Nuori nainen osti apteekista pokkana peräpukamavoidetta
Aika kumma.. ei odottanut että kassalla ei olisi jonoa tai vaikka tilannut netistä?
Kommentit (33)
Olen ostanut mm. syylävoidetta, hiivatulehduspuikkoja, ja jösses, inkontinenssisuojiakin (ihanan imukykyisiä monsuunimenkkoihin ja toki myös kun virtsatietulehduksen takia on joskus vaikea ehtiä vessaan ilman että vähän tipahtelee) eikä nolostuttanut yhtään.
Kasva aikuiseksi niin sinuakin ahdistaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut mm. syylävoidetta, hiivatulehduspuikkoja, ja jösses, inkontinenssisuojiakin (ihanan imukykyisiä monsuunimenkkoihin ja toki myös kun virtsatietulehduksen takia on joskus vaikea ehtiä vessaan ilman että vähän tipahtelee) eikä nolostuttanut yhtään.
Kasva aikuiseksi niin sinuakin ahdistaa vähemmän.
ON tuo aika noloa..
Olen nuori nainen ja olen ostanut myös nännivoidetta vaikka joku kassalle jonottaja voikin siitä päätellä, että minulla on tissit verellä. Siinähän fantasioi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori nainen ja olen ostanut myös nännivoidetta vaikka joku kassalle jonottaja voikin siitä päätellä, että minulla on tissit verellä. Siinähän fantasioi.
Olisin saanut erektion jonossa.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Ei se mitään, harva olisi huomannut. :)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät kenellä hän sitä osti? Jos vaikka mummullensa kävi hakemassa ...
Haki voidetta veljelleen, ap:n kaltaiselle peräkamaripojalle. Siskoa niin säälitti polonen veli, joka parin viikon kiljuttelun jälkeen tuskissaan poti ankarasti pakottavia pukamiaan.
Ap:n pukamat oli äiti hoitanut sellaseen kuntoon, että kultapoika pääsi itse hakemaan apteekista buranaa päänsärkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Olisi tullut touhutippa teron päähän kun olisin huomannut erektiosi.
M35
Vierailija kirjoitti:
Minä sain ensimmäisen lapseni 22-vuotiaana ja peräpukamat synnytyksestä. Niinpä aika nuoresta on niitäkin saanut välillä hoitaa etteivät kipeydy. Tässä vaan on taas jollakulla jokin anaalifantasia päällä.
Perästä kuuluu!!
Zincciz
Vierailija kirjoitti:
Sitähän käytetään silmäpusseihin.
https://www.healthberry.fi/perapukamavoidetta-silmanalusille-miksi-ja-m…
Tehokkaammissa peräpukamavoiteissa on kortisonia, toivon todella ettei kukaan laita niitä silmiinsä...
Sitä ainoata peräpukamavoidetta ei saa apteekeista tällä hetkellä saatavuusongelman takia...
Terv. Apteekin täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen olisi pitänyt ostaa?
Nähtävästi aloittajan mielestä tämän olisi pitänyt ostaa hämäykseksi jotain muuta peräpukamavoiteen ohella kuten flunssalääkettä, laastareita, monivitamiinivalmisteita, jne.
Auta armias, jos hän olisi nähnyt jonkun nuoren miehen ostamassa kondomeja, niin hän olisi pitänyt tätä armottomana pukkina.
Ap olisi ihaillut moista rohkeaa urhoa silmät ymmyrkäisinä. Ei puhettakaan, että hän uskaltaisi ostaa kortsuja edes tyhjältä R-kioskilta. Monesti on kyllä yrittänyt, mutta aina on pupu mennyt pöksyyn. Ei tästä jänöstelystä mitään haittaakaan ole ollut, kun ei ole vielä koskaan päässyt tilanteeseen, jossa kortsuille olisi ollut käyttöä. Käsityölehdetkin joutuu poloinen penkomaan aamuyön tunteina naapuikaupungin syrjälähiön lehtikeräyslaatikoista.
Tätä taustaa vasten ymmärtänette hänen ihmettelynsä.
On se hauska huomata miten ahdasmielisiä nuoret ovat.
Suureelliseen tyyliin kyllä kommentoivat vanhempia ihmisiä että " pimeässä peiton alla lauantaina".
Ja itse ollaan ihan p**kajäykkänä kun pitää ostaa peräpukamavoidetta.
Ai saamari miten noloa otin kerran kuvan yhdestä naisesta joka osti emätinpuikkoja! :D