Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten miesten deitti-ilmot hemmetin kliseisiä ja tylsiä

NainenJokaTutkiskelee
09.01.2020 |

Samaa sisältöä vuodesta toiseen

"En oikein tiedä mitä etsin täältä.."
"Kuhan kattelen mitä vastaan tulee.."
"Parisuhdetta etsin mutta kavereitakaan ei ole liikaa.."
"Elämä on muuten mallillaan mutta kumppani puuttuu.."
"Etsin omillaan toimeentulevaa naista.."
"Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan.."

Jotenkin niin samaa teksteissä, saman tyyppisiä kuvia (naamakuva, yks kuva luonnossa tai kissan/koiran kanssa).

Ei vaan jaksa herättää mielenkiintoa. Tulee mieleen että tyypit on todellisessa elämässä varsinaisia tylsimyksiä joista ei saa ikinä mitään irti. Kahvilatreffit ja molemmat maksaa omat kuppinsa, ou jea.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana vain kerätä naisia ja pan na heitä silleen tosi pikaisesti n. 1min ja sen jälkeen en ghostaan. En tiedä mulla on vain sellainen tyyli, että en edes yritä heitä tyydyttää, niin heitäkään ei haittaa kun ekan pa non jälkeen minusta ei kuulu enää mitään.

Vierailija
42/70 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kirjoittaa, että rakastaa kauhukirjallisuutta ja yöllisiä telttaretkiä?  arvaa montako matchia saisi?  Miesten on pakko varmistella tai on aina yksin. Nuo profiilit mitä ap luetteli on samanlaisina myös naisilla.

Hmm, no uskon että tuollainen mies olisi kovaa huutoa. Luonnossa oleilu on nimittäin nouseva megatrendi, kyllä ne naisetkin sen ymmärtää. Sellainen luonnossa viihtyvä mieshän on hotimpi kuin sisällä pleikkaa takova köntys.

Meinasin itsekin juuri tulla sanomaan, että juuri tuo on sitä persoonallista sisältöä, mitä noihin deitti-ilmoihin kaipaisi! Mä ehdottomasti olisin sinkkuna kiinnostunut tuollaisesta, jos ne oikeasti on sun harrastukset. Naisissakin on paljon kauhukulttuurin ja telttailun ystäviä, ei me kaikki harrasteta pelkkää matkailua ja viinin lipitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kirjoittaa, että rakastaa kauhukirjallisuutta ja yöllisiä telttaretkiä?  arvaa montako matchia saisi?  Miesten on pakko varmistella tai on aina yksin. Nuo profiilit mitä ap luetteli on samanlaisina myös naisilla.

Hmm, no uskon että tuollainen mies olisi kovaa huutoa. Luonnossa oleilu on nimittäin nouseva megatrendi, kyllä ne naisetkin sen ymmärtää. Sellainen luonnossa viihtyvä mieshän on hotimpi kuin sisällä pleikkaa takova köntys.

Meinasin itsekin juuri tulla sanomaan, että juuri tuo on sitä persoonallista sisältöä, mitä noihin deitti-ilmoihin kaipaisi! Mä ehdottomasti olisin sinkkuna kiinnostunut tuollaisesta, jos ne oikeasti on sun harrastukset. Naisissakin on paljon kauhukulttuurin ja telttailun ystäviä, ei me kaikki harrasteta pelkkää matkailua ja viinin lipitystä.

Juu. On se hyvä jos mainitsee asioita, joista on vapaa-ajallaan kiinnostunut. Joillainhan se voi olla juuri tuo pleikan takominen, ja sitten jollain naisella voi olla se sama intressi ja sittenhän intressit kohtaa.

Vierailija
44/70 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on huonompia ilmaisemaan itseään kirjallisesti ja awkwardimpia naisiin verrattuna, mutta ehkä niillä on myös tylsemmät elämät, who knows

Vierailija
45/70 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kerroin, että etsin parisuhdetta ja olisin kiinnostunut lähtemään treffeille vaikka pulkkamäkeen tai antikvariaattiin. Matcheja tuli hyvin heikosti ja nekin juuri ja juuri vastasivat viesteihin

Vierailija
46/70 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kerroin, että etsin parisuhdetta ja olisin kiinnostunut lähtemään treffeille vaikka pulkkamäkeen tai antikvariaattiin. Matcheja tuli hyvin heikosti ja nekin juuri ja juuri vastasivat viesteihin

Et ollut sitten kuitenkaan tarpeeksi jännä. Varmaan ois sen paidattoman kuvan tarvinnut, vaikka naiset sitä niin haukkuvat. Eihän naiset edes itse tiedä mitä haluavat

Vierailija
47/70 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihamarkkinat...

Katosin jo.

Vierailija
48/70 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi hyvä profiili deittisivustolla, niin kenelle tämä päivänä tavallinen mies kelpaa? Pitäisi olla hyvin koulutettu, varakas ja antelias,hyvän näköinen, hyvässä työssä, kädentaitoinen eli esim. osata tehdä kaikki ns miesten työt. Jopa sellaiset naiset esittävät vaatimuksia jotka eivät edes itse niitä täytä.

Vierailija
49/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkettä silmäkulmassa

Vierailija
50/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, jos uskallat

Vierailija
51/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas

Vierailija
52/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen

Vierailija
53/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on persoonallisuuhäiriöisiä ressukoita, pysy kaukana!!!

Vierailija
54/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin ja luotettava

Vierailija
55/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sanallinen puoli ei tavan suomalaisella miehellä ole sieltä parhaasta päästä.

Varmasti heillä taidot saattaa kehittyä viestittelyn myötä. Suomalainen mies puhuu enemmän teoillaan kuin sanoillaan ja teksteillään.

Vierailija
56/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä mukava nainen sinua etsii mukava ja luotettava mies jolla on kainalopaikka vapaana

Vierailija
57/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi hyvä profiili deittisivustolla, niin kenelle tämä päivänä tavallinen mies kelpaa? Pitäisi olla hyvin koulutettu, varakas ja antelias,hyvän näköinen, hyvässä työssä, kädentaitoinen eli esim. osata tehdä kaikki ns miesten työt. Jopa sellaiset naiset esittävät vaatimuksia jotka eivät edes itse niitä täytä.

Mulle ei tarvitsisi olla mitään noista, osaan ”miesten työt” ihan itse enkä tarvitse kenenkään rahoja. Mutta kun te miehet ette vaan ymmärrä että jos haluaa sen hoikan kaunottaren niin sille pitää tarjota vähän enemmän kuin meille pulleroille tavisnaisille.

Vierailija
58/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin löytää miehen joka saa mut nauramaan. Ahdistavinta ikinä olisi suhde johonkin ikuiseen jännittäjään ja tuppisuuhun.. "mjoohhh"... "nhjiiih"... "emmätiiä"... "kylläpä sataa vettä.."

Saa pyöritellä mielessä kuukausitolkulla että onko tässä oikeesti edes varattu vai sinkku, toinenkaan ei ota kantaa mihinkään. Se että on ollut seksiä kun ei vielä miehelle tarkoita parisuhdetta. Ap

Miesparan tehtävä ei ole saada sinua nauramaan.

Mutta sinähän sen sanoit: miehen ei kuulukaan olla mikään parka vaan James Bond.

Vierailija
59/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oon lapseton jos se nyt sulle edes kuuluu. Naisten deitti-ilmoitukset on usein huomattavasti persoonallisempia ja se mitä etsii tulee paremmin esiin. En vaan ikävä kyllä ole kiinnostunut pinppileikeistä. Ap

No nyt kyllä vitsin murjaisit! Naisten ilmoitukset on enimmäkseen ihan sitä samaa banaalia paskaa. Voi luoja, jos näen vielä kerrankin sanat "if you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" naisen deitti-ilmoituksessa...

Vierailija
60/70 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kuuluisi olla se kiinnostava, ilmeisesti et ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän