ihmisen päässä kulkee vähän outoja juttuja, joista ei kyllä ikinä puhuta, mutta tällä niitä voi jakaa.
Minä en ainakaan ole! Oletpas! Enkä ole! Olkaa hiljaa, molemmat, tai mä lyön teitä! Siis meitä! Itseäni!
Täällä on nykyään paljon mielenterveysongelmaisia ja syrjäytyneitä ihmisiä.
Vielä parisen vuotta sitten, täällä oli kiva aikaansa viettää, huumoria ja oikeasti mielenkiintoisia ketjuja.
Se on kun on kännissä niin tuntuu että kaikki muutkin on.
Minä ainakin olen sekaisin, mutta kirjoitan vain hyväksyttyjä asioita.
Ite olen vasta aloittamassa kaljan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään paljon mielenterveysongelmaisia ja syrjäytyneitä ihmisiä.
Vielä parisen vuotta sitten, täällä oli kiva aikaansa viettää, huumoria ja oikeasti mielenkiintoisia ketjuja.
Huumori mustuu kyllä, mutta ei katoa mt-ongelmaisilta ja syrjäytyneiltä mihinkään.
Tänne on jo kertaalleen kirjoiteltu kaikki järkevät jutut, joten enää on idioottiaiheet jäljellä.