Mieheni on hassu - valittaa vaatteistani
Hän valittaa usein vaatteistani. Esim. jos pukeudun tällaiseen paitaan, hän sanoo että se on ruma ja liian säkkimäinen:
https://www.asos.com/asos-design/asos-oversized-t-shirt/prd/2516446
Kuulemma minun pitäisi pukeutua niin että "muutkin näkevät muotoni".
Sitten jos laitan mekon, hän valittaakin että se on liian lyhyt tai liian avoin kaula-aukosta. Ostamastani hatusta hän valitti, että se on liian "feministinen" (???!???). Vastaavaa valitusta kuulee kokoajan ja nimenomaan vaatteistani!?!?
Mitä mieltä olette miehen käytöksestä? Onko teidän mielestänne täysin kontrollifriikki tapaus? Itse olen alkanut miettiä, oliko yhteen muutto virhe...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Haukotus.
Ei ole provo tai trolli jos sitä luulet. Jos asia taas ei kiinnosta sinua niin ehkei olisi kannattanut kommentoida ollenkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä asia on mielestäni sikälikin hassu, että uskoin tosissani sitä stereotypiaa, että miehet eivät juuri välitä naisensa vaatteista.
Ei heteromiehet välitäkään. Miehesi on homo.
Oi ihanaa! Mulle kelpais tommonen mies, saisi sitten ihan itse käydä ostamassa mulle vaatteet. Ei tarvitsisi itse shoppailla tai koittaa ajatella mikä sopisi ja minkä vaatteen pariksi...
Ja jos ei mies tuohon suostuisi, niin turha sitten on valittaakaan 😁. Jos valitus kuitenkin jatkuisi, sais ukko monon (korkkarin?) kuvan takalistoonsa.
Riippuu vähän, onko miehellä oikeasti hyvä tyylisilmä, ja kehuuko myös vaatteitasi?
Pelkkä arvostelu ei tietenkään käy, mutta jos hänellä on tapana joka päivä sanoa että näytät hyvältä tai tuo paita sopii hyvin, niin mahtuu siihen sitten muutama negatiivisempikin huomio mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukotus.
Ei ole provo tai trolli jos sitä luulet. Jos asia taas ei kiinnosta sinua niin ehkei olisi kannattanut kommentoida ollenkaan.
Ap
Älä selitä.
Jäit jo kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän, onko miehellä oikeasti hyvä tyylisilmä, ja kehuuko myös vaatteitasi?
Pelkkä arvostelu ei tietenkään käy, mutta jos hänellä on tapana joka päivä sanoa että näytät hyvältä tai tuo paita sopii hyvin, niin mahtuu siihen sitten muutama negatiivisempikin huomio mukaan.
Ei hän ikinä kehu vaatteitani, ulkonäköä kyllä.
Tuntuu että hän ei erityisemmin pidä vaatemaustani. Tyylisilmää, no joo... on tarkka sisustuksesta ja myös omien vaatteidensa ulkonäöstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä arvostelu ei tietenkään käy, mutta jos hänellä on tapana joka päivä sanoa että näytät hyvältä tai tuo paita sopii hyvin, niin mahtuu siihen sitten muutama negatiivisempikin huomio mukaan.Ei hän ikinä kehu vaatteitani, ulkonäköä kyllä.
Tuntuu että hän ei erityisemmin pidä vaatemaustani. Tyylisilmää, no joo... on tarkka sisustuksesta ja myös omien vaatteidensa ulkonäöstä.Ap
Homo se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä arvostelu ei tietenkään käy, mutta jos hänellä on tapana joka päivä sanoa että näytät hyvältä tai tuo paita sopii hyvin, niin mahtuu siihen sitten muutama negatiivisempikin huomio mukaan.Ei hän ikinä kehu vaatteitani, ulkonäköä kyllä.
Tuntuu että hän ei erityisemmin pidä vaatemaustani. Tyylisilmää, no joo... on tarkka sisustuksesta ja myös omien vaatteidensa ulkonäöstä.Ap
Homo se on.
:D No kyllä siltä ainakin heteroseksi onnistuu.
Tämä asia on mielestäni sikälikin hassu, että uskoin tosissani sitä stereotypiaa, että miehet eivät juuri välitä naisensa vaatteista.