Haluaisin maalata lieden levyt valkoisiksi, millä maalilla onnistuu?
Jotenkin tummanharmaat keittolevyt ei sovi sisustukseen ja on tunkkaiset. Millainen maali tuohon sopii? OKV
Kommentit (23)
Itse laitoin dc-fixiä. Tuli kivan raikkaat koivukuosiset!
Eikös niitä sellasia peitteitä ole olemassa mitä voi laittaa levyjen päälle? Ottaa pois kun laittaa levyn päälle.
Provolta haiskahtaa, mutta vastaanpa silti.
Maalata voit ne kiekot ihan millä haluat, mutta maalaamisen jälkeen niitä ei voi käyttää. Maali palaa kuumentuessaan.
Hommaan on kuitenkin ratkaisu. Googlailemalla löydät lieden suojuksia. Niitä löytyy yleensä koko lieden peittävinä levyinä, tai sitten ihan vaan niiden paistoalueiden päälle asetettavina lautasina.
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä sellasia peitteitä ole olemassa mitä voi laittaa levyjen päälle? Ottaa pois kun laittaa levyn päälle.
Hellansuoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellansuoja
Näitä ei sitten voi käyttää kuin koristeena silloin kun levy ei ole lämmin. Ruokaa ei voi laittaa hellansuojuksen kanssa.
Siinä kun aikansa haistelet kuumenevan maalin höyryjä, niin rupeaa keittiön seinätkin vaihtelemaan värisävyjä vähänväliä. Kätevää,ei pääse heti kyllästymään niihinkään.
On olemassa kuumaa kestäviä maaleja, käytetään esimerkiksi puu-uunien luukuissa.
Maalikaupoista löytyy, ei rautakaupoista aina.
Moottorimaalia tai muuta palonkestävää maalia voi koittaa. Itse en koittaisi, maalikerros levyn ja pannun välissä tuskin ainakaan parantaa johtavuutta.
Asbesti lateksi Horna Vasaralakka
Kandee kysyä ihan maalikaupasta, siellä osaavat neuvoa. Et saa halvemmalla, vaikka täällä joku neuvoo ja tilaat netistä, kun täällä neuvotaan ihan päin persettä ja joudut maalaamaan uudelleen.
Saahan sitä haluta. Eipä onnistu. Osta valkoinen induktiotaso.
FYI valkoisia induktiotasoja on saatavilla ihan kaupasta. KVG
Paskannat kattilaan ja lisäät desin tai kaksi vettä. Sitten pensselillä maalaat ja odotat pari päivää että maali ehtii kuivumaan.
Itse vetäsin Helmi-kalustemaalilla.
Kaluste kuin kaluste.