Nuori nainen osti apteekista pokkana peräpukamavoidetta
Aika kumma.. ei odottanut että kassalla ei olisi jonoa tai vaikka tilannut netistä?
Kommentit (33)
mitä vittua nyt taas. kai sitä sitten kaikkea häpeillä pitää ettei vaan muiden persettä ala hiertämään. varo ettet kohta itsekin joudu häpeäostoksille.
Olisit tokaissut kovaan ääneen ''onkos joku ottanut pärsiiseen''?
Mistäs tiedät kenellä hän sitä osti? Jos vaikka mummullensa kävi hakemassa ...
Huusiko hän kassalla kovaan ääneen että "OSTAISIN TÄMÄN PERÄPUKAMAVOITEEN" ?
Sitähän käytetään silmäpusseihin.
https://www.healthberry.fi/perapukamavoidetta-silmanalusille-miksi-ja-m…
Samalla kun sinä odotit oman peräpukamavoiteesi kanssa etäämmällä, että jono katoaa. Tapoja on monia.
Minä sain ensimmäisen lapseni 22-vuotiaana ja peräpukamat synnytyksestä. Niinpä aika nuoresta on niitäkin saanut välillä hoitaa etteivät kipeydy. Tässä vaan on taas jollakulla jokin anaalifantasia päällä.
No olipa outo. Pokkana osti, kyllä mun mielestä tuos olisi pitänyt itkeä vollottaa aika lujaa.
Minäkin huudan aina jo eteisestä että, ONKO TEILLÄ PERÄPUKAMAVOIDETTA ?!
Sen jälkeen vasta otan vuoronumeron.
Aika moni naisparka saa peräpukamat raskauden tai synnyttämisen takia. Siinä voi sitten jälkeläisten isä ihmetellä, millä tavalla ne pukamat saa pois, jos meinaa kakkosta vielä saada. Voisi vaikka se isä käydä ostamassa voidetta vaimolleen.
Silmänympärysvoiteeksi osti. Silmäpussit ovat samanlaisia nesterypäleitä ihossa kuin peräpukamat aunuksen limakalvoilla.
Paras voide tuotemerkiltään on ColdRing -silmänympärysvoide. Toinen on myös Fear-In_Ass.
En usko!!1 Hänellä on täytynyt olla niin paksu meikkikerros, ettei punastuminen näkynyt läpi.
Joillakin on normaali itsetunto, oletkos moista ennen kuullut?
Meillä yksi nuori nainen osti vessapaperia eikä edes käyttänyt itsepalvelukassaa.
Minä olen ostanut kaupasta ja apteekista terv eyssiteitä, kor tsuja, emätinvoidetta, hiiva tulehdukseen tabuja, intiimi geeliä yms- Jos joku katsoo niin hän on lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen olisi pitänyt ostaa?
Nähtävästi aloittajan mielestä tämän olisi pitänyt ostaa hämäykseksi jotain muuta peräpukamavoiteen ohella kuten flunssalääkettä, laastareita, monivitamiinivalmisteita, jne.
Auta armias, jos hän olisi nähnyt jonkun nuoren miehen ostamassa kondomeja, niin hän olisi pitänyt tätä armottomana pukkina.
Jospa hänellä on peräpukamat