Jos treffipalstan nainen kertoo profiilissaan olevansa "räväkkä", niin miten suhtautuisit?
?
Kommentit (52)
Ai kamala. Jos kuka tahansa, sukupuoleen katsomatta, missä tahansa yhteydessä kertoo olevansa räväkkä, kannattaa juosta karkuun ja kovaa.
Tulee mieleen kapakoissa viihtyvä keskikaljaa litkivä shokkiväreillä kanap*rsetukkansa värjännyt täti, joka tykkää kovasti hokea sanaa vittu.
Minulle räväkkä-sana luo myönteisiä mielikuvia. Aikaansaava, sanoo asiat reilusti ja kovalla äänellä, ei jää murehtimaan pitkäksi aikaa joitakin pieniä takaiskuja vaan siirtyy eteenpäin.
Aivan sama, kuinka itseään luonnehtii.
Etsin sieltä p....a. Ei kukaan etsi suhdetta trffipalstoilta.
Palstoilta haetaan vain - ja ainoastaan s....ä
Vierailija kirjoitti:
Minulle räväkkä-sana luo myönteisiä mielikuvia. Aikaansaava, sanoo asiat reilusti ja kovalla äänellä, ei jää murehtimaan pitkäksi aikaa joitakin pieniä takaiskuja vaan siirtyy eteenpäin.
Valitettavasti vaan ei sitten opi niistä mitään vaan tekee samat virheet kerta toisensa jälkeen.
Ei tuo kyllä kuulosta hyvältä. Tiedän muutaman räväkän naisen ja ei se kyllä ole mikään hyvä määritelmä, viittaa enemmän estottomaan käytöshäiriöön jonkinlaisia oman elämänsä touretteja. Tietenkin tuossakin määritelmässä on vivahteita ja sävyeroja, mutta huonoa energiaa yleensä
Räväkkä= ylipainoinen, kouluttamaton, tatuoitu. Kännissä laukoo valittuja totuuksia ja on agressiivinen.
Räväkkä = pinkkiä tukkaa, sivukalju, halvat tatuoinnit (mm. Pääkallot ja kliseiset tekstit kuten "live fast, die young"), lävistykset naamassa, rööki huulessa ja kunnon tupakkiyskä. Seiskapäivää lehti ja rasismi päivittäin fokuksessa.
En käy treffipalstoilla, mutta itselle tulee aina tuosta sanasta mieleen Anita Hirvonen. Ja tästä lähtien nyt varmaan teille muillekin. Tulee siis mieleen. Anita Hirvonen.
Ei räväkkä nainen ilmoittaa menevänsä puuteroimaan tai vessaan. Räväkkä nainen ilmoittaa kovaäänisesti lähtevänsä paskalle tai kuselle.
Tyypillinen av-mamma, jonka mielestä toisten päälle huutaminen, jankutus ja perusteeton mielipide on räväkkyyttä.
Tämä kuva voisi olla sanakirjassa räväkän kohdalla
https://is.mediadelivery.fi/img/978/e7c0c7ac19a34c4a8427204b44e5df9b.jp…
Olette ihan hakoteillä. YLEENSÄ ne, jotka kuvaavat itseään sanalla räväkkä ovat itse asiassa kaikkea muuta. Yleensä ovat sellaisia, jotka toivoisivat olevansa vähän rohkeampia ja jotka ihailevat ehkä jotain mielestään räväkkää tyyppiä, jolla on uskallusta sanoa mielipiteitään ja olla vaikka persoonallisen näköinen, ja tämä tyyppi sitten komppailee sitä ja pitää sen vuoksi itseään "räväkkänä".
Svaippaan vasemmalle
Nää on usein niitä lapsellisia jotka haluaa olla erikoisempia kuin on, ja käytöstapojen puute selitetään 'kun mä oon tällainen räväkkä'.
Ajattelisin, että räväkkä nainen on vaikea ja rasittava, mutta hyvää seksiä saattaisi olla luvassa.
Ääripäät ei kiinnosta. Kuuluu samaan kategoriaan kuin jos nainen sanoisi olevansa apaattinen tai masentunut.
Räväkkä nainen = epävakaa persoonallisuus. Tekee täysillä yhtenä päivänä yhtä ja toisena päivänä taas jotain ihan toista. Tänään tukka pinkki ja huomenna on muuttamassa maalle huovuttamaan.