Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Oivariinien koko muuttumassa?

Vierailija
09.01.2020 |

Eilen ostettiin poikkeuksellisesti vähäsuolainen versio. Määrä oli 350 g eikä 400g, ja ihan erilainen siinä mielessä, että muistutti vähän Levi-pakkausta.
Ei ollut yhtään kiva leipoa tuosta.

Jos tää tuoteryhmä menee alta, jää lopullisesti Valio meillä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VierailijaEi ole koostumuskaan mihinkään muuttumassa.[/quote kirjoitti:

Tietoa vai mutua?

Tietoa :)

Hyvä, jos näin. Siinä tapauksessa saavat (saatte?) pitää mun tilini, olkoonkin, ettei se näissä asioissa ole iso. 😂

Ihan sen perus Oivariinin - jota kyllä edelleen kutsun Voimariiniksi, sori EU - säilyminen riittää itselleni. Toi vähäsuolainen ei tod mennyt omalle hankintalistalle, mä olisin voinut leipoa ton ihan tavallisella voilla, mut saa lapsi tehdä päätöksiä itse ja opetella ilman ainaista päälle päsmäröintiä.

Enkä tulevaisuudessakaan ehdi tutustua tuotteisiin ajan kanssa netissä. Se varmasti on nykykuluttajien tapa, mutta ei mun. Ei oikeasti ole aikaa tällaiseen sekundääristen asioiden miettimiseen ruudun äärellä. Tän päivän toisarvoinen ajanviete kännyllä/koneella on tasan näissä viesteissä. Mitä laittamani ruoan raska-aineisiin ja ainesosiin tulee, menen kauppaan, luen pakkauksen ja that’s it.

Kyrsii niin p*rkeleesti monien tuotteiden koostumusten muuttuminen, ja pakkauskokojen. Kahvipakettien peruskoon muuttuminen musta oli oikeasti vain kusetusta! Silloin vaihtui pysyvästi se, mitä kahvia hankin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi