Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopea mutta kuitenkin turvallinen tapa laihtua?

Vierailija
09.01.2020 |

Nyt kun vuosi vaihtui, olen viimeinkin päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja hankkiutua eroon muutamasta kilosta jotka ovat alkaneet häiritä itseäni. Olin aikaisemmin normaalipainon alarajalla ja viihdyin niissä mitoissa paljon paremmin kuin nykyisissä. Painoa on kertynyt pikku hiljaa tässä vuoden-puolentoista sisään, kun olen ollut todella masentunut ja liikunnan määrä on vähentynyt. Olen siis edelleen normaalipainoinen, mutta tahdon eroon pienestä vatsamakkarasta sekä kapeammat reidet takaisin. Haluaisin tuloksia kesään mennessä, onkohan realistista? Mittani ovat arviolta 160/60.

Olen kuullut paljon hyvää esimerkiksi 5:2-dieetistä, kannattaisikohan sitä lähteä kokeilemaan? Millaista liikuntaa kannattaisi harrastaa? Tällä hetkellä harrastan reippaita kävelylenkkejä useana päivänä viikossa, mutta mitä lisäksi? Olisi kiva jos energiaa kuitenkin riittäisi enkä aivan näännyttäisi itseäni liian tiukalla ruokavaliolla ja liikunnalla, sillä silloin tulokset jäävät pieniksi pitkällä aikavälillä. Olen aikaisemmin laihduttanut epätervein tavoin; liikkunut aivan liikaa ja syönyt aivan liian yksipuolisesti ja vähän enkä tahdo palata siihen. Vinkkejä?

N24

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut siksi kun tuo nykyinen paino on ko ihan hyvä ja siitä ihan max 5 kg pois. 50 kg on sellainen teinipaino eikä aikuisen naisen tarvitse tai pidä olla liian laiha. Miehetkään ei pidä muodottomista.

Suosittelen lisäämään kiinteyttävää liikuntaa ja unohtamaan varsinaisen laihduttamisen.

He lvetti näitä läskien juttuja oikeasti :D ai että hoikkuus on jotain teinipainoa ja miesten mielipide on se tärkein eiks nii. 99% miehistä ei todellakaan pidä läskimakkaroista voi hyvä luoja :D

Vierailija
22/23 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut siksi kun tuo nykyinen paino on ko ihan hyvä ja siitä ihan max 5 kg pois. 50 kg on sellainen teinipaino eikä aikuisen naisen tarvitse tai pidä olla liian laiha. Miehetkään ei pidä muodottomista.

Suosittelen lisäämään kiinteyttävää liikuntaa ja unohtamaan varsinaisen laihduttamisen.

No enköhän minä kuten jokainen muukin ihan itse parhaiten tiedä, mikä on se paras paino itselle. Tuolloin n. 50 kiloisena olin toki hyvin hoikka, olen ruumiinrakenteeltani siro ja pieniluinen. Minulla on kuitenkin myös naiselliset muodot, selkeä lantio-vyötärö-suhde ja pyöreä pylly, joten en todellakaan näyttänyt liian laihalta 50 kiloisena. Olemme kaikki erilaisia, eri muotoisia -ja kokoisia joten tietty paino ja pituus näyttää toisella ihan eriltä kuin jollakin toisella. :) Ps. älä jaksa tuota soopaa että mistä miehet tykkäävät ja mistä eivät, kaikki keiden kanssa itse olen ollut, ovat tykänneet pienestä ja hoikasta, toiset taas isommista. Ei voi yleistää! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa mikä tapa toimii kenelläkin. Kalorirajoitus taitaa olla yleisin jos sitä kykenee ylläpitämään.

Kyllä tietysti kaloreitakin tarkoitus alkaa katsomaan taas tarkemmin, mutta siihen ei ole aikaa eikä halua, että jokaikisen murun mittaan kaloreissa. Ap

En ymmärrä miksi tämäkin on saanut alapeukkuja, itse ainakaan en ikuisesti jaksa laskea jokaista kaloria erikseen. En esimerkiksi jaksa lopun elämääni laskea jokaisen syömäni viinirypäleen kaloreita erikseen, se olisi ihan turhaa ja hermothan siinä menisi. Haen kuitenkin pysyvää muutosta joten liika kaloreiden kyttääminen ei tule onnistumaan, olen sitä kerran kokeillut ja totesin huonoksi (ainakin itselleni). Tietysti suurin piirtein haluan tietää paljonko kaloreita saan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi