Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mukavin, hauskin ja kiltein nainen jonka kanssa on helppo puhua on aina varattu?

Vierailija
10.01.2020 |

Varattu aivan väärälle miehelle? M

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mukavimmat viedaan ensin. ;) Ne draamailevat ryppyotsat, ei niita kukaan jaksa pidemman paalle. 

Ja josko se sun mielesta meille "vaara" mies onkin meille just se oikea? :) 

Vierailija
2/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

All the best girls have boys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä varatun naisen on helppo olla luonteva miesten kanssa, koska ei ole mitään odotuksia tai toiveita suhteesta. Ei iske turha ujous eikä tarvitse huolehtia siitä mitä toinen itsestä ajattelee. Vähän samalla tavalla kuin monet sinkkumiehet sanovat, että keski-ikäisten naisten kanssa on helppo puhua. Miehet eivät jäädy, kun ei ole seksuaalisia ajatuksia tai toiveita.

Vierailija
4/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varattu.

Vierailija
5/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa kunnollinen mies ei haluaisi mukavinta, kilteintä ja hauskinta naista? Siinä syy.

Vierailija
6/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä varatun naisen on helppo olla luonteva miesten kanssa, koska ei ole mitään odotuksia tai toiveita suhteesta. Ei iske turha ujous eikä tarvitse huolehtia siitä mitä toinen itsestä ajattelee. Vähän samalla tavalla kuin monet sinkkumiehet sanovat, että keski-ikäisten naisten kanssa on helppo puhua. Miehet eivät jäädy, kun ei ole seksuaalisia ajatuksia tai toiveita.

Juuri näin! Sinkkuna on aina se tausta-ajatus että mitäköhän toi musta ajattelee..

Vierailija
7/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavana, hauskana ja kilttinä on tullut lähinnä hyväksikäytetyksi.

Nainen

Vierailija
8/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just siksi. Mukava, hauska ja kiltti nainen viedään käsistä. Sun mielestäsi ehkä väärälle miehelle, sen k.o. naisen mielestä ei.

Vierailija
9/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Sama kokemus täällä. Ei kannattaisi olla niin kiltti. :(

Vierailija
10/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa kunnollinen mies ei haluaisi mukavinta, kilteintä ja hauskinta naista? Siinä syy.

Minä haluan ja tämä mukavin, kiltein ja auttavaisin nainen on juuri sellainen nainen jota olen etsinyt. M

Vierailija
11/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tullaan avautumaan, sekä miehet että naiset. Etenkin miehet todella haluavat keskustella. Olen siivooja, joka on monessa paikassa se tavallisen ihmisen symboli. Nuoremmat pitävät kai äitihahmona, vanhemmat tykkäävät jutella,koska tiedän paljon monista asioista. Samanikäiset pitävät vertaisenaan.

Ei tarvitse edes olla työssä että näin on. Äiti-tytär-asetelma toimii myös, nuoremmat naiset eivät juuri ota kontaktia. Ainoastaan pahoitellessaan jotain.

Vierailija
12/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Ei kuitenkaan pidä olla helppo siinä saksien avaamisessa.

Vierailija
13/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama havainto Ap:n kanssa. Johtunee myös siitä, että varattujen ei tarvi samalla tavalla kuin sinkkujen pelätä, ettei toisesta pääse eroon. Voivat näyttää sormusta ja sanoa olevansa varattuja. Uskaltavat helpommin heittäytyä juttusille tuntemattomien kanssa.

Vierailija
14/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät miehet pysykööt niiden räväköiden ilkeiden naisten parissa.

Vierailija
15/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen on helppoa jutella, olla mukavia ja jopa flirttailla kun on taustalla esiin vedettävissä se varattu-kortti.

On siinä tapauksessa jos toinen alkaa luulla jotain tai on liian innokas.

On myös siinäkin tapauksessa jos varattu haluaa testata markkina-arvojaan ja toinen ei innostu.

Tai myös jos itse ei innostu ja haluaa vetäytyä sujuvasti.

Monessa tapauksessa varattu-kortti on kätevä ja antaa itsevarmuutta. On ihan eri asia jutella varattuna kuin sinkkuna.

