Oudoin seksuaalinen suuntautuminen, jonka edustajaan olet törmännyt omassa elämässäsi?
Kommentit (26)
Ihan rehellisesti sanoen, en ole koskaan tavannut tai ainakaan kukaan ei ole myöntänyt että olisi jollain tavalla erikoinen suuntautuminen. Oudoin taitaa olla homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panseksuaali. En siis kovin kummallisia tunne.
Minusta taas esim heterous on huomattavasti omituisempi käsite. Miten joku voi sanoa että ei varmaksi tuntisi seksuaalista kiinnostusta samaa sukupuolta tai transsukupuolista kohtaan? En siis tuomitse, mutta koen ajatuksen omituiseksi.
T. Panseksuaali kotirouvaKyllä jengi on todellakin sekaisin. Ei voi muuta todeta. Biologian tunnit kenties jääneet väliin?
Totta. Väki alkaa olla niin sekaisin että pikkuhiljaa tuntuu yhä uskottavammalta että niissä lentokoneiden kemikaalivanoissa todella on jotain.
Ehka, en tieda oudoin mutta "eksoottisin" on mun avomiehen kaveri, joka siis on iranilainen transgender joka tykkaa naisista. On siis syntynyt mieheksi, mutta tuntee itsensa naiseksi, ja identifioi siis itsensa lesboksi, kun kerta viehattyy naisista seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panseksuaali. En siis kovin kummallisia tunne.
Minusta taas esim heterous on huomattavasti omituisempi käsite. Miten joku voi sanoa että ei varmaksi tuntisi seksuaalista kiinnostusta samaa sukupuolta tai transsukupuolista kohtaan? En siis tuomitse, mutta koen ajatuksen omituiseksi.
T. Panseksuaali kotirouva
Kyllä sen tietää. Olen ollut lukuisia kertoja jos minkälaisissa tilanteissa samaa sukupuolta olevien kanssa vaatetettuna ja ilman vaatteita, mutta en ole kiihottunut kertaakaan.
Teidän myös varmasti, että en kiihottuisi elimeni tunkemista pöytätuulettimeen.
Olen siis mies, jos tuosta pöytätuuletinjutusta ei joku hoksannut :)
Seksuaalinen suuntautuminen viittaa biologiseen sukupuoleen= heteroseksuaali, homoseksuaali, biseksuaali. Näitä ei ole muita, enkä näe näistä yhdessäkään mitään sinällään outoa.
Mieltymykset ja fetissit ym. ovat eri asioita, ja niitähän löytyy kaikkea harmittomista hassuihin, outoihin ja creepyihin. Oudoimpia lienee objektiseksuaalin tasoiset jutut, mutta eipä ne minua haittaa jos kukaan ei kärsi.
Miksi siitä pitäisi niin varma ollakaan? Olen tähän asti ollut hetero, ehkä olen vielä tulevaisuudessakin, joten miksi en kutsuisi itseäni heteroksi. Jos joskus tuntisinkin vetoa esimerkiksi transsukuopuolista kohtaan, määrittelisin itseni edelleen heteroksi. Tai jos kiinnostuisinkin naisista olisin sitten vaikkapa bisse. Seksuaalisuus on muuttuva käsite, joten miksi ihmeessä kutsuisin itseäni paniksi vain ihan varmuuden varalta, jos koen tällä hetkellä kiinnostusta vain toiseen sukupuoleen?