Heteromies, mistä homojen tekemistä lauluista oikeasti salaisesti tykkäät?
Israel 88 fm kanavalta soi tää by culture clubin biisi, nuorenahan näitä bihattiin kun piti kuunnella vaan waspia ja heviä kunnes sivistyin ja siirryin Kansasiin ja indie musaan mutta tämähän on ihan ok
1) culture club do you want to hurt me
2) r,e,m, losing my religion, laulaja on homoseksuaali tai vaikak tää the one I love
3) u2, basisti on homo
4) queen, muutama tykki biisi, laulaja homo
Kommentit (28)
Mitä h lvettiä, onko sillä jotain väliä että joku on homo?
Vierailija kirjoitti:
Mitä h lvettiä, onko sillä jotain väliä että joku on homo?
No daaa! Se on tooosi tärkeetä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Loman Helsinki City Boy 🍆💪
sama ton meinasin just laittaa tähän listaan mutten sit kehannut
jos asian kääntää toiseen suuntaan niin lesbolaisten laulajista tykkään
k.d. lang constant craving https://www.youtube.com/watch?v=IZ4ANwlDb58
Tykkään monien homojen biiseistä. Tykkään myös lesbojen. Ja heteroidenkin. Pidän myös homo näyttelijöistä ja taiteilijoista. Ja tykkään myös trans ja muunsukupuolisista tanssijoista ja maalareista. Tykkään myös hetero trans nais kokeista. Ja homo bussikuskeista. Ja cis hetero nais palomiehistä. Ja tummaihoisista trans miehistä. Ja vaaleista muunsukupuolisista cp vammaisista. Ja kaikista. Ihan. Kaikista.
Something's gotten hold of my heart - on mahtava biisi ja parodiaa hipova Paten ja Sakari K:n suomennusversio on myös huippua.
Alunperin siis Gene Pitneyn ja v 1989 duetto herran itsensä ja Marc Almondin kanssa- aivan huikea !
kyllähän sitä cheekkiä tulee toisinaan kuunneltua.
Antti Tuiskulla joitain ihan ok biisejä.
Tietty sit Queen aika kova kokonaisuudessaan, voidaanko laskee tähän.
Vierailija kirjoitti:
kyllähän sitä cheekkiä tulee toisinaan kuunneltua.
no ei todellakaan vaikka olisi heterokin
eikö kaikki rap musakit oo homoja?
Vierailija kirjoitti:
Homous on sairaus. Vielä ehdit parantua.
Jani Mäkelä?
En mistään. Aivan avoimesti tykkään, mistä tykkään. Onhan noita useitakin hyviä, George Michael, Elton John, Freddie Mercury, Luther Vandross...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on sairaus. Vielä ehdit parantua.
Jani Mäkelä?
Nyt en ymmärrä.
Kaksi vanhaa hinttaria Junnu Vainio
Hei, olen uskovainen nainen ja minulle ei ole mitään ongelmia kuunnella homojen tai lesbojen musiikkia, katsoa elokuvia jossa on homoseksuaaleja näyttelijöitä, jne. Käyn naisena fysioterapiassa/hieronnassa naisella joka on lesbo. Kuule ei siinä seksi ole mielessä missään vaiheessa. Meidän työpaikkaruokalan kokki asuu naisen kanssa, mutta sitä en tiedä ovatko kämppiksiä vai pariskunta. No ei kuulu mulle, ruoka on hyvää, siksi siellä käyn syömässä. Ei ole lepsous tarttunut.
U2 basisti on naimisissa naisen kanssa.
jossain mielessä olen androgyyni.ihminen. olen uskovainen ja identiteettini on Kristus, homoutta vihaan kyllä mutta en osaa rakastua naiseenkaan, muuta kuin ihailla heidän kauneuttaan, kasvojaan ja pylly ja tissit on kauniita mutta
mitä se ihmisyys on?
en tajua, Kristuksen rakkaus ja elämä on uskoa, ei ihmisyys niin kiinnosta
Pet Shop Boys teki ajoittain todella hyvää musiikkia 80-luvulla.
Muutamat Pet Shop Boysin biisit on hyviä.
Queen ja Judas Priest putoaa useimmille, epäilisin.
Teuvo Loman Helsinki City Boy 🍆💪