Minulla on eräs varattu naiskaveri joka on kova hymyilemään ja tykkää jutella miesten kanssa ja ottaa mielellään ihailuja vastaan. Sitten aina jossain kohtaa ilmoittaa "sopivasti" että on naimisissa tai alkaa puhua miehestään.

Joskus ärsyttää kun itse sinkkuna joutuu pärjäämään omillaan ja ottamaan vastuun jos alkaa juttelemaan miesten kanssa.

Vierailija
16/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama havainto Ap:n kanssa. Johtunee myös siitä, että varattujen ei tarvi samalla tavalla kuin sinkkujen pelätä, ettei toisesta pääse eroon. Voivat näyttää sormusta ja sanoa olevansa varattuja. Uskaltavat helpommin heittäytyä juttusille tuntemattomien kanssa.

Tämä on totta. Olen itsestäni huomannut että esim baarissa alkaa helpommin jutella tuntemattoman miehen kanssa enemmän ja syvällisemmin koska tiedän ettei hän minusta kiinnostu kun jossain vaiheessa tulee esille oma mies. Voidaan vaan kaverimielellä jutella.

Vierailija
17/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattujen on helppoa jutella, olla mukavia ja jopa flirttailla kun on taustalla esiin vedettävissä se varattu-kortti.

On siinä tapauksessa jos toinen alkaa luulla jotain tai on liian innokas.

On myös siinäkin tapauksessa jos varattu haluaa testata markkina-arvojaan ja toinen ei innostu.

Tai myös jos itse ei innostu ja haluaa vetäytyä sujuvasti.

Monessa tapauksessa varattu-kortti on kätevä ja antaa itsevarmuutta. On ihan eri asia jutella varattuna kuin sinkkuna.

Minulla on eräs varattu naiskaveri joka on kova hymyilemään ja tykkää jutella miesten kanssa ja ottaa mielellään ihailuja vastaan. Sitten aina jossain kohtaa ilmoittaa "sopivasti" että on naimisissa tai alkaa puhua miehestään.

Joskus ärsyttää kun itse sinkkuna joutuu pärjäämään omillaan ja ottamaan vastuun jos alkaa juttelemaan miesten kanssa.

Mikä ongelma tässä on muka? Voithan itsekin sanoa tuntemattomalle, että olet varattu (jos et oikein innostu siitä juttukaverista pidemmän päälle).

”Avomies odottelee mua jo kotiin, täytyykin mennä.”

Vierailija
18/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsellänikin varsinkin oli ujouden takia parikymppisenä vaikeuksia tutustua naisiin, mutta kun ensimmäiseen suhteeseen aloin niin sitten olisi ottajia löytynyt vaikka kuinka, kun ei jännittänyt ja jutusteli niitä näitä naistenkin kanssa ihan luontevasti.

Vierailija
19/20 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Koska mukavimmat viedaan ensin. ;) Ne draamailevat ryppyotsat, ei niita kukaan jaksa pidemman paalle. 

Ja josko se sun mielesta meille "vaara" mies onkin meille just se oikea? :) 

Luulin naista sinkuksi mutta ilmeni että on parisuhteessa väärän kumppanin kanssa. Miehen joka ei osallistu kotihommiin, makaa sohvalla, valittaa ja työpäivän jälkeen juo kaljaa. Ei häiventäkään arvostuksesta naista kohtaan. M

Vierailija
20/20 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa.

Kun olin naimisissa, oli useampikin perääni haikailija, jotka kovasti selittivät että "voi kunpa olisit vapaa, niin olisit unelmieni nainen":

Sitten kun erosin, nämä eivät sitten tosipaikan tullen uskaltaneetkaan tehdä asialle mitään.

Eli tarinan opetus: helppoa puhua pehmoisia kun ei tarvitse oikeasti pistää itseään likoon. Saavuttamaton fantasia on turvallisempi kuin alkaa oikeasti rakentaa jonkun kanssa ihmissuhdetta. Ei näitä haikailijoita kukaan itseään kunnioittava ihminen ota vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän