On kellään toisella samanlaista unelmaa?
Ajaa isolla amerikkalaisella autolla hiljakseen valoisissa Suomen kesäöissä
melkein tyhjillä sivuteillä ja kuunnella vanhoja kappaleita -60 ja 70 luvuilta? Katsella vaan uinuvaa kesäistä maisemaa, kyliä, peltoja, niittyjä, järviä ja kuunnella radiosta tulevaa nostalgista musiikkia.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Saako kuunnella mieluummin kasari- ja ysärimusaa?
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut ennen, mutta toihan kuulostaa mahtavalta! :D Saako kuunnella mieluummin kasari- ja ysärimusaa?
Saa! Ap.
Ei toimi. Kokonaisuuteen ei nimittäin kuulu kepulaisenmunat pellolla, pitäisi olla heinäseipäitä, ja lehmiä vähän tiheämmässä kuin nykyään. Mennyttä vain ei saa takaisin.
ei oo unelma vaan todellisuutta kesäisin.
t.vm. 68 Cadillacin omistaja
Meikäläisellä jäisi ihan unelmaksi vaan jo bensalaskun takia.
Tulihan tuota tehtyä nuorempana. Hienoa se oli.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö mukaan?
Minäkin haluan mukaan, jos jossain vaiheessa yötä koukataan paikallisella vanhan ajan grillillä hakemassa hampparit ja muumilimsat sekä ranut jaettavaksi.
Joo, tykkään ajellä kesällä kyläteitä. Tosin tojota piisaa mulle :)
Sitten minä menen teistä ohi oikealla autolla
Joo paitsi Porschella Jenkeissä kasarimusiikin kera.
Mukavaa kesäpuuhaahan tuo. Ei mitään unelmaa vaan täyttä totta kunhan vaan se kesä tulisi.
Alla on avobemari ja musiikkimaku erilainen mutta fiilikset pitkälle samansuuntiaset.
Ooh. Haluan kyytiin. Tarjoan aterian grillillä ja aamiaisen jos menee yö ajellessa. Käydään Kustavissa meren rannalla myös kääntymässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Kokonaisuuteen ei nimittäin kuulu kepulaisenmunat pellolla, pitäisi olla heinäseipäitä, ja lehmiä vähän tiheämmässä kuin nykyään. Mennyttä vain ei saa takaisin.
Mun lapsuudenmuistojen automatkoilla lehmät ja seipäillä olevat heinät menivät aina sekaisin. Miksi? No kukaan ei tajunnut että olisin tarvinnut silmälasit ja ne näyttivät pelloilla samanlaisilta epämääräisiltä möykyiltä. Pidettiin vaan tyhmänä...
Mutta ap:n unelmaan: vallan pätevä unelma! Vastaavantyyppisiä on minullakin.
Ei ollut ennen, mutta toihan kuulostaa mahtavalta! :D Saako kuunnella mieluummin kasari- ja ysärimusaa?