Miksi paljon seksisuhteita?
Taustalla jokin traumaattinen kokemus, jota hoitanut runsailla lyhyillä suhteilla? Esim nuorena tullut vanhemman, yleensä perheellisen miehen, hyväksikäyttämäksi, kun ollut suhteessa ja mies satuillut kaikesta hyvästä, kun ei vain kerrota vaimolle ja lapsiparoille suhteesta?
Juonut alkoholia paljon ja kauan?
Jos saat hänen kanssaan lapsen, niin onko eroamassa herkästi ja jättäytymässä yksinhuoltajaksi?
Sairastetut sukupuolitaudit? Tuleeko raskaaksi, koska klamydiat yms?
Liikaa miellyttämään pyrkivä ja alistuva luonne, josta aiheutuu suhteeseen ongelmia? Vaatii suhteessa lisää omaa tilaa, koska ei osaa puolustaa omaa tilaansa lähietäisyydeltä?
Kommentit (23)
Olen harrastanut jonkin verran seksisuhteita vaikken mielestäni erityisen paljon. Joskus on osunut kohdalle mies, jonka kanssa seksi on kiinnostanut, muttei mikään muu. Niin miksi ei? Kerro, ap, minulla miksi ei?
Olipa huonosti kirjoitettu aloitus. Mikä on "paljon" ja mitkä ovat "lyhyitä seksisuhteita"?
Vastaus omalta osaltani: ehkei niitä ole ollut "paljon" mutta ne mitä on, on ollut siksi, että tykkään seksistä, haluan ja tarvitsen sitä. Tauteja ei ole ollut eikä tule. Vahinkoraskauksia ei myöskään ole ollut, samasta syystä.
Jotkut seksisuhteet ovat jääneet lyhyiksi, kun seksi ei ole kuitenkaan ollut tarpeeksi hyvää tai mies tarpeeksi hyvin varusteltu.
Mielenkiinnosta kysyn, voiko ap:n mielestä vain naisilla olla "paljon" - lue: liikaa - lyhyitä seksisuhteita, vai miksi oletus suhteesta vanhemman, varatun miehen kanssa?
Sehän on kiinni ihan siitä että keskustelet ennen seksiä. Me ainakin keskustelimme treffeillämme ennen seksinharrastamista että mies ei halua mitään vakavampaa. Se oli minulla tiedossa, vaikka itse olisinkin toivonut jotain enemmän. Minulla oli ihan selkeä valinnanmahdollisuus ja valitsin ihanan, upean yön. Se johti tosin lopulta avioliittoonkin, mutta ei se silloin ollut tiedossa kummallakaan. Olen edelleen iloinen että valitsin sen ihanan yön, ja valitsisin edelleen jos tilanne tulisi eteen.