Mikä asia ei ärsytä sinua, vaikka yleisen mielipiteen perusteella se ärsyttää kaikkia muita?
Aloitan: hitaasti ajavat. Kyllä Suomen teille mahtuu myös mummot, papat, raskas liikenne ja mopoautotkin.
Kommentit (61)
Lintujen äänekäs juoruaminen kevät/kesä-aamuöisin.
No vaikka Greta Thunberg.
Mikään tähänastisista muidenkaan vastaamista asioista ei ärsytä minua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Perussuomalaiset, vaikka tätä palstaa lukemalla ne on pahimpia heti itse saatanan jälkeen.
No just nää hidastelijat ja muut - mikä hätä valmiista maailmasta? Vaikea myöskään ymmärtää näitä, jotka seuraavat jotain julkkiksia tai blogeja, ja ärsyyntyvät sotten noista.
Runsas veden juominen. Tuntuu ärsyttävän ihmisiä yllättävän paljon myös irl. Samat tyypit pitävät ihan ok juttuna sitten sitä, että joku juo pannullisen verran kahvia per päivä.
Kerrostalonaapurin pesukoneen/suihkun/vessan käyttö klo 23 jälkeen. Olen asunut monenlaisissa asunnoissa, joissain ollut hyvä äänieristys ja toisissa huono, mutta missään nuo eivät ole ärsyttäneet.
Muiden ihmisten ruokavalio, oli se sitten lihaani tai vegaani.
Muiden ihmisten pukeutuminen. Jotkut ovat enemmän makuuni kuin toiset, mutta ei ärsytä Kånkenit eikä Crocsit.
Välipalikat kassahihnalla ja niiden asettelu omien ostosten jälkeen, ennen ja vaikka tarvittaessa muuallekin.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kovasti miettiä mutta pakko myöntää että mua ärsyttää kaikki 🙄
Kuulostaa aika raskaalta sun elämäs. Pakko myöntää.
Päivi Räsänen, lasten elämöinti, ”turhat” julkkikset tyyliin Martina Aitolehti ja bloggaajat yms., lihavat ihmiset, laittautuneet ihmiset, se että joku tekee erilaisia valintoja kuin minä...
Ei nyt äkkiseltään muuta tule mieleen, mutta harvemmin minua ärsyttää muut ihmiset ollenkaan.
Joskus ärsyttää hidastelijat, mutta ne tilanteet on sellaisia, että olen itse töpeksinyt aikatauluni ja siksi vaarassa myöhästyä, eli johtuu itsestäni ja tiedostan sen.
Vuokralla asuminen
Sijoittaa voi muutenkin kuin asuntoon. *vink*
Kuvien muokkaaminen mainoksissa ja somessa. Kaikkihan ne tätä nykyä ymmärtävät muokatuiksi. Mieluummin katselen kauniisti muokattua kuvaa kuin rupista naamaa esim. lehtien meikkimainoksissa.