Olet mitä syöt, Meiju
Kommentit (18)
Katsoin. Reippaasti keikkailee vaan vielä.
Hauska tyyppi! Nauroin useassakin kohdassa makeasti, mm. kun kehui Pipan pyllyä ja "tyrkkäsi" Pipan pois kyykkypaikalta. :D
Mitkä ne kamalat oranssit rillit hänellä oli?!? Voisi tosiaan tulla kasarilta 2020-luvulle jo muutenkin kuin kalorien laskemisessa.
Meijulla on hyvä mies, kun adoptoi sen Meijun Milana tytön omakseen
Meijuhan teki sen jonkun ns juopon kanssa.
Äiti ja tytär yhdennäköiset. Oliko Meijulla poikakin?
Meiju ja Pippa, molemmat hauskoja rentoja!
Tykkäsin ohjelmasta.
kiinteistö kaisa ei nyt kovin huonossa kunnossa mielestäni ole vaikka syöminen on retuperällä
Vierailija kirjoitti:
kiinteistö kaisa ei nyt kovin huonossa kunnossa mielestäni ole vaikka syöminen on retuperällä
Ei tarvitse pudottaa kuin 25 kg..
Mammatkin sais ottaa kaisan energiasta mallia!
Meijusta tuli mieleen juuri nämä lihavat ihmiset, jotka valittaa suupielet alaspäin, että ei pysty laihtumaan, kun on tää duuni tällaistä jne. aina löytyy syitä kun oma henkinen kantti ei riitä muuhun kuin mussuttamiseen. Minulla just samanoloinen fyysisesti kuin Meiju ja samat litaniat miksi kilot ei lähde. No ei lähde ei, kun yökaudet pitää ahtaa itseensä sapuskaa. Viimeisenä tämä ystis heittää aina mielenterveyskortin ja huokaus, kun on niin vaikeeta.
Just. Ystävälle on kannettu lapsesta asti kaikki eteen ja saa vielä aikuisenakin itkukohtauksia, jos kaikki ei mene niinkuin haluaa. Ärsyttäviä tapauksia.
Meiju on ihana. Mä olen diggailut siitä kasarilta lähtien. Hän on pikkasen ujo ja silti niin nauravainen ja rätväkkä.
Miettinyt monesti, että onko tuo "ujous" kuitenkin julkisuuden tuomaa. Ei mielellään anna itsestään kaikkea, kun pelkää sen tulevan vielä selkään puukottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Meijusta tuli mieleen juuri nämä lihavat ihmiset, jotka valittaa suupielet alaspäin, että ei pysty laihtumaan, kun on tää duuni tällaistä jne. aina löytyy syitä kun oma henkinen kantti ei riitä muuhun kuin mussuttamiseen. Minulla just samanoloinen fyysisesti kuin Meiju ja samat litaniat miksi kilot ei lähde. No ei lähde ei, kun yökaudet pitää ahtaa itseensä sapuskaa. Viimeisenä tämä ystis heittää aina mielenterveyskortin ja huokaus, kun on niin vaikeeta.
Just. Ystävälle on kannettu lapsesta asti kaikki eteen ja saa vielä aikuisenakin itkukohtauksia, jos kaikki ei mene niinkuin haluaa. Ärsyttäviä tapauksia.
sullako ystäviä? :D
Kaisan energiasta mallia? Ei kiitos. Aivan sekopäistä päätön kana ADHD meininkiä konkursseineen.
Vierailija kirjoitti:
Mammatkin sais ottaa kaisan energiasta mallia!
psst... tämä on Meiju ketju.
Kyllä on ystäviä, paljonkin, vastauksena sille joka kyseli, mutta joukkoon on eksynyt tällainenkin "onneton ystävä", joka roikkuu perässä, ja jota jaksan hetkittäin säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ystäviä, paljonkin, vastauksena sille joka kyseli, mutta joukkoon on eksynyt tällainenkin "onneton ystävä", joka roikkuu perässä, ja jota jaksan hetkittäin säälistä.
Ei voi uskoa, että tuollaisella k-päällä on kuin tuttuja, jotka säälistä leikkivät sitten ystävää.
Katsoin ja vähän ihmettelin miten epävarmalle hän oikein vaikutti.