Mitäs sanoisit jos miehesi pukeutuisi kuin nämä herrat?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006368452.html
Ei helvetti. Mä kuolisin nauruun, pukeutuisi mun mies mihin vaan noista asuista 😂
Kommentit (40)
Sanoisin, että.onpas minulla muodikas mies. Ihan mahtavaa.
En kehtais kulkea tuon näköisten herrojen seurassa!
Näytin tän mun miehelle. Se sanoi ettei se kehtaisi mennä julkiselle paikalle tuon näköisenä.
Eka kuva, toinen mies vasemmalta. Hänen harmaa takkinsa sopisi hyvin käyttöön.
Onko tuo siis ns. swag tai swagedi swag swag? :D
On tuolla joukossa joku ihan tyylikäskin asu. Suurin osa kyllä kieltämättä aika kamalia :D
Ainoa hyvännäköinen kokonaisuus oli:
-Klassista ja aina tyylikästä!
Kuva: Adriano Conte/Lapresse/Zuma/MVPhotos
aika hassun näköisiä ovat, mutta ovathan naisetkin vuosikaudet pukeutuneet pellepukuihin joten miksipä ei mieskin jos haluaa.
Luulen, että hän ei olisi miehesi ap
mies51v
Ei nyt herraisä. :D
Täytyy sanoa, että vaatteilla (vähän vähemmänkin) keikaroiva mies on itselleni suuri turn off. Vanhanaikaisesti näen muodin seuraaminen niin naisellisena juttuna, että muotia seuraava mies ei vaan sytytä.
Onneksi Suomessa riittää verkkarijuntteja, niin on mullekin sopivaa tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että vaatteilla (vähän vähemmänkin) keikaroiva mies on itselleni suuri turn off. Vanhanaikaisesti näen muodin seuraaminen niin naisellisena juttuna, että muotia seuraava mies ei vaan sytytä.
Ei nuo miehet välttämättä kovin muodikkaasti pukeutuneita olleet tai muotia seuranneet vai missä on muotia pukeutua minishortseihin ja säärystinlahkeisiin? Persoonallinen tyyli oli kaikilla. Ei kyllä ihan minunkaan tyyppiäni kyllä. :)) Mutta olen joskus ihastunut vähän neutraalimmin koreileviin miehiin, sellaisiin, joilla ei ole kuitenkaan ollut muuten keikaroiva luonne.
Hienoa että hatut tekevät paluuta.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo miehet välttämättä kovin muodikkaasti pukeutuneita olleet tai muotia seuranneet vai missä on muotia pukeutua minishortseihin ja säärystinlahkeisiin? Persoonallinen tyyli oli kaikilla. Ei kyllä ihan minunkaan tyyppiäni kyllä. :)) Mutta olen joskus ihastunut vähän neutraalimmin koreileviin miehiin, sellaisiin, joilla ei ole kuitenkaan ollut muuten keikaroiva luonne.
No oletin että on huippumuotia. Nuo asut näyttävät juuri sellaiselta runway-kamalta jota ei ole edes tarkoitettu sellaisenaan tavallisen pulliaisen päälle, vaan inspiraatiota ja ideoita antamaan.
/11
Vierailija kirjoitti:
Ainoa hyvännäköinen kokonaisuus oli:
-Klassista ja aina tyylikästä!
Kuva: Adriano Conte/Lapresse/Zuma/MVPhotos
Se oli ihan hyvä. Omat suosikkini näistä olivat kamelinruskea samettipuku ja lime.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletin että on huippumuotia. Nuo asut näyttävät juuri sellaiselta runway-kamalta jota ei ole edes tarkoitettu sellaisenaan tavallisen pulliaisen päälle, vaan inspiraatiota ja ideoita antamaan.
/11
Juu en ollenkaan pahalla tarkoittanut. :) Viimeistään noiden säärystinlahkeiden kohdalla mietin, että "JÄIKS! Onpa rivoa!" jos mieheni pukeutuisi noin. :D
Palstamammojen mielestä miesten ainoa oikea pukeutuminen on Ed Hardy paidat ja tietenkin se musta puku, joka päällä miesten pitää kulkea läpi elämänsä kaikissa "juhlavissa" tapauksissa
Itseasiassa, ton shortsi hässäkän yläosa on ihan jees, ois vaan siihen sopivat housut, niin jo vain.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että hän ei olisi miehesi ap
mies51v
Juu ei todella olisi, olen ihan samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen mielestä miesten ainoa oikea pukeutuminen on Ed Hardy paidat ja tietenkin se musta puku, joka päällä miesten pitää kulkea läpi elämänsä kaikissa "juhlavissa" tapauksissa
Ed Hardy-paitojen ja artikkelissa esiteltyjen kostyymien väliin mahtuu aika paljon pukeutumistyylejä. :D
/11
https://is.mediadelivery.fi/img/1440/6f4f3abec11a4b4facddd2888f499a55.j…
Tää on kuin sketsihahmo