Kuka haluaisi pitää mulle hetken seuraa...
Siis täällä av:lla? Roikun täällä vielä reilun tunnin ainakin, ehkä pari, joten juttuseura olis kivaa. En nyt halua kehenkään tuttututtuun mitään kontaktia, vaan ihan anonyymiseuraa... Olen N38 enkä siis tod.hae mitään pervoläppää ( vaikka siltä kai tuskin voi välttyäkään ).
En ota myöskään kantaa uskonnollisiin enkä poliittisiin asioihin... Muuten saa pommittaa kysymyksillä, vastailen mitä osaan/mihin pystyn ja kyselen ehkä takaisinkin.... :) Tulehan juttusille...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää huomion kerjäämistä. Hanki apua, aikuinen ihminen!
Outo lääkitys sinullakin!?
Onko ap:n paikkakunnalla lunta?
Meillä ei, olen etelärannan tyttöjä.Mun päivä alkoi vasta 15 ip, jolloin heräsin.
Unelot sekaisin, nyt takaisin unta yrittämässä petissä.Puurot ja munakkaat nautin jo.
Jos saisit matkustaa nyt mihin vain, niin minne menisit?
No ei ole lääkitystä minulla ainakaan, ehkä sitten pitäis :)
Juu, etelärannikon tyttöjä myös täällä, eipä ole lunta ei...Olisin kovasti toivonut, nyt saattaa olla jo myöhästä. No, helmikuu toivoa täynnä.
Helposti meni kuule rytmit sekaisin täälläkin noiden pitkien pyhien kanssa, mutta kyllä se siitä tasoittuu.
Jaa, jos saisin matkustaa niin nyt voisin kyllä ottaa jonku pienen kaupunkiloman, ihan tässä euroopassa. On melko huonosti tullut matkusteltua, joten ihan mikä vaan Kroatia, Tsekki,Tallinna,Tukholma tms lähimaa kelpais.Kesällä sitten joku lämmin rantaloma....Mihinkä sinä haluaisit mennä?
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö lapsia?
Kiitos rehellisestä ehdotuksestasi, mutta minun osalta lapset on jo tehty.... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö lapsia?
Kiitos rehellisestä ehdotuksestasi, mutta minun osalta lapset on jo tehty.... :)
Kiitos itsellesi nopeasta ja suorasta vastauksesta, ja hyvää illan jatkoa. :)
Tehdäänkö lapsia?