Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko yhtäkkinen väsymys, hengästyminen ja pääkipu olla flunssan ensioireita?

Vierailija
09.01.2020 |

En ole ollut ainakaan pariin vuoteen flunssassa ja ihmettelen yhtäkkistä huonoa oloa. Olen ollut eilen ja tänään todella väsynyt normaaleista yöunista huolimatta, huokailen koko ajan ja koen oloni hengästyneeksi pienestäkin rasituksesta (nouseminen ylös ja kävely toiseen huoneeseen), samoin pää tuntuu raskaalta. Minulla ei ole nuhaa, todennäköisesti ei myöskään kuumetta (en omista kuumemittaria), mutta kurkku on aavistuksen kipeä.

Lähinnä mietin, että mikä ihme minua vaivaa. Lomaa olisi vielä melkein viikko jäljellä ja olo on niin lässähtänyt, etten jaksa tehdä yhtään mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koska asumme Suomessa, täytyy lisätä etten ole hankkinut loman aluksi myöskään krapulaa tai muuten riehunut itseäni väsyneeksi. En juuri käytä alkoholia (join viimeksi lasin kuohuvaa uutena vuotena), enkä ole tehnyt mitään poikkeuksellisen rasittavaa viime aikoina. Työstressiä on kertynyt, mutta nämä oireet alkoivat ihan yhtäkkiä eilen.

AP

Vierailija
2/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi pääsee viimein purkautumaan muutaman lomapäivän jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
4/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta varmaan mennä ottamaan sydänfilmi.

Vierailija
5/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi viimeisin flunssa juuri noin. Edellisenä päivänä lihasheikkous ja päänsärky, seuraavan päivän, iltana nousi kuume ja alkoi nenä vuotaa. Eli joo, kuulostaa valitettavan tutulta.

Vierailija
6/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Keho tarvitsee nyt kevyttä liikuntaa ja paljon lepoa.

Vierailija
7/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa minullakin se olla alkamassa, koska tänään oli juuri nuo samat oireet. Hidas kävely tuntuu yhtäkkiä tosi raskaalta ja kuin olisi 30 kiloa painavampi.

Vierailija
8/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten kun nokka alkaa valumaan vettä, asia on selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä