Ei hitto! Käytin mun kaikki saikkupäivät ja nyt oonkin oikeasti kipeä!
Olin uuden vuoden jälkeen saikulla. En siis ollut oikeasti kipeä. Omalla ilmoituksella saa olla 3 päivää. Nyt olen sitten oikeasti kipeä! 😳 Soitin pomolle ja käski hakea saikkulapun. Kiva mennä oksennustaudissa.
No ainakin opin tästä jotain. 😬
Kommentit (5)
Mites se menikään, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis? Ihan oikein sulle ap.
Toivottavasti et tartuta kaikkia siellä työterveydessä.
Syytäkin oppia. Tosi tyhmää soittaa pomolle. Olisit mennyt vaan töihin, ykänny siellä neuvottelupöydälle tai koneen näppikselle. Pomo olis lähettäny sut kotiin. Ja koska olit välillä töissä, niin tuohan on täysin uusi sairaus ja olisit voinut huomenna soittaa ja sanoa, että tauti jatkuu, kyllä tässä loppuuviikko menee.
Ihan oikein sulle mennä jonottamaan vastaanotelle. Tässä taas nähdään, miten tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Mutta ehkä seuraavalla kerralla osaat, kun opettelet kantapään kautta.
Tadaa, tällaisia ovat milleniaalit työelämässä. Saikitetaan, valitetaan miten ”ei motivoi tai inspaa”, kitistään esimiehell että en halua tehdä asioita x, y, ja z. Ja vähän väliä pyydetään omaa lomaa. Jos pomo ei anna juostaan työterveyteen ja haetaan saikkua tai tehdään valitus pomosta ja vaaditaan että ”työpikkakiusaus” tutkitaan.
Pari milleniaalia kuormittaa enemmän kuin sata nelikymppistä organisaatiossa...
t. HR pomo
LoLoLoLoLLOLOLoLLOLLoLoo