Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs sanoisit jos miehesi pukeutuisi kuin nämä herrat?

Vierailija
10.01.2020 |

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006368452.html

Ei helvetti. Mä kuolisin nauruun, pukeutuisi mun mies mihin vaan noista asuista 😂

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että.onpas minulla muodikas mies. Ihan mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtais kulkea tuon näköisten herrojen seurassa!

Vierailija
4/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin tän mun miehelle. Se sanoi ettei se kehtaisi mennä julkiselle paikalle tuon näköisenä.

Vierailija
5/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kuva, toinen mies vasemmalta. Hänen harmaa takkinsa sopisi hyvin käyttöön.

Vierailija
6/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo siis ns. swag tai swagedi swag swag? :D

Vierailija
7/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla joukossa joku ihan tyylikäskin asu. Suurin osa kyllä kieltämättä aika kamalia :D

Vierailija
8/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvännäköinen kokonaisuus oli:

-Klassista ja aina tyylikästä!

Kuva: Adriano Conte/Lapresse/Zuma/MVPhotos

Vierailija
9/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hassun näköisiä ovat, mutta ovathan naisetkin vuosikaudet pukeutuneet pellepukuihin joten miksipä ei mieskin jos haluaa.

Vierailija
10/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hän ei olisi miehesi ap

mies51v

Vierailija
11/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt herraisä. :D 

Täytyy sanoa, että vaatteilla (vähän vähemmänkin) keikaroiva mies on itselleni suuri turn off. Vanhanaikaisesti näen muodin seuraaminen niin naisellisena juttuna, että muotia seuraava mies ei vaan sytytä.

Onneksi Suomessa riittää verkkarijuntteja, niin on mullekin sopivaa tarjontaa.

Vierailija
12/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että vaatteilla (vähän vähemmänkin) keikaroiva mies on itselleni suuri turn off. Vanhanaikaisesti näen muodin seuraaminen niin naisellisena juttuna, että muotia seuraava mies ei vaan sytytä.

Ei nuo miehet välttämättä kovin muodikkaasti pukeutuneita olleet tai muotia seuranneet vai missä on muotia pukeutua minishortseihin ja säärystinlahkeisiin? Persoonallinen tyyli oli kaikilla. Ei kyllä ihan minunkaan tyyppiäni kyllä. :)) Mutta olen joskus ihastunut vähän neutraalimmin koreileviin miehiin, sellaisiin, joilla ei ole kuitenkaan ollut muuten keikaroiva luonne.

Vierailija
13/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että hatut tekevät paluuta.

M42

Vierailija
14/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo miehet välttämättä kovin muodikkaasti pukeutuneita olleet tai muotia seuranneet vai missä on muotia pukeutua minishortseihin ja säärystinlahkeisiin? Persoonallinen tyyli oli kaikilla. Ei kyllä ihan minunkaan tyyppiäni kyllä. :)) Mutta olen joskus ihastunut vähän neutraalimmin koreileviin miehiin, sellaisiin, joilla ei ole kuitenkaan ollut muuten keikaroiva luonne.

No oletin että on huippumuotia. Nuo asut näyttävät juuri sellaiselta runway-kamalta jota ei ole edes tarkoitettu sellaisenaan tavallisen pulliaisen päälle, vaan inspiraatiota ja ideoita antamaan.

/11

Vierailija
15/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyvännäköinen kokonaisuus oli:

-Klassista ja aina tyylikästä!

Kuva: Adriano Conte/Lapresse/Zuma/MVPhotos

Se oli ihan hyvä. Omat suosikkini näistä olivat kamelinruskea samettipuku ja lime.

Vierailija
16/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletin että on huippumuotia. Nuo asut näyttävät juuri sellaiselta runway-kamalta jota ei ole edes tarkoitettu sellaisenaan tavallisen pulliaisen päälle, vaan inspiraatiota ja ideoita antamaan.

/11

Juu en ollenkaan pahalla tarkoittanut. :) Viimeistään noiden säärystinlahkeiden kohdalla mietin, että "JÄIKS! Onpa rivoa!" jos mieheni pukeutuisi noin. :D

Vierailija
17/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen mielestä miesten ainoa oikea pukeutuminen on Ed Hardy paidat ja tietenkin se musta puku, joka päällä miesten pitää kulkea läpi elämänsä kaikissa "juhlavissa" tapauksissa

Vierailija
18/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, ton shortsi hässäkän yläosa on ihan jees, ois vaan siihen sopivat housut, niin jo vain.

Vierailija
19/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että hän ei olisi miehesi ap

mies51v

Juu ei todella olisi, olen ihan samaa mieltä

Vierailija
20/40 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammojen mielestä miesten ainoa oikea pukeutuminen on Ed Hardy paidat ja tietenkin se musta puku, joka päällä miesten pitää kulkea läpi elämänsä kaikissa "juhlavissa" tapauksissa

Ed Hardy-paitojen ja artikkelissa esiteltyjen kostyymien väliin mahtuu aika paljon pukeutumistyylejä. :D

/11