Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko hetero mies ja nainen olla vain ystäviä keskenään?

Vierailija
09.01.2020 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla ystäviä vaikka nus, nus keskenään.

Vierailija
2/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Paras ystäväni on mies ja ollaan oltu läheisiä ala-asteelta asti. Lähes päivittäin ollaan tekemisissä, vaikka asutaankin nykyisin eri kaupungeissa ja molemmat on suhteessa tahoillaan.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voivat. Paras ystäväni on heteromies, itse olen heteronainen. Ei mitään romanttista tai seksuaalista puolin eikä toisin.

Vierailija
4/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusaihe. Kyllä voi. Edelleen.

Vierailija
5/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nus nus

Vierailija
6/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Vierailija
7/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voivat. Voivat olla vaikka tuntisivat vetoakin toisiaan kohtaan. Elämäntilanteet vaihtelevat, eikä aikuisen ihmisen ole mikään pakko paneskella kaikkia jotka sattuvat silmää viehättämään. Itselläni on mies parhaana ystävänä, emme ole koskaan harrastaneet seksiä. Miehelläni on nainen hänen paras ystävänsä, jonka kanssa hän on harrastanut seksiä. Sittemmin molemmat ovat pariutuneet omilleen, mutta pysyneet ystävinä.

Näille ystäville (minä omalleni, ja mies omalleen) on helppo purkaa sydäntään ja saada tukea, olla mukana isoissa elämänmuutoksissa ja toisinpäin.

Kumpikin meistä miehen kanssa on ihmisiä, jotka saisivat seksiä muualtakin jos haluaisimme. Joten ei kaikkia “tilaisuuksia” ole tarpeen käyttää hyväksi.

Vierailija
8/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan voi mutta tuntuu että se toimii parhaiten jos kyseessä sukulaismies, homomies, tai ystävyyssuhde mikä solmittu nuorella iällä.

Itsellä aikuisiällä alkaneet mieskaverisuhteet on monesti päättyneet siihen että mies yrittää jotain. Tai esimerkiksi olen päättänyt sen sen takia että kaverisuhteessa on ollut seksismiä enkä kestä flirttailua miehen puolelta jos suhde on siis nimenomaan kaverillinen. Eli ei mitään limaista läppää kiitos.

Vierailija
9/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi? Paras ystäväni on mies ja ollaan oltu läheisiä ala-asteelta asti. Lähes päivittäin ollaan tekemisissä, vaikka asutaankin nykyisin eri kaupungeissa ja molemmat on suhteessa tahoillaan.

N28

Miksi alapeukut? Ja tiedoksi, emme ole koskaan harrastaneet seksiä tai mitään muutakaan siihen viittaavaa. Saunottu on toki yhdessä monesti, tosin jotkut pitävät sitäkin outona.

N28

Vierailija
10/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla. Itsellä on ollut useita hyviä miesystäviä vuosien varrella, eikä kummaltakaan puolelta ole liittynyt mitään muuta ystävyyteen.

Vierailija
11/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan voi mutta tuntuu että se toimii parhaiten jos kyseessä sukulaismies, homomies, tai ystävyyssuhde mikä solmittu nuorella iällä.

Itsellä aikuisiällä alkaneet mieskaverisuhteet on monesti päättyneet siihen että mies yrittää jotain. Tai esimerkiksi olen päättänyt sen sen takia että kaverisuhteessa on ollut seksismiä enkä kestä flirttailua miehen puolelta jos suhde on siis nimenomaan kaverillinen. Eli ei mitään limaista läppää kiitos.

Siksi siis olen paljon epäillyt tätä että heteromies ja heteronainen voi olla kavereita. Lisäksi siinä voi käydä niin että toinen ei oikeasti olekaan ihan samoilla linjoilla siinä kuin itse. Olen saattanut jotakuta pitää kaverina, mutta se toinen ei olekaan ihan näin ollutkaan, ja ehkä luullut että on olemassa esim. seksuaalinen jännite mikä on voinut jopa mennä siihen pisteeseen että toinen on yrittänyt lähennellä. Tärkeää olisi alussa puhua kun tutustuu  että kyseessä on omasta mielestä vain ystävyyssuhde.

Vierailija
12/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on riittävän ruma.

Vierailija
13/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla. Itsellä on ollut useita hyviä miesystäviä vuosien varrella, eikä kummaltakaan puolelta ole liittynyt mitään muuta ystävyyteen.

Lisään tähän että yhden miehen mukaan olen "liian mukava" nainen ettei mua kannata tuhlata seksiin.

Vierailija
14/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voivat olla. Minulla on useitakin ja olen nykyään ystävä myös heidän vaimojen/tyttöystävien kanssa, vaikka he ovat tulleet kuvioihin vasta myöhemmin.

Vierailija
15/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla, itsellänikin on useampi ihan puhtaasti vaan kaverimies. Ei ole mitään seksuaalista kemiaa puolin eikä toisin, joten ei siinä ole mitään kiusausta muuhun kuin kaveruuteen.

Mutta silti aina kun joku uusi mies vaikka töissä alkaa kovasti kaverustua niin on vähän epäilys että onkohan tässä taka-ajatuksia, sitä etsii ihastumisen merkkejä ja jos niitä huomaa, alkaa ottaa etäisyyttä jos ei halua tyypin kanssa mitään. Meinaan ihastuneen kanssa kaveruus päättyy aina paskaisesti tavalla tai toisella.

Vierailija
16/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan voi kunnes nainen torjutaan..... terkut s..lle

Vierailija
17/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ennen sitä mieltä että voi, kunnes 25 vuoden ystävyyden jälkeen löysin itseni ystäväni sängystä saamassa suuseksiä... Ystävyys jatkunut mutta toisenkin kerran päädytty samaan tilanteeseen.

Vierailija
18/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homokaverit on parhaita, kun on varmuus siitä että toisella ei ole mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
19/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Tälläkin palstalla kun on "miksen löydä miestä tai naista" keskusteluissa usein tulee esiin se, että taas tapasi ihan jees tyypin, mutta ei vaan ollut mitään kemiaa tai kipinää tai säpinää. Näistä tällaisista voi sitten tulla niitä kaverimiehiä, jos molemmilla on uuden kaverin tarve ja luonteet ja kiinnostukset muuten sopii yhteen. 

Se taas, jos on kemiaa mutta eri syistä yritetään pitää platonisena on usein joko tuhoon tuomittua, tai ainakin tuskallista. Varattuna sellainen kaveruus on tulella leikkimistä ja voi päätyä heikkona hetkenä pettämiseen.

Vierailija
20/52 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen uskoin että voi. Vuosien mittaan aina näissä tilanteissa toisella on tullut jotain tunteita ja ystävyys mennyt pilalle. Varmasti tapauskohtaista, mutta mulla on kai käynyt aina vaan huono tuuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä