Kielsi mieheltä baari-illan koska olen ehkä raskaana
Saa mies luvan tottua tähän että baari-illan loppuu
Kommentit (24)
Itse olin ensimmäsen raskauden ajan ihan selvinpäin solidaarisuudesta ja toisen aika kännissä kovasti töitä tehden.
Ensimmäisen raskauden ajan en käynyt töissä kun ei huvittanut, jolloin ajattelin että jos juon niin saan monoa.
Työssäkäynti kuitenkin antoi rohkeutta ottaa omat yksilönvapaudet toteuttaa itseä ja ottaa vähän aikaa myös itselle. Jos vaimo olisi siitä valittanut niin olisin sanonut että pääkiinni tai lähden.
Hän onneksi ymmärtää yksilönvapaudet ja olisi varmasti katsonut läpi jopa vitun narkkaamistakin. Koska sivistyneessä filosofiassa ei se kuulu kenellekään vaikka toinen söisi lautaselta kylmää paskaa sisuksiinsa.
Hän on ihan mainio ja kunnioitan häntä täysin.
Oma tapani oli lähinnä perjantaina neljä annosta työkavereiden kanssa ja kotiin viimeistään klo 21.
Kolmesti 9kk aikana kävin myös lauantaina veljeni kanssa juomassa pään totaalisen tyhjäksi. Silloin menin veljen luokse yöksi etten haisisi niin viinalle.
Jos ap olisi mun puoliso niin ärähtäisin ja asettaisin että joko minä tai hän yksin.
Sen verran löytyy rahaa että mulla on vapaus vaikka lentää Australiaan kusemaan metsäpaloja hiljaiseksi. Voisin kuvitella että hiljaiseksi menisi ap vaatimuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ei ole mun mies kolmeen vuoteen baariin päässyt, kun mulla on ehkä vaihdevuodet. Tossa se vaan sohvalla pönöttää ja pölyjä pyyhiessä huiskasen siitäkin hämähäkinverkot. Sanonta, että hämähäkit viihtyy vaan onnellisessa kodissa pitää paikkansa.
Kai se ny vähä ovensuus on saanut käydä, kattomas pihalle.
Höpö höpö. Tai sitten olit niin valtava, että kaatumisellasi olisit aiheuttanut muille vammoja.