Ovatko kaikki tällä palstalla ihan sekaisin?
Miten tuntuu että kaikki ovat ihan pihalla ja sekaisin ja päässä viiraa ja ties mitä? Onko tämäkin vain harhaa? Kirjoitellaan ties mitä ihmeellisimpiä juttuja?
Kommentit (39)
Toi Raija tossa vieressä ei ole. Muut on.
Palstapersut varsinkin ovat muuttuneet aika psykopaattisiksi 😳
Vetis 17v kirjoitti:
Minä ainakin olen sekaisin, mutta kirjoitan vain hyväksyttyjä asioita.
Mitäs sun kameralle kuuluu ;)
Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään paljon mielenterveysongelmaisia ja syrjäytyneitä ihmisiä.
Vielä parisen vuotta sitten, täällä oli kiva aikaansa viettää, huumoria ja oikeasti mielenkiintoisia ketjuja.Huumori mustuu kyllä, mutta ei katoa mt-ongelmaisilta ja syrjäytyneiltä mihinkään.
Ei varmasti katoa, tarkoitin lähinnä niitä mielensäpahoittajia, jotka ottavat henkilökohtaisesti lähes kaiken huumorin ja poistattavat ketjut.
Kuin uppoavasta laivasta veden varaan joutuneille, hohkaa tämä keskustelu valoa pelastuksen. Sitä kohti uimme me normaalit, selväjärkiset, muiden liukuessa pimeyteen. Siellä huutavat trollit, joita kohti he sukeltavat vastaan väittämään.
En ylä- enkä alapeukuttanut ketään, koska ihmiset ovat, mitä ovat.
---
Mua ei naurata, mutta menköön taas nauraen.
Vierailija kirjoitti:
Kuussa on tietokoneet, joilla lähetetään alhaista värähtelyä matriisiin. Täydenkuun aikana vaikutus korkeimmillaan.
Joo meillä kuunat seilla on jatkuva lähetys päällä.
Pitäisi saada 420 sallituksi niin olisi edes mahdollisuus saada pää kuntoon. Tai jos ei normaaliksi niin kestäisi sentään paremmin yleistyvän idioluution.
Sekavuutta on näin perjantai-iltaisin liikkeellä.
Voivatpa olla sekaisinkin.
Mutta ei hätää, veivaa kolme astetta luoteeseen. Sitten kaksi desiä perunajauhoja, vihtrilliä ja nappaa mukaasi pari avokadoa.
Lopuksi seisotaan toinen jalka ns.levossa.
Toimii aina.
Nimim. Yksi monista/hallituksenko vika/ koulukuri kunniaan
Vierailija kirjoitti:
Eli siis näinhän se taitaa olla, kaikki ovat sekaisin kuin seinäkellot...
Seinäkellot ovat erittäin harvoin sekaisin. Yleensä ne pysähtyvät, jos jotain vikaa on.
T.kelloseppä
Vierailija kirjoitti:
hip
Pop. Far out.
En tiedä onko kaikki sekaisin, mutta yllättävän tyhmiä täällä ainakin on moniakin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään paljon mielenterveysongelmaisia ja syrjäytyneitä ihmisiä.
Vielä parisen vuotta sitten, täällä oli kiva aikaansa viettää, huumoria ja oikeasti mielenkiintoisia ketjuja.
No en nyt sanoisi! Ollut palstalla 10v, ja aina ollut yhtä kiusaamista ja ilkeyttä.
Pakkohan on ihmiset purkaa jonnekkin pahaolonsa. Vaatimukset kasvaneet pilviin asti! Kaikessa pitää olla täydellinen.
Minä en minä ole sekaisin. Minä erittäin hyvässä erittäin järjestyksessä olen. Olen. Pitää olla järjestyksessä. Aina pitää olla järjestyksessä. En saa olla sekaisin, en yhtään sekaisin. Sukkien saumat sisäänpäin, housunlahkeissa ulospäin. Ei ole sekaisin, vaan järjestyksessä aina järjestyksessä on. Pitää olla.
Tässä tosiaan voimme jaella muutakin kuin sitä iänikuista toosaa ja hämmästellä lopputulosta yhdessä.