Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttaako mies jos ei pidä kohdetta viehättävänä?

Vierailija
08.01.2020 |

yllätyin erään huomiosta

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaivautuisi.

Vierailija
2/21 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panochadit flirttaavat kaikille naisille ja ovat valmiita panemaan vaikka 45v läskiä ja rumaa yksinhuoltajaa, kunhan muut eivät näe eikä ole suurta huolta siitä että nainen ei ymmärtäisi pelinhenkeä

Jostain syystä kuitenkin löytyy paljon naisia jotka todellakaan eivät ymmärrä pelinhenkeä.

M/39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä flirttailee niin naisille kuin miehillekin, vaikkei kiinnostais. Flirttailu on kivaa!

N30

Vierailija
4/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset flirttailee kaikille

Vierailija
5/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailee läpällä, tai sitten vaan testaa saako pildeä.

Voihan sitä aina yrittää.

Vierailija
6/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en flirttaa kellekään, eikä kukaa flirttaa minulle,

Vierailija
7/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi flirttailla, koska se on jotenkin toisinaan henkisesti raskasta ja epärehellistäkin. Olen kuitenkin pohjimmiltani aika mukava mies ja toisinaan vastaan tulee sellaisia väsyneitä, sairaita elämän pieksemiä naisia eri tilanteissa, kaupoissa, kirjastoissa jne että ne suorastaan huutavat tarvetta tulla huomioiduiksi, piristetyiksi, välitetyiksi tuolla tavalla joten joudun uhrautumaan ja kantamaan ristini tuollakin tavalla.Ehkä se auttaa niitä jaksamaan piristää seksuaalielämää tms vaikkapa kurjissa kotioloissa väljähtäneissä suhteissan kun itse käy töissä juoppo väkivaltainen mulkku mies lorvii kotona jne

Vierailija
8/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile enkä edes tiedä kuinka flirttailla. Joskus on tullut tilanteita kun joku nainen on tullut sanomaan mulle tai tyttöystävälleni että flirttailen. Kummallista, kun en.

Vierailija
9/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ihmisiä jotka tuntuvat flirttailevan koko ajan ympäriinsä. Heille se on joku yleinen kommunikaatiotapa. Ovat sitten aina yhtä yllättyneitä kun joku hämmentyy flirtistä tai jopa kuvittelee sen kertovan aidosta kiinnostuksesta. 

En ole oikein koskaan päässyt selvyyteen että miten nämä ihmiset ilmaisevat sitten se oikean kiinnostuksen.

Vierailija
10/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä flirttailee niin naisille kuin miehillekin, vaikkei kiinnostais. Flirttailu on kivaa!

N30

Olis ihanaa viedä sut nurkaan taakse ja hieroa penistä pyllyvaossasi. Kiihotun kun terskaani tarttuu pyllyntuoksuasi. ;)

Vierailija
11/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan ihmisiä jotka tuntuvat flirttailevan koko ajan ympäriinsä. Heille se on joku yleinen kommunikaatiotapa. Ovat sitten aina yhtä yllättyneitä kun joku hämmentyy flirtistä tai jopa kuvittelee sen kertovan aidosta kiinnostuksesta. 

En ole oikein koskaan päässyt selvyyteen että miten nämä ihmiset ilmaisevat sitten se oikean kiinnostuksen.

Mun tuttu mieskaveri flirttailee nimenomaan epäviehättäville kun se on turvallista. Just viimeks flirttaili yhdelle mun ylipainoiselle mammakaverille, joka sitten otti tän flirtin ihan todesta ja ihastui yksipuolisesti tähän mun tuttuun. :/ Kaveri tuli baarin vessassa humalassa mulle sitten sönköttämään miten söötti mieskaveri mulla.

Sanoin jälkikäteen tutulle, että ei kannata leikkiä kun se on vähän julmaa. Mutta kyllähän aikuinen mies saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
12/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei flirttailu kerro vielä mistään mitään.

Minä saatan olla sellainen kujeileva ja puristella/läpsiä pepulle miehiä, jotka ei kiinnosta siinä mielessä ollenkaan.

En tietenkään ällöilekään niitä, mutta en myöskään panis.

Vierailija
13/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ollaan paniikissa hiljaa ja vältellään, siis jos on oikeasti ihastunut.

Vierailija
14/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi flirttailla, koska se on jotenkin toisinaan henkisesti raskasta ja epärehellistäkin. Olen kuitenkin pohjimmiltani aika mukava mies ja toisinaan vastaan tulee sellaisia väsyneitä, sairaita elämän pieksemiä naisia eri tilanteissa, kaupoissa, kirjastoissa jne että ne suorastaan huutavat tarvetta tulla huomioiduiksi, piristetyiksi, välitetyiksi tuolla tavalla joten joudun uhrautumaan ja kantamaan ristini tuollakin tavalla.Ehkä se auttaa niitä jaksamaan piristää seksuaalielämää tms vaikkapa kurjissa kotioloissa väljähtäneissä suhteissan kun itse käy töissä juoppo väkivaltainen mulkku mies lorvii kotona jne

Sama minulla että säälistä annan huomiota "isommillekin" naisille. Eräs kaupan kassa varmaan alkoi pelkästä kohtelisuudestani elättelemään jotain toiveita ja sivistyneesti lopetin hänen kassansa käytön. Nyt sitten tilaisuuden tullen nojautuu taaksepäin juttelemaan kanssan kanssa jossa asioin kerjäten minun huomiotani, mutta kun minulla ei ole mitään, EI MITÄÄN suunnitelmia hänen suhteen. Keskittyisi vain omaan kassaansa eikä yrittäisi väläytellä hammasrivistöään minun suuntaani:(

Vierailija
15/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla että säälistä annan huomiota "isommillekin" naisille. Eräs kaupan kassa varmaan alkoi pelkästä kohtelisuudestani elättelemään jotain toiveita ja sivistyneesti lopetin hänen kassansa käytön. Nyt sitten tilaisuuden tullen nojautuu taaksepäin juttelemaan kanssan kanssa jossa asioin kerjäten minun huomiotani, mutta kun minulla ei ole mitään, EI MITÄÄN suunnitelmia hänen suhteen. Keskittyisi vain omaan kassaansa eikä yrittäisi väläytellä hammasrivistöään minun suuntaani:(

Mistä tiedät ettei se kassahenkilö (mikä on muuten kassalla työskentelevien ammattinimike, se kassa on se laite) ei vaan innostunut flirttailemaan sulle takasin? Ehkä sillä oli jopa mies kotona mutta tykkäs piristää työpäivää flirttailemalla.

Ei ne kaikki lihavatkaan ketä vaan huoli.

Vierailija
16/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oon oikeesti kiinnostunut annan flirtin mennä pidemmällekin, esim suuteluun. Mut pääsääntöisesti sanon suoraan kun oikeesti kiinnostaa, ehdotan treffejä tms. Nuorena en oikein osannut ja usein jos ihastuin kovasti niin olin jostain syystä ihastuksen kohteelle ilkeä. Kiusasin kokoajan, just sellaiseen "rakkaudesta se hevonenkin potkii" tyyliin. Muistan yhdenkin kerran kun olin 15 vuotiaana ihastunut kaveriporukan "Tommiin" ja se oli tyyliin ainoa jolle en flirttaillu. Sitten "Janne" kysyi haluaisinko alkaa seurustelemaan niin kerroin että en pidä hänestä kun ystävänä ja että. Oon ihastunut Tommiin. Hän oli erittäin hämillään koska oli luullut että tyyliin vihaan Tommia kun v*ttuilen sille kokoajan jopa kävelytyylistä. Loppu hyvin kaikki hyvin, koska Kimmo innostu lopulta parittaa meidät ja Tommikin oli ollut muhun ihastunut vaikka olinkin ollut ikävä.

N30

Vierailija
17/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei se kassahenkilö (mikä on muuten kassalla työskentelevien ammattinimike, se kassa on se laite) ei vaan innostunut flirttailemaan sulle takasin? Ehkä sillä oli jopa mies kotona mutta tykkäs piristää työpäivää flirttailemalla.

Ei ne kaikki lihavatkaan ketä vaan huoli.

Minä en flirttaillut hänen kanssaan missään vaiheessa.  

Vierailija
18/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tekee sen päätöksen yleensä muutamassa sekunissa ja samalla käy kaikki reidarit läpi etttä onko mahiksia. Mieluummin on hiljaa kuin antaa vääriä signaaaleja.

Vierailija
19/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta yleensä flirttailen vain kiinnostavien kanssa. Poikkeuksena on jotkut vanhat tutut, joiden kanssa ei ole mitään vipinää mutta sitäkin parempi yhteinen huumorintaju. Heille saatan flirttailla aika ronskistikin, mutta se on vain läppää ja uskon heidän myös ottavan sen niin.

Vierailija
20/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma havaintoni on, että miehet kyllä välttelevät antamasta harhaanjohtavia vihjeitä epäkiinnostaville naisille. Toki on miehiä, joille kelpaisi kuka tahansa, mutta yleisesti ottaen miehet flirttaavat vain sellaisille, joista ovat jollain tapaa viehtyneet. Eivät siis välttämättä ihastuneet, mutta pitävät viehättävinä.

Naiset sen sijaan usein kujeilevat vähän kenen edessä sattuu. Sosiaaliset roolit ovat edelleen niin erilaiset. Perinteisestihän mies on tehnyt aloitteet, joten ehkä naisten on sitten ollut turvallisempi flirttailla, kun siitä ei ole joutunut niin suoraan vastuuseen toisen tunteista.

(Teksti ei sisällä mielipidettä siitä, kenen tulisi tai kuka tekee aloitteet nykypäivänä. Sanon tämän jo valmiiksi, koska tiedän palstan kävijöiden lukutaidon yleisen heikkouden.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi