Mikä asia ei ärsytä sinua, vaikka yleisen mielipiteen perusteella se ärsyttää kaikkia muita?
Aloitan: hitaasti ajavat. Kyllä Suomen teille mahtuu myös mummot, papat, raskas liikenne ja mopoautotkin.
Kommentit (61)
Se, jos ihmiset eivät käy suihkussa ennen uima-altaaseen menoa tai uivat vaatteet päällä. En ole allasvettä aikeissa juoda kuitenkaan, joten ihan sama.
Minua ei ärsytä puheliaat ihmiset. Oikein nautin kun joku höpöttää juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvien muokkaaminen mainoksissa ja somessa. Kaikkihan ne tätä nykyä ymmärtävät muokatuiksi. Mieluummin katselen kauniisti muokattua kuvaa kuin rupista naamaa esim. lehtien meikkimainoksissa.
Menen pitemmälle ja sanon, että minuapa ei ärsytä edes Victoria's Secretin huippumallit. Todellakin katselen mieluummin melkein yliluonnollisen pitkiä ja hoikkia malleja kuin jotain ns. normaalivartaloisia.
t. normaalivartaloinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvien muokkaaminen mainoksissa ja somessa. Kaikkihan ne tätä nykyä ymmärtävät muokatuiksi. Mieluummin katselen kauniisti muokattua kuvaa kuin rupista naamaa esim. lehtien meikkimainoksissa.
Menen pitemmälle ja sanon, että minuapa ei ärsytä edes Victoria's Secretin huippumallit. Todellakin katselen mieluummin melkein yliluonnollisen pitkiä ja hoikkia malleja kuin jotain ns. normaalivartaloisia.
t. normaalivartaloinen nainen
Sama täällä, katselen mieluusti jopa epäluonnollisen kauniita malleja kun taas taviksen näköisiä malleja en jaksa katsoa ollenkaan.
Rakkauteni omaa kehoani kohtaan ei kärsi siitä, että katselen jumalaisen kauniita naisia. Otan ne naiset enemmän taideteoksina kuin jonain samaistuttavina henkilöinä joihin vertailisin itseäni - ja olenkin sitä mieltä, että vertailu on ongelma eikä julkisuudessa esiintyvien naisten kauneus ja hoikkuus.
Eri
Koirankakka keväällä ja muulloinkin : D
Toisten ihmisten harmittomat valinnat, tavat yms, eli sellaiset joista ei ole haittaa muille. En ymmärrä miksi jotkut saavat näppyjä siitä miltä joku toinen näytää (mm meikkiä vai ei) tms, mitä väliä?
Valkoinen sisustus! Oikeasti, miksi ärsyyntyä jonkun toisen kodista, ethän sinä siellä asu :D
Ei ärsytä jos joku jättää roskat lajittelematta.
Ei oikeastaan ärsytä juuri mikään. En jaksa kuluttaa energiaani mistään pienistä asioista ärsyyntymiseen.
Toisaalta koen pinnan alla jonkinlaista jatkuvaa turhautumista ja voimattomuutta kaiken maailmassa tapahtuvan pahuuden, välinpitämättömyyden ja itsekkyyden edessä. Yritän taistella tätä vastaan hyväksymällä, että en voi korjata koko maailmaa, mutta voin tehdä osani toimimalla arjessani ja työssäni omien arvojeni mukaisella tavalla, pyrkien levittämään enemmän hyvää kuin pahaa ja kohtaamalla jokaisen minulle vastaan tulevan tasavertaisena ja arvokkaana ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit.
Tähän liittyen: hijabit, burkhat ja burkinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimit.
Tähän liittyen: hijabit, burkhat ja burkinit.
Tämä onjin enemmän äärimmäisen surullista kuin ärsyttävää. Se, että joutuu pukeutumaan säkkiin sillä uhalla että joku va jaaälyinen apina heittää muuten happoa naamaan.
Oletko kysynyt itse musliminaisilta, miksi he pukeutuvat näin? Moni käyttää esimerkiksi huivia samalla tavalla kuin kristityt ristiä koruna: merkkinä uskosta ja omistautumisesta Jumalalle.
Olet tyyppiesimerkki henkilöstä, joka provosoituu uskonnollisesta pukeutumisesta. Puet omat ennakkoluulosi muka "suruksi" samalla, kun käytät rasistista ja provosoivaa kieltä sekä väkivaltaista kuvastoa.
Terrorismi, josta ei oikeasti ole yhtään mitään haittaa verrattuna esim. liikennekuolemiin. USA:ssakin ne amerikkalaiset vaan pääasiassa listivät toisiaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalonaapurin pesukoneen/suihkun/vessan käyttö klo 23 jälkeen. Olen asunut monenlaisissa asunnoissa, joissain ollut hyvä äänieristys ja toisissa huono, mutta missään nuo eivät ole ärsyttäneet.
Ei ärsytä mutta nolottaa, kun naapurin täti käy makuuhuoneen seinän takana pissalla. Lorina kuuluu meille asti.
Onneksi hän ei vietä koko aikaansa vessassaan, koska joutuisi itse sietämään makuuhuoneemme intiimit äänet. Tämä rivitalossa.
Aika monikin asia:
-pyöräilijät - eivät minusta singahtele holtittomasti autojen eteen kuten väitetään. Ehdin hyvin havaita ja väistää tarvittaessa
-koirat, pomppivat pikkulapset, vierekkäin kulkevat ihmiset yms. jalkakäytävällä - ei ärsytä. voin kiertää oikein hyvin.
-koirankakat keväällä: ei haittaa, maa tuoksuu muutenkin keväisin ja kaikenlaista mädäntyvää ympäriinsä.
Minä olen sitten superäsyyntyjä. Ja ärsyttää, että ärsyynnyn kaikista asioista. Jotan tartteis tehrä.
En voi sietää hidastelijoita liikenteessä. Varsinkin risteyksestä liikkeelle lähdön tahmaisuus siten, että vain pari autoa ehtii vihreillä, saa vereni kiehumaan.
Samoin kassalla sählääjät.
Pitäisi varmaan hankkia jokin rauhoittava lääkitys päälle :